Чи реально зараз пригнати і розмитнити вантажне авто типу VW Transporter 4 самому щоб зекономити на "гонщиках"? авто старше 8 років Які документи потрібно мати для пред*явлення на митниці? Які податки, акцизи сплачуються на митниці і які документи видають? Що потім потрібно буде сплачувати на внутрішній митниці? Які авто при оцінці на митниці вважаються вантажними? Чи буде ввзажатися такий Т4 з дубль кабіною і кузовом вантажним автомобілем, чи він відноситься до категорії пасажир? Чи можна буде після реєстрації тз в МРЕВ переробити документи на грузопасажир? буду вдячний за відповіді
Т4 з дубль кабіною і кузовом розмитнюється як пасажир (в техпаспорті 5 місць). Колись з таким стикались і "влетіли" на лишніх 2 тис. дол.
1) Пригнати реально, добре мати хоч якихось "знайомих гонщиків" щоб можна було розпитати їх послідовність дій під час пригонки. (маршрут, на яку митницю краще їхати, що робити під час оцінки і тд (там дуже багато нюансів)) 2) 3) 4) розпитати у бивалих, бо там також свої нюанси 5) дубль кабіна = пасажир, в касу влетиш тіко-так 6) спочатку ставиш на облік як груз, потім дозвіл на переобладнання, і міняєш техпаспорт на вантажо-пасажир. А взагалі вся ця процедура вимагає довгої розмови, збору інформації, врахувань всіх ризиків, зважування отриманого і тд.
Старше 8 років економічно невигідно ! Перша реєстрація буде 1500$ приблизно. А де ще акциз ? Мито ? ПДВ ? ПФ ? До 5 років авто є ще сенс приганяти.
Якщо гнати вантажного буса до 8-ми років сплачується: -митниці 33% від вартості автомобіля; -сертифікат експертів (робиться через Київ) вартість +-1000 грн; -послуги митного брокера (ну і перегонщиків, якщо є); -перший облік (по моєму як звичайне авто, але можу помилятись). Ну приблизно така ситуація. Звичайн можуть бути певні нюанси.
Сертифікат робиться також у Львові. Два роки тому це коштувало 800 грн. Але всі решта нюанси повністю дискваліфікують купування вантажного авта віком понад 8 років за кордоном. Навіть додаткові вікна (крім для водія і пасажира) в очах наших митників кваліфікують авто як пасажирське, хоч би які документи не представляти!
Факт, знайомому за рено трафік, який мав вікно на правій зсувній дверці, накинули 400 евро. Так що думайте!
Є два варіанти розмитнення на фіз особу і на фірму. перший варіант дешевший, але прийдеться самому бігати по всі кабінетах, оформляти сертифікат відповідності ( не терміновий, робиться +- 10 днів, коштує 900 грн, терміновий робиться до 3 днів і коштує в районі 2800-2900 грн) Другий варіант дорожчий, але всі документи з довідкою-рахунком і червоними номерами отримуєш до 5 робочих днів. Щоб пригнати собі машину тобі потрібно знайти її за кордоном (якщо йдеться про Т4 в гарному стані на даний момент ну дуже не просто це зробити, наші вже вивезли самі найкращі варіанти, а якщо і знайдеш, то ціна там буде ого-го) Припустим - авто знайдено, оформляєш транзитні номера, страхівку, власник який продає пише на тебе чи на того хто купляє фактуру (так звану купчу), а також оформляєш на митниці тої країни де куплене авто, документ так званий САД (документ який підтверджує, що ти вивозиш даний товар з Євросоюзу) і ти на всіх парах їдеш на митницю. Якщо оформляєш на фірму то одна схема, якщо на себе тобто фізичне лице то зовсім інша. нюансів є багато, як і в кожній справі. Скло допускається тільки в дверях, також не повинно бути кріплень під сидіння. Крім розмитнення є ще таке поняття, як перша реєстрація транспортного засобу. Оплачується в МРЕО при постановці авто на облік. Поділяється на три категоріє, авто до 5 років, від 5 до 8 років і авто понад 8 років. Відповідно саме більше платиться за авто понад 8 років. точні тарифи в неті можна знайти без проблем!
дякую усім, інфи вже побільше) впринципі для себе ці питання по трохи вивчав, вирішив і тут порозпитувати. Думаю що вичерпна інформація булаб цікава. Вартість авто на митниці визначається по певних встановлених тарифах чи від суми авто при покупці? Чи впливатиме "пару гривень" митнику на дану процедуру. Я так розумію чим менша встановленна вартість тим менші податки будуть нараховуватися
вартість авто митниця визначає по каталозі Schwackeliste, який оновлюється щоквартально, також при розмитненні враховується стан кузова, двигуна, салону. Враховуючи всі пошкодження митник може зменшити вартість мита.
Мені це робив у МРЕВ експерт, що окремо коштувало. Він видавав довідку про ринкову ціну авта, і в залежності від неї нараховувалися всі податки, які сплачуються при першій реєстрації в Україні.
пробив по гуглі цей каталог платний, можливо є якісь онлайн версії чи треба в Польщі оформляти якісь спеціальні документи для вивозу авто?
Навіщо тобі каталог? Щоб була менша сума, треба щоб авто було якомога "гіршим". Це робиться так: пишеться пробіг наприклад 950тис.км., + авто без музики, без колонок, без кондиціонера, з порваним салоном, подряпаним кузовом з різними дефектами. Не має ніяких систем (вроді АБС), з тріснутим склом, без правого дзеркала і тд. Тобто тобі при огляді треба зробити з буса відро з болтами. Відповідно це відро оцінять на малу суму, а це малий податок і тд. Зрозуміло що за це експерту тре буде відрахувати долю. Які зараз розцінки я не знаю, але принцип описаний вище.
Якщо купляєте за кордоном в фірми, яка займається продажем авто , то вони, як правило самі всі папери оформляють, якщо в приватної особи то документи на експорт з Європи можна оформити і в Польщі. Перша реєстрація рахується тільки від віку авто і від об"єму двигуна (так є на даний момент) Якщо везти авто на лаветі, то не потрібно робити транзитних номерів і страхівки, на тому всі переваги закінчуються, звичайно якщо авто не після дтп. тепер на митниці все фотографується і пробіг вже повинен бути на одометрі таким, як і в акті опису!