ремонт двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем rat323, 17 вер 2007.

  1. rat323

    rat323 Початківець

    Авто:
    VW Golf II GTD 1.6 1986 JR був, Fiat Scudo 1.9 TD
    Поставив брику на ремонт двигуна, вибачте, тюуунінг. Хотілось би почути ваші поради, на рахунок запчастин і нагляду, а то в нас з дизелістами проблема, тому більше інформації не завадить. І на що насамперед потрібно звернути увагу, щоб зрозуміти, як просуваються справи?
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: ремонт двигуна

    А можна конкретніше що саме ти зібрався ремонтувати?
    прямоток? кольца міняти? розточувати? блок міняти? просто форсунки промити? конкретніше що ти хочеш зробити і що тобі каже майстер?
     
  3. rat323

    rat323 Початківець

    Авто:
    VW Golf II GTD 1.6 1986 JR був, Fiat Scudo 1.9 TD
    Відповідь: ремонт двигуна

    К сожилєнію, капремооонт!!!:evil:
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: ремонт двигуна

    перш за все чистота роботи!
    після проточки гарно і якісно продути і познімати опілки ВСІ з мотора.
    прослідкуй за моментами затежок болтів головки і на шатунах, якщо майстер каже що метричного ключа він не має і що той ключ потрібен тільки лохам то пошли його на...!!! При зборці мотора ОБОВЯЗКОВО повинні бути витримані порядок і момент затяжки всіх комплектуючих двигуна, а також довго і якісно притерати клапана не за 30 хв всі, а два три дні всі клапани на притирку вручну.
    Нові прокладки, мінімум герметика, або при можливості без нього.

    Додано через 1 хвилину
    коли мотор розібраний то не кидайся клапанами, поршнями розпредвалами, блоком і головкою, Нові Обовязково нові болти головки.
     
  5. rat323

    rat323 Початківець

    Авто:
    VW Golf II GTD 1.6 1986 JR був, Fiat Scudo 1.9 TD
    Відповідь: ремонт двигуна

    зробив , їжджу, дякую.
     
  6. BOR

    BOR Новачок

    Авто:
    VW Scirocco 1,8 1981
    Відповідь: ремонт двигуна

    В ручную вовсе не обязательно. Существуют дрелеподобные аппараты, которые крутят клапан не полностью, как обычная дрель, а туда-сюда. Я с таким 5 лет головки ремонтировал - после аккуратной правки сёдел и клапанов 30-40 минут на 8 клапанов (с промывкой и продувкой) - норма. Показатель не время, а герметичность. А за 2 дня или клапана сотрутся или сёдла. Впрочем, как и чем тереть.
     
  7. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: ремонт двигуна

    прогрес , я не знав про такі апарати.
    бачив як то на сервісі роблять: 3 рази ротер пішов до іншої машини, прийшов покурив 2 рази теранув знов пішов прийшов взявся за інший клапан, от так то в нас. (на зеленій)
     
  8. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: ремонт двигуна

    +1. Я свою ГБЦ тоже віддавав на фірму яка їх автоматично притирала (на Кульпарківській). Результат помоєму хороший. Руками полюбому получиться гірше чим на нормальному станку.
     
  9. BOR

    BOR Новачок

    Авто:
    VW Scirocco 1,8 1981
    Відповідь: ремонт двигуна

    В ручную или механически - не так уж важно. Вопрос, кто трёт? Далеко не у всех хватает терпения. Работа занудливая, и работать должен зануда, вроде меня.:grin: А аппараты для притирки появились давно, я ещё в 96 году с ним начинал. Две таких дрели стёр ;) :grin: .
     
  10. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: ремонт двигуна

    http://www.ab-engine.ru/rec_serdi.html

    :mrgreen:
     
  11. BOR

    BOR Новачок

    Авто:
    VW Scirocco 1,8 1981
    Відповідь: ремонт двигуна

    Обычная реклама.
    -это оттуда же, про станок другой фирмы. И чуть дальше:
    А вот и рекламируемая фирма!!!
    Особенно меня порадовало, что оказывается (по мнению Хрулёва) нужно притирать или нет, определяется по году выпуска автомобиля и по тому, какой сейчас век. На мой взгляд, качество ремонта зависит не столько от станка, сколько от работника - разных повидал, но не всем можно заниматься авторемонтом.
    А проверял герметичность я специальным вакуумным прибором, когда он был исправен. То есть, очень редко. В остальное время, по началу керосинчиком, а когда стало нормально получаться, на глаз видел, когда плохо. Прибор может показать, что всё хорошо, даже при небольшом перекосе седла. В результате, быстро изнашивается втулка-направляющая клапана (или стержень клапана - что мягче), пока все несоосности не исчезнут. А исчезнуть они могут уже после прогара клапана. Или к тому моменту, когда втулку (или клапан, или и то, и другое) уже нужно будет менять.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)