Ось історія про роботу над заднім бампером до мого Гольфа. Думав я вже давно щось замутити з заднім бампером і от якось натрапив в неті на фоточку такої докладки. Дуже сподобалась. Але проект ще передбачав врізку ніші під номерний знак, оскільки кришка багажника вже давно була згладжена а номерний знак просто перекручений на старий стрьомнуватий чоний пластиковий бампер. Так вийшло що діло до заднього бампера дійшло в останню чергу (спочатку поставив передній тюнінговий і накладки на пороги, а такого, який би сподобався, тюнінгового не міг знайти). Отож знайшов докладку, що на попередній фотці за 350 грн. А щоб не їздити без заднього бампера, був куплений ще один задній бампер але вже частково фарбований за 200 грн. Почались довгі приміряння докладки до бампера в результаті чого були ампутовані деякі ділянки нижньої частини бампера. Але не все виявилось таким простим як здавалось. Під час примірки бампера з докладкою до машини виявилось, що задній бампер став нижчим (за рахунок докладки) від стокового на 15-17см!!! Ну з таким низеньким бампером їздити по Львову зовсім не хотілось. В цей момент руки опустились і проект трохи призупинився. Шкода стало потрачених грошей. Але невдовзі я вирішив, що здаватись не буду (тимпаче не хотілось тратити гроші на ще якийсь там інший бампер) і вирішив мучити те, що вже є. Після довгих прикидань і обмірковувань (як то кажуть „Сто разів поміряй і один відріж”) було вирішено зменшувати висотру докладки. Щоб залишились хоть якісь натяки на три отвори для сіточок в тій докладці, її можна було понизити (за рахунок горизонтального розрізання) на 12см. Доречі вирішив не робити отвору для вохлопа. Хотілось, щоб все було гладеньке, а вихлоп вивести вниз за бампером. Робота панєслась… От на такому варіанті зупинився Тоді всі місця з”єднань замазувалось скловолокнистою шпаклівкою (на фотках зеленого кольору) для міцності. Місця, де були просто діри, заповмювались монтажною піною, потім піна підрізалась і знову скловолокниста шпаклівка. Згодомвсе вигладжувалось Unisoft’ом А паралельно з тим на бампері вже шукалось місце під номерну нішу… Виявилось, що з внутрішньої сторони бампера є ребро жорсткості, такий своєрідний козирьок. От якраз я вирішив, що той козирьок буде верхньою межею ніші, а саме її дашком. Та ше й до цього козирька можна буде прикріпити підсвітку номера. Зробивши попередні заміри номерного знака приступив до вирізання отвору в бампері. Інструмент – гакоподібний різак (виточений зі старого скальпеля) і металева лінійка Купа пластмасової стружки і отвір готовий Нішу вирішив робити з дюралюмінію (не хотів возитись зі склотканиною і смолою). Лист дюралю (товщ 2мм) знайшов на ринку „Торпедо” за 10грн. Попідрізавши той лист по замірах основну поверхню ніші було зроблено. У верхній частині зробив отвори для кріплення ніші до пластикового козирька бампера. Кріпитись буде алюмінієвими кутниками на закльопки. Попередня примірка (тримається за допомогою струбцин) А тут вирішив прикинути як буде дивитись номерок у ніші (номерок з колекції брата) Далі з картону, поступово підрізаючи і підставляючи, робив макет під боковинки По картонному макету вирізав дві боковушки з алюмінію. Підстановка і підгонка напильником Всі алюмінєві і дюралеві поверхні були відшліфовані дрелькою з шліфуфальним диском. Йшла підготовка до кріплення боковушок закльопками до великої пластини (по 3 закльопки на боковушку) Потім було дороблено алюмінієві кутнички для кріплення ніші до козирька (5 шт і всі на закльопках). Ніша була загрунтовані і підшпакльовані шви на стиках між боковинках (прямі кути були зкруглені) – провтикав зфоткати. А це ніша верх-ногами під час примірки до бампера. Зверху дюралєві кронштейни (5шт) для кріплення низу ніші до нижньої частини бампера закльопками (на бампері місця кріплень будуть прикриті докладкою зі скловолокна, ну, тою яка обрізалась на початку статті). Перейду ще до однієї проблеми. Отож бампер мав ще такі дві заглиблені смужки, які мені не подобались і я згодом вирішив їх згладити (бо всетаки передній бампер в мене вже стояв без всяких там смужечок) Для згладження обрав шпаклівку для пластмаси GoldCar Flex (Poland). Ніша під номер вже якраз була прикріплена до бампера і йшла робота по шліфовці зашпакльованих смужок Паралельно зашпакльвав нижню лицьова частину ніші – нижнє місце прилягання ніші до бампера. Там був гострий кут, довелось згладити, щоб в ніші не збиралась вода. Але свято тривало недовго. Вже через пару днів під час ретельного шліфування пішло відшарування шпаклівки по одному краю широкої смуги (все-таки і ширина, і глибина були занадто великі і бампер прогинався по тій смузі). Тому було прийнято рішення паяти ту глибоку смугу пластмасою. Шпаклівку повідковирював і все почистив. Перебравши кілька точок по ремонту пластмаси було зроблене це чудо Бампер вже не прогинався по тій запаяній смузі. Перешліфував бампер в місцях пайки низькообертовою дрелькою з шліфдиском для подальшого шпаклювання (згладження). Підібрав шпаклівку Novol Flex. Випробував її на куску обрізаного бампера. Супер. Має хороші властивості гнучкості. Буду нею згладжувати бамперок. Почалась потім примірка докладки до бампера По ходу було ампутовано ще трошки нижньої частини бампера На даний момент докладка вже приклеєна до бампера за допомогою клея-герметика для скла. Подальший етап – доробка країв докладки (в місцях поблизу коліс бракує закінчення) зі скловолокнистої шпаклівки і перешпаклювання/шліфовка цілого бампера. Проект затяжний поскільки роблю у вільний від роботи час (вечори, деколи в суботи). Вітаються поради, питання, критика. To be continued…
Відповідь: Проект "Задній бампер". Докладка. Ніша під номер. (Golf 3) Ентузіазму тобі не бракуе, молодець. Так тримати
Відповідь: Проект "Задній бампер". Докладка. Ніша під номер. (Golf 3) Тфаю маць! Борман, тЫ аццкий сотона!!! Пиццот плюс к рейтингу! Напиши сюди ще пару дописів я ті ще плюсів натикаю!
