Продається авто VW Golf 1985 3d 1.6TD (1v) 60 к.с. МКПП 5 ступка. 4000 $ (на ATS), 3800 $ на металевих R14 (оригінал VW) Ось тема продажу попереднього власника http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=6065 з того часу багато що змінилось в кращу сторону. Авто в хорошому стані , кого цікавлять деталі – пишіть
Обновлення інфи: Кузов: в доброму стані, є незначні сколи і значна царапина, дно поварено, підлога обезшумлена, трошки ржавчини на кутиках дверей. Двигун: масло бере в межах норми , динаміки непогана як на 60 к.с., працює рівномірно і не дуже шумно(наскільки це можливо для дизеля) загалом боків за ним ніколи не помічав єдине, що замінив прокладку блоку цилідрів бо сочилось масло. Масло LIQUI MOLY leichtlauf mos2 заміна 7-8 тисяч, долив десь до 2 літри від заміни до заміни. Ремені змінені в червні чи липні точно хз. Ходова: в четвер заміню АЖ ДВА сайлентблока і буде в ідеальному стані, було замінено все крім шарових, сайленти Lemforder, стійки MONROE (нові всі 4 пройшли тисяч 5-6), робилося майже все в липні чи червні на СТО комфорт, десь чек валяється на 4к, може чуть менше. Електрика: електрику перебрав коли купив, глюків не помічено з того часу. Стоїть хороша оптика з новими лампами +90 осрам(здається)+ додаткові фари(класна штука в далеких поїздках по дорогах регіонального значення), працює 6 колонок + магнітола з Б5 + маленький девайс за 1$ (AUX вихід до будь якого девайса в який можна засунути стандартні навушники) Салон: Ваг спорт в хорошому стані, мяка панель. Нова ціна 3800$ на АТС і 3600$ на оригінальних VW R13
можеш не погоджуватись, але ВАГ себе таким чином захистив від гарантійних претензій Ось приклад з офіційної книжки по експлуатації VW Vento на рос мові. в німецькомовній книзі на Б4 пасат такі ж дані
То виходить наприклад заливаєш свіже масло, 4літри і ще 10 від заміни до заміни, всього в сумі 14 літрів на 10 000 км, хм...
Але якщо двигун бере літру масла на 1к км, значить доливати по 100гр майже щодня, то йому вже 3.14здєтс! Люди, де тут здоровий глузд? Це ж з вихлопної має валити дим чоренний як в негра в тому місці. В такому випадку навіщо тоді двигуни ремонтують, коли вони починають підбирати по трохи масло? І все ще в рамках гарантії з заводу. Де майстри мотористи, хоч ви скажіть, що так бути не може!