Нарешті зібрався силами і знайшов час щоб поставити грамотно раніше придбані компоненти авто музону. Схему будував на 4-х канальному підсилювачі фронт+тил. Розібрав чотири дверки, було вирішено штатні динаміки перенести в задні двері так як там є місця під встановлення, доречі штатна акустика непогано грає (компонентна)тому заміни нешукав, пізніше виявилось фірми Philips. Динаміки і піщалки стали в задні двері як рідні тільки дріт прийшлось протянути і обезшумити. З передніми дверима трохи більше побавився робив подіуми шукав місце під кросовери і з піщалкою трохи побавися щоб встала в рідне місце. План був такий залишити все як з заводу тобто "скрита інсталяція" , передні двері обезшумив і ззовні і зсередини ефект получився класний. Задня полка була вщент розібрана і обезшумлена в багажнику під метал прикріпив власну зроблену полку обтянуту войлоком, під кожен дріт зробив отвір і протянув всередину щоб нічо незвисало також доставилась скрита підсвітка багажника з 2-х білих ширококутних діодів. Дроти всі проклались ідеально шумів і спотворень немає взагалі. Акустичного дроту пішло 14м (січ. 1,5кв) дві пари лінійок по 5м, плюсовий 5м (січ. 10кв) і 1,4м на масу. Вроді все. PS За всю роботу пошкодив тільки 3 кліпси на полці і то вони більше декоративні. Витрати і апаратура: - голова Pioneer DEH P7000UB - підсилювач Power Acoustic LT720/4 - конденсатор VELAS 1.0F - акустика компонентна Xelix Dark Blue DB62.1 (16,5см) - набір дротів Autofun - безшумка 4 листи (60х90) Все це разом вийшло 520$ + стара магнітола в оплату яку оцінили 100$ на все пішло 6днів з перекурами і пивом робив все сам.:| В майбутньому доставлю саб 12-ку. Ну і звісно ваша критика і поради.
Відповідь: Проект HI-FI Обешумлено прикольно! ніхто тобі так необешумить як сам собі обезшумиш! перевірено!
Відповідь: Проект HI-FI В чому сенс такої обезшумки як на фотках 1404 і 1406??? Як на мене, то доцільніше було б зняти ту сіру пластину яку ти обклеїв і обезшумити повністю (вібро+шумо) дверну порожнину (тобто дверну фільонку і ту саму сіру пластину але з середини). І напевно не зашкодило би віброізолювати саму дверну карту (про це не було ні слова). А так - все дуже добре як на аматора. ПС Хотілось би детальніше почитати про монтаж подіумів і про ампутацію штатного місця для динаміка, якщо така ампутація мала місце.
Відповідь: Проект HI-FI я так само зробив, від того стала дверка набагато важча шо може пагубно сказаись на завісах, але зато шумить менше, просто треба вважати на то щоб не їхати з привідкритими дверками і поменше тримати двері відкритими.
Просто хотілось якомога менше всього ковиряти, а ті пластини щоб зняти треба висверлювати закльопки (а вони заводські гарні) Той метал в середині дверки (наружній) тоже обклеїв на скільки зміг, думаю достатньо дверка простукується досить глухо. Ну а в тих речех вже давно не аматор, просто це перше авто в якому був зроблений глобальний підхід до інстацяції. А що цікавить по подіумах, конкретніше?
Доречі саб вже стоїть JBL GT5 1204BP той що з оргсклом. Перед тим як взяти перепробував три штуки, зупинився на ньому, так як в нього самий потужний бас, і запас потужності. Тепер трохи жалію що непоставив два підсилювача тобто на саб окремий моноблок, мені здається тоді б відкрились всі можливості того саба. А так задоволений вистачає аж з головою. Правда саб тоже дороблявся в плані проклеювання всіх швів і самої головки + зробив голубу підсвітку, вот вам і заводська робота вічно шось недороблять. Після тих доробок звук став набагато кращий, просто убойний. Також було зроблено невеличке акуратне кріплення,щоб негуляв по багажнику. Демонтуеться дуже легко 5хв. Фотки викладу пізніше. Витрати: -сабвуфер JBL GT5 1204BP - 160$ -синя підсвітка 25грн -силікон чорний, кусок дроту, клей ПВА (були на господарці) PS Вже давно збираюсь приїхати на зутріч, може викрою час і покажу все вживу.
Чи прорізав дверні карти в штатних місцях кріплення динаміків через те, що самі динаміки з подіумами стали глибшими (я так розумію, що вони залізли глибше в салон) і як саме це робив? Може є фото з дверними картами?
Нє нічого не прорізав, робив так передні динаміки штатні разом з піщалками (вони там компонентні) переніс в задні двері в яких вже були місця кріплення. Кріпиться цей динамік чотирьма закльопками (5мм помоєму) піщалка стала на рідне місце все це було в задніх картах так як розраховано на динаміки по заводу і вони ідентичні як спереді так і заді, єдине що протянув проводку жаль шо фоток незробив на тому інсталяція завершилась ну звісно обезшумив повністю, скажу чесно недумав що рідні динаміки можуть так добре грати підключені вони до магнітоли і можна викрутити звук майже на повну і вони будуть добре грати. А в передніх дверях зробив тільки подіуми (див. фото) по розміру з рідними а навіть трохи грубші (3,6см) можна було робити сміло на (4см.) але побоявся що карта неляже, ну і є оригінальні проставки в продажі з них і змальовував точну копію (бо ціна в них капєц 200грн за пару) Подіуми прикрутив довгими чотирьма шпильками до металу дверки в рідні місця, а динамік вже саморізами до подіуму звісно все промазав силіконом для надійності. Між динаміком і картою получився невеликий зазор десь (5-6мм) можна було б дати якусь гумову прослойку, але незнайшов підходящої і залишив так на звук не впливає і на вигляд тоже. Просто ідея всьої інсталяції була "скрита інсталяція" щоб все стояло в рідних місцях з мінімальними переробками, а звук був достойний.