Відповідь: Проект "Задній бампер". Докладка. Ніша під номер. (Golf 3) Сам про себе все сказав! Діагноз підтверджую!
Відповідь: Проект "Задній бампер". Докладка. Ніша під номер. (Golf 3) Адміни, зробіть так, щоб біля плюса ставився множник. Тоді Sasa впише число "500" і один раз клікне "+" :-D Додано через 2 хвилини >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>\/<<<<<<<<<
Відповідь: Проект "Задній бампер". Докладка. Ніша під номер. (Golf 3) Фотозвіт і пророблена робота просто супер!!! Ех мені б гараж якийсь з інструментом і трішки часу... :roll:
Відповідь: Проект "Задній бампер". Докладка. Ніша під номер. (Golf 3) Ги, Саса, не засиджуйся так довго в неті - тебе криє ))))) ТУ Борман, дуйсно просто слів нема )
Наступний етап… Докладка була приклеєна до бампера за допомогою клея-герметика (для автоскла) і до повного висихання закріплена струбцинами по краях (це забезпечило хороше прилягання докладки вздовж цілого бампера). В місцях колісної арочки докладці було надано закінченого вигляду за допомогою скловолокнистої шпаклівки. Примірка бампера на авто. Зад авто загнав на спеціальні підставочки, щоб мажна було залізти під бампер. Під час примірки довелось відрізати буксирувальну петлю і кусок вихлопної труби (після глушника звичайно). Вони стали жертвами тюнінга (залишив на пам’ять). На цій примірці я зрозумів, що краї бампера необхідно наростити так, щоб при вигляді збоку лінія докладки плавно спадала до колеса (для гармонійнішого поєднання з лінією порогів). Посадивши бампер на місце і залізши під авто були зроблені невеличкі отвори в бампері для подальшого кріплення (нижньої частини до кузова). Потім з внутрішньої сторони отворів до докладки були приміряні кронштейни з дюралюмінію. Після примірки вони були приклеєні з допомогою скловолокнистої шпаклівки. Через півгодини кронштейни добре прихопило і бампер був знятий для подальшої підготовки. Нарощування докладки з боків (лінія спадає до коліс). Потім бампер поїхав на професійну підготовку до фарбування. Він був ще перешкурений проф шліфувалкою і погрунтований. Після фарбування була змонтована підсвітка номерного знака. Для цього була використана герметична діодна смужка (куплена заздалегідь на авторинку і пристосована до напруги в авто). Довжина смужки ~50см і вона містить 12 розсіюючих світлодіодів білого кольору світіння. В ніші (в її пластмасовому козирьку) були просвердлені отвори і смужка прикріплена з допомогою капронових хомутиків.
З внутрішньої сторони докладки до отворів були приклеєні кронштейни (алюм. смужечки зігнуті під прямим кутом) для кріплення декоративних сіточок. В них просвердлені отвори і шурупами з широкою шляпкою прикручені сіточки. Трохи фоток перед тим як поставити бампер. Використаний колекційний номерний знак. І довгоочікуваний бампер на автомобілі. Підсвітку підключено до живлення задніх габаритних вогнів. Трохи фоток з підсвіткою номерного знака. І, нарешті, та вся краса в помитому вигляді.
Мабуть декого з вас цікавило питання "а куди ж ділась вихлопна?" Ось як я вирішив замутити вихлопну трубу Заодно замінив польську прогорівшу банку на беушну німецьку ERNST. Кінцевик був вирізаний з коліна польської труби. В результаті - ззаду авто вихлопної під бампером не видно, чого я і добивався
За зроблену роботу респект!) На вигляд супер! маю одне питання де ти за 350 грн найшов докладку на бампер?!