Потрібна підказка

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Роман П, 29 жов 2009.

  1. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Народ підкажіть в вирішенні проблем
    1 .при повороті руля піщить ремінь гідропідсилювача, натяжка добра бо пробував, підтягнув, ремінь новий.
    2 яка робоча температура двигуна на пасаті В3 двигун 9А ( 2 куба) бо негріє пічка , на датчику температура небільше 70 навіть при повному прогріві двигуна і їзді по місту. Або які іші причини бо пічка дує холодним повітрям , або ледве теплим.
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Можливо пищить не ремінь, а сама помпа підсилювача на макс. нагрузці, доходить помаленьку.
    Роб. темп-ра ОР - 90 гр.
    Термостат маэ выдкриватись на 85 або 87 залежно выд його типу.
    Переконайся що проблема не в датчику темп., що показує на панель приладів, реально замірявши температуру ОР. Або переконайся, що спрацьовує вентилятор, у нього інший датчик.
    Якщо ж дійсно така темп. двигуна - міняй термостат, напевно твому каюк, тому він відразу відкриває велике коло і машина недогрівається.
    Хоча навіть при 60-70 гр. пічка мала б дути теплим, можливо забитий/завоздушений радіатор пічки.
     
  3. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Якщо генератор має муфту вільного ходу, то найчастіше пищить саме вона. (шків генератора). Перевірити просто - зніми ремінь і спробуй легенько покрутити чи немає підклинювань, скачків. Має крутитись рівномірно і довго (там всередині підшипник).
    Призначена муфта для зняття додаткового навантаження на генераторі при різких змінах обертів. Має в собі тріщотку (по типу котушки на спінінгу).
    При повороті руля в сторону в упор зарактерий звук свідчить про підклинювання даної муфти. Сам мав таку проблему.
    Вирішив просто : Муфта ROWILLE під замовлення за 210 грн і 55 дав на Алексі щоб поміняти. Ніхто більше не брався (навіть на "Бендіксі"), так як " на Б5 інакше не вийде зняти генератор і треба відхиляти весь передок з підрамником щоб туди залізти". Моторист Юра з Алекса ніц не відхиляв і зробив ту справу за 5 хв.

    Стосовно ОР - то його температура - 90 градусів.
    Але буває датчики брешуть і то треба заміряти спиртовим градусником.
    Головне щоб усі патрубки були рівномірно гарячими.
    Маркель детально описав причини проблеми і шляхи їх подолання стосовно ОР.
     
  4. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    1. може шків має виробітку. 2. термостат.
     
  5. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Шків змінний і власне шків і є муфта. Якщо там така ж система як і в мене. (В чому майже не сумніваюся)
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Який виробник? В мене таке бувало, спочатку брав гудієр - пищить, контітех- через 2-3тис. те саме, потім взяв гейтц і на тому все закінчилось. ІМХО не виключено із-за самого ремня!
    І вибачте трошки Офф.
    Дуже інформативний допис! Особливо для Роман П
     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    при чому тут генератор?? в нього пищить ГПК
    в 9а ГПК приводиться в дію ремнем з шківа КВ, який подвійний.
    Про шків - може бути. Якщо вироблений то тре міняти, як варіант - підібрати ремінь "ремонтного розміру", на 2-2,5 мм ширшого від стандарту. Такі в продажу бувають.
    Contitech один з кращих виробників.
     
  8. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Прито му що на око визначити що пищить неможливо.
    Пищить коли руль в упор повертаєш.
    Звідси і висновок що це ремінь ГПК. Як на мене то це скоріш за все муфта.
    Можливий варіант що підклинює насос ГПК, але він малоймовірний. Він (насос) вмирає з іншими признаками - наприклад різне зусилля для повороту коліс в ліву і в праву сторони, відсутність зворотньої сили руля, ривки і потріскування в колонці при повороті коліс на маленькій швидкості (10 - 15 км год.) на РІВНІЙ дорозі без камінчиків..
    ІМХО - муфта - шків генератора.
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    2 Siko Читай уважно
    Не в образу, але ти знов пишеш брэд!
     
