Розряджається акумулятор на В5

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем COS, 19 гру 2012.

  1. COS

    COS Новачок

    Авто:
    немає
    Доброго часу доби, є така проблема, є Пасат В5 дизель 1,9, почав розряджатися акумулятор. Ситуація приблизно така, було холодно не могли завести і посадили акумулятор, витягнули, зараядили, поставили, вроді все нормально, поїздили знову сів, знову зарядили. Акумулотор відносно новий. Але дивує те, що поставили на стоянку через ніч прийшли і навіть сигналізація вже не відкриває, все було виключено. Взагалі не знаю що це може бути і до чого дивитися. Можливо в когось було щось подібне, буду вдячний за пораду.
     
  2. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Для початку варто було написати назву і модель акумулятора.
    Ще можна дату виробництва і термін його експлуатації.
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    До акума самого тре дивитися. Скоріш за все коротить всередині от і розряджається, на то вказує, що проблема почалася з настанням холодів.
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Поїдь на Джерельну(або на Зелену) та перевір акумулятор, і тоді все стане зрозумілим.
     
  5. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    В мене була така проблема минулої зими, садив батарею неправильно підключений магнітофон. Літом це не дуже відчувалось, а ось взимку нерви поїло. Підїдь на: ШИПШИНУ, вул.Зелену (Рено-сервіс), вул.Бузкова, у всіх цих місцях тобі заміряють: рівень електроліту, зарядку, яку отримує АКБ і споживання при вимкнутому запалюванні.
     
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    або тестер в зуби з аерометром - і зроби це все біля хати )))
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Малоймовірно що акумулятор.Швидше в машині щось споживає ток(якийсь блок незасинає).Я незустрічав щоб акб від внутрішнього кз сідав за ніч повністю і при цьому заряджався і їздив.
     
  8. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Раньше тоже мучился с этими проблемами. Согласен с BASS! Не которым АКБ, противопоказан пере разряд(особенно новым типа Варта Сильвер с серебром). Стоит пару раз пере разрядить, и АКБ замыкает в себе. Можно конечно восстановить АКБ и снять часть сульфата на пластинах. Но мои прошлые восстановленные АКБ в морозы не справлялись, да и есть разные типы АКБ не обслуживаемые и обслуживаемые . Пришлось купить новый. Купил Феон 74, и уже почти 3 год не имею проблемы.
    Еще можно глянуть амперметром сколько миллиампер употребляет авто в замкнутом положении. Тоже были эти проблемы из-за того что магнитофон был неправильно подключен. Он употреблял 250мл\амп, это много если вычесть по формуле.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Провіряй зарядку АКБ... бери тестер ... на клеми і на ХХ повинен давати 13.8-14.3 в.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    а я думаю, що почати треба з визначення скільки "жере" за ніч.

    погоджуюсь з Gurkha що 250мА то багато. 3 ампера за ніч, то таки багато...
     
  11. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Так, 100% погоджуюсь, можна і так
     
  12. khmauto

    khmauto Початківець

    Авто:
    passat b5
    Була подібна проблема. Довго шукав причину. Виявилось, що при закритому багажнику світло в ньому не виключається.
     
  13. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    всі ці казуси виключаються амперметром (тобто про це все дізнатись можна амперметром) - в розрив клеми акуми і поміряти, шо гамає машина. хороший варіант, коли машина гамає 100 мА/г. все інше - треба наближати до цього показника. шукати, пробувати знімати запобіжники - і знаходити винуватця :)

    чому вказав саме 100 мА/г - бо меншого показника не бачив ще на жодній машині. не вважайте за панацею саме ці цифри, але для "прикинути" - годиться ;)
     
  14. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Интересно, как у топикстартера обстоят дела, с его проблемою?
     
  15. Freddie

    Freddie Новачок

    Авто:
    їздить
    Більшість аккамуляторів не надто позитивно н азміну температур реагують. так що не знаю які можуть бути наслідки. мен добре - Inci Aku акамуляторам все одно хоч холод хоч спека - працює так само
     
  16. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    В мене теж зараз подібна проблема (акум фірми Varta 70А), але благо, що акум на гарантії, тому здав його цієї суботи на гарантійну перевірку, дали на підміну на тиждень інший (сервіс однако :)), от чекаю результату, що саме сталося з ним (хоч сам думаю, що він або замкнув або посипався, так як заряду взагалі можна сказати не тримає).
    Ну звісно на гарантійному сервісі перевірили машину, отже, по правилах споживання струму в машині має бути в районі 50 мА/г, не 100, а іменно +/- 50, в мене вийшло з сигналізацією 60 мА/г (тобто можна сказати норма), і напруга на холостих 13,75В, що є теж нормально.

    Ці всі цифри для справки тим, хто має подібні проблеми і хоче сам перевірити машину.
     
    Останнє редагування: 21 тра 2013
  17. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Такие новы АКБ с серебром лучше ставьте на новые авто. Для машин с пробегом есть неплохие варианты на нашем рынке.
     
  18. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    З чого такі висновки? Я щось слабо уявляю різницю для акумулятора, чи він стоїть на машині з пробігом чи на новій машині, при умові, що все електроустаткування обох машин справне.
     
  19. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    В мене в стані сну споживає 0.4а, норма 0.5-0,6а це по замірах сервісу на зеленій. Майстер казав, що дуже хороший результат і це при такій кількості апаратури.
     
  20. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Це ти видно трошки напутав, там мав би бути нолік після коми ще один :) Тобто 0,05а-0,06а це є норма.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)