Поставив брику на ремонт двигуна, вибачте, тюуунінг. Хотілось би почути ваші поради, на рахунок запчастин і нагляду, а то в нас з дизелістами проблема, тому більше інформації не завадить. І на що насамперед потрібно звернути увагу, щоб зрозуміти, як просуваються справи?
Відповідь: ремонт двигуна А можна конкретніше що саме ти зібрався ремонтувати? прямоток? кольца міняти? розточувати? блок міняти? просто форсунки промити? конкретніше що ти хочеш зробити і що тобі каже майстер?
Відповідь: ремонт двигуна перш за все чистота роботи! після проточки гарно і якісно продути і познімати опілки ВСІ з мотора. прослідкуй за моментами затежок болтів головки і на шатунах, якщо майстер каже що метричного ключа він не має і що той ключ потрібен тільки лохам то пошли його на...!!! При зборці мотора ОБОВЯЗКОВО повинні бути витримані порядок і момент затяжки всіх комплектуючих двигуна, а також довго і якісно притерати клапана не за 30 хв всі, а два три дні всі клапани на притирку вручну. Нові прокладки, мінімум герметика, або при можливості без нього. Додано через 1 хвилину коли мотор розібраний то не кидайся клапанами, поршнями розпредвалами, блоком і головкою, Нові Обовязково нові болти головки.
Відповідь: ремонт двигуна В ручную вовсе не обязательно. Существуют дрелеподобные аппараты, которые крутят клапан не полностью, как обычная дрель, а туда-сюда. Я с таким 5 лет головки ремонтировал - после аккуратной правки сёдел и клапанов 30-40 минут на 8 клапанов (с промывкой и продувкой) - норма. Показатель не время, а герметичность. А за 2 дня или клапана сотрутся или сёдла. Впрочем, как и чем тереть.
Відповідь: ремонт двигуна прогрес , я не знав про такі апарати. бачив як то на сервісі роблять: 3 рази ротер пішов до іншої машини, прийшов покурив 2 рази теранув знов пішов прийшов взявся за інший клапан, от так то в нас. (на зеленій)
Відповідь: ремонт двигуна +1. Я свою ГБЦ тоже віддавав на фірму яка їх автоматично притирала (на Кульпарківській). Результат помоєму хороший. Руками полюбому получиться гірше чим на нормальному станку.
Відповідь: ремонт двигуна В ручную или механически - не так уж важно. Вопрос, кто трёт? Далеко не у всех хватает терпения. Работа занудливая, и работать должен зануда, вроде меня.:grin: А аппараты для притирки появились давно, я ещё в 96 году с ним начинал. Две таких дрели стёр :grin: .
Відповідь: ремонт двигуна Обычная реклама. -это оттуда же, про станок другой фирмы. И чуть дальше: А вот и рекламируемая фирма!!! Особенно меня порадовало, что оказывается (по мнению Хрулёва) нужно притирать или нет, определяется по году выпуска автомобиля и по тому, какой сейчас век. На мой взгляд, качество ремонта зависит не столько от станка, сколько от работника - разных повидал, но не всем можно заниматься авторемонтом. А проверял герметичность я специальным вакуумным прибором, когда он был исправен. То есть, очень редко. В остальное время, по началу керосинчиком, а когда стало нормально получаться, на глаз видел, когда плохо. Прибор может показать, что всё хорошо, даже при небольшом перекосе седла. В результате, быстро изнашивается втулка-направляющая клапана (или стержень клапана - что мягче), пока все несоосности не исчезнут. А исчезнуть они могут уже после прогара клапана. Или к тому моменту, когда втулку (или клапан, или и то, и другое) уже нужно будет менять.