маю дві проблеми: 1. завожу двигун, оберти десь на 1500 тис (деколи плавають ... під словом "плавають" маю на увазі, що збільшуються до 2000-2500 ) двигун прогрівається і після хвилин 20-40 інтенсивної їзди, а по іншому я і не їжджу, все приходить в норму ... хоча інколи, зупиняючись на світлофорі знову собі сама газує ... в чому причина такої дивної поведінки ? 2. скільки часу ви при теперешній температурі повітря ( 0 - +5 ) прогріваєте двигун і чи взагалі його прогріваєте ? бо досить недавно, я завів машину, добре вмостився і почав виїжджати з парковки під підїздом ... аж раптом загоряється лампочка температури масла ... дивлюсь, а темп. на 0 (думав, вже капець датчикам) ... вимкнув запалення, ввімкнув - те саме ... і тільки після 5 хв прогріву двигуна і повільної їзди темп. піднялась до 70 градусів, а вже десь після години їзди до 90 ... це нормально ?
ну в мене тоже та сама фігня, на вихідних буду регулятор ХХ розбирати, ну але в мене моновприск Monomotronik а який в тебе двигун?
Майже переконаний що РХХ тут ні до чого. Скоріше за все просто підсос повітря. На холодну повітря тягне багато і оберти скачуть і високі. Коли довго поїздиш РХХ закриває мабуть заслонку майже повністю і машина їде на тому повітрі яке підсмоктується. Знаю, мав таку саму штуку на пасаті. Зніми гофру з повітряного фільтра і закрий рукою дірку в сторону вприску. Якщо смокче повітря з-під подушки моніка, або між частинами форсунки і заслонки, тоді ти це почуєш і тягнути буде не сильно. Ще може тягнути на вакуумі гальм. Всі інші підсоси не настільки важливі. Від них поведінка авто майже не міняється. Просто з власного досвіду. Я коли поставив нову подушку, забрав всі підсоси. Гарно на герметик все поставив і відшліфував поверхні частим моно-інжектора, то як тіки рукою закривав глохла відразу і затягувало руку так, що не відірвати було. Шукай тут собаку зариту... ІМХО.
Тут щось не так .... лампочка тиску масла.... Якщо вона горить то їхати не можна... хі ба що в тебе додатково стоїть індикація температури масла
Це лампочка температури ОР. Дачика температури масла в тебе немає. Наступний - це датчик тиску масла. Може в тебе банально ДТОР вмер? Перевір його на опір. В тебе 4х контактний датчик температури? А прогрів від 70 до 90 за годину їзди - це заклинивший термостат в відкритому положенні. Або не вірні покази датчика температури на приборку, а можливо і на мозги і тому маєш проблему з ХХ.
Там фото приборки прикріплене, де помічено лампочку температури ОР. Sent from my MB860 using Tapatalk 2
Теж не бачу ніякого фото, що за містика?! На рахунок того, що машина нагрівається аж за годину, то тут підтримую Шега, теж місяць тому мав таку штуку, що до 90 градусів машина прогрівалася тільки в пробках. Це дуже легко перевірити, заведи зранку холодну машину, відкрий капот і почекай хвилин 5, і тоді пощупай два патрубки які ідуть від блоку циліндрів до радіатора (там має бути один зверху, другий знизу), так от верхній має бути трошки теплий, а от нижній ні(поки температура не досягне на приборній десь 87 градусів в різних моторах по різному може бути), в випадку коли вони обидва будуть теплими зразу за 5 хв прогріву, то значить що термостат заклинив в відкритому положенні і його під заміну. В інших випадках треба шукати в іншому проблему (для прикладу повітряні пробки в системі, теж можуть викликати проблеми з прогрівом).
Зроби діагностику! Вона багато чого може показати В мене були подібні проблеми обороти скакали але то було тільки на гарячу коли більше 80 градусів. Оказалось датчик оборотів колінвала. Але того діагностика чомусь не показувала) Як я зрозумів він коли нагрівався дівав неправильні дані компютер неправильно керував подачою воздуху від чого і газувала.
а як давно ти дивився рівень рідини? якщо давно то рідина могла потрохи просочуватись в місцях кріплення патрубків..але то візуально має бути видно. В мене також плавали обороти на ХХ, на вихідних розбирав РХХ. Почистив контакти, щотки і колектор моторчика і обороти тепер стабільні. Правда коли розібрав моторчик то думав шо вже незберу) делікатна то справа але всетаки получилось.