В дорозі засвітилась жовта спіралька (датчик свічки накалування) на тахометрі. Після того як я приїхав з дороги, поставив машину на стоянку - машина стояла 2 доби без роботи, і коли вирішив знову їхати, акумулятор був повністю розряджений. Підскажіть будь ласка, що могло його посадити і як позбутись цієї проблеми???
було таке..... При такому акумулятор може розрядитись до стану "повністю мертвий" за неповних півгодини часу. 1) Постав нормальний (робочий) акумулятор, за допомогою лампочки і куска проводу перевір чи свічі накалу працюють при вимкненому запаленні (кінець проводу притули до контактної шини свічок накалу, іншим кінцем обмотай лампочку і відповідно торцовим контактом лампочки притули до кузова чи двигуна на масу, якщо вона світиться, значить свічки працюють - а це недолік), якщо ж лампочка не світиться - все зашибісь. 2) увімкни запалення і спостерігай, при нормальній роботі лампочка засвітиться на час до 3 хвилин (у всіх різний час) а потім повинна загаснути. Коль бо не гасне тривалий час - недолік. 3) Ну і якщо у всіх цих варіантах все добре, то такі дії проведи при заведеному двигуні, якщо лампочка не погасне - недолік. Маніпуляції лампочки і проводу дадуть можливість бачити при яких діях "залипає" реле. Недолік - під заміну реле свічок накалу, воно просто напросто "залипло". Або ж вскрий ту релюшку почисти, промий спиртом, відігни-підігни на долі міліметрів і юзай дальше, але тут варіант 50/50, що запрацює так, як було.
Незнаю, як в Т5-х, а на рено Трафіках ця спіралька світилась при забитому клапані ЄГР, тому ?????????