  10. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Contitech при нагріванні має властивість розтягуватись.
     
  11. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    То не мій допис. Уважніше дивіться. то Маркеля. В ньому є моя цитата. Зверніть увагу на пост №7
     
  12. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    була аналогічна ситуація на аналогічному авто. Причина - завоздушена система ГПК. Поїхав на підйомник, долили рідини, покрутив в піднятому стані рульом і свист пропав.
    Щодо температури, то вона в мене була постійно 100 градусів. А дуло холодним, доки не почистив радіатор і пічку від листя. Ще був варіант, що заклинив тросик заслонки на гаряче/холодне повітря
     
  13. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Народ дякую за дописи в суботу обовязково перевірю всі варіанти знайду причину напишу,
    зпічкою думаю проблема в термостаті , як його перевірити ?????
    заслонку перевіряв вроді працює може забита пічка як перевірита , патрубки як на вході так і навиході по температурі одинакові.
    листя немає в воздуховодах бо на решітці воздухозаборника під капотом ( в мене немає фільтра салону) замість ного біла тоненька сіточка як марля яку поміняв
    А нарахунок гіро пісилювача проблема свисту відбувається при поворті в пракво або в ліво, здебільшого на холодному двигуні , зусиля повороту стає тугим, при вивертанні коліс відбівається маленка віддача назад, ось і дмаю чи то шків чи вже підсилювачу каюк.
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нахолодну заводиш машину і коли стрілка температури добігає середини-кінця білої зони то пробуєш рукою 2 патрубки радіатора. Верхній має бути гарячий а нижній холодний. Якщо нижній теплий то ппц - термостат. Але при цьому ти мусиш бути впевненим що приборка показує правильну температуру.
    Якщо перед пічкою нема перемички і патрубки однакової температури то значить вода мала би циркулювати.
     
  15. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    В мене теж пищить, але тільки на холодну (5-10 хв) і при зниженні температури(от як зараз) і при сильному вивертанню руля, ремні ще не міняв. Почало пищати вже майже 1 рік тому, але все немає коли і до кого звернутися(причин може бути купа від муфти і т.д.), тому катаюсь далі.
    Ремні вже купив пів року тому... Обовязково відпиши цікаво в чому проблема.
     
  16. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Насосу може приходити кінець!!!
     
  17. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    От прийшла пора мабуть міняти термостат, але хочу ше підтвердитись вашими відповідями. Отже: машина довго гріється до робочої температури, можна сказати що взагалі не гріється вище 80гр, при тому коли машина не нагріта ще, нижній патрубок холодний (після прогріття 10-15хв), отже термостат не відкривається на велике коло. Пічка починає дути теплим повітрям після 5-7хв після початку прогрівання. Навіть коли машина прогрілась до 70-80 гр, при виїзді на трасу, температура починає падати до білої широкої смужки на покажчику температури ОР. Під час теплої погоди таке не помічалося. Що робити міняти термостат?? Якщо так, то якої фірми краще брати?? Дякую.
     
  18. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в моєї машинки такі ж симптоми. я недавно мінав водяну помпу, то після того машина стала так нездало прогріватись, як описано вище.
    хоча одразу після заміни помпи майстер провіряв роботу помпи+термостату - прогрівали машину. термостат відкрився вчасно на велике коло (коли стрілочка було по середині білої зони) і вентилятор також включився тоді, коли і раніше включався. отже з термостатом було все гут....

    Yur, будемо лікувати наших коней разом :)
     
    Останнє редагування: 5 лис 2009
  19. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    чекаємо на поради більш досвідчених гольфоводів..

    п.с. можливо я ще не все дописав що потрібно, так, що якщо будуть питання більш конкретніші питайте
     
  20. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    Yur, я ше так собі думав, може то зробити як наші діди робили - повішати на решітку радіатора якись захист, який не пропускає повітря, чи навіть картонку (зараз в мою адресу полетить критика :)) - таким чином радіатор буде менше охолоджуватись, і в салоні буде тепло.
    хоча я минулу зиму без цього девайсу проїздив, на цю буду ставити, мабуть, якшо не буде вирішення питання з тим прогріванням :gamer:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)