Шукаю Golf 3 1,8-2,0 бажано з кондиціонером та склопідйомниками єлектричними... також хочется не більше трьох дверей але то не суттево Допоможіть знайти шось бо скоро рак мізків зароблю :wacko1: Може в когось шось є на прикметі...?
Гольфік бомба))),якщо Ів.Франківськ то запитайся у serg9 може він тобі допоможе(він з Ів.Фран.)гляне на нього.
шось мені почало здаватися шо то лохотрон якийсь... судячи з дописів на сторінці: а) важко зв*язатись з хазяіном б) один з дописів гласіт шо РОЗВОД
Машина 100% пройшла передпродажну підготовку. І ще рік випуску старий, якщо борати, то вже післе фейсліфтингу. Там після поліровки від лаку нічого живого не залишилось. Хоча можливо там все гуд. Покупка машини б/у особливо в такму віці лохотрон еще той.....
Справа в тому, що мене просто воротить від машин б/у особливо з таким віком. Я зараз співпрацюю з одним з СТО міста. І бучу як хлопці беруть б/у і як потім "плачуть". Краска лущиться, компресія різко пара, масло біжить, тосол біжить. Мені одразу сказали, що свого я гарно не продам, бо всі дивляться на зовнішній вигляд, а мою фарбувати треба. http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_1545321.html Зараз навіть добрий моторист багато не скаже, присадки рятують мертві двигуни... От досвітчений кузовщик ще щось скаже.... Бери кузовщика, моториска і можливо тобі пощастить.....
Ну розумієш, Лансер не мій варіант:D в нових машинах є багато своїх мінусів... і насамперед їх витривалість... гадаю що твій гольфик проїздить більше ніж новий лансер... і грошей за той самий період попросе менше... дивись ти продаеш гольф за 3000 купуеш лансер за 20000 це 17000 доплати... а тепер уяви яка в тебе цяця буде на руках якшо гольфа не продавати а вкинути в нього 17000... я думаю шо апарат повеселіше стоково лансеру... питання буде тільки в тому шо прийдеться користуватись кондиціонером а не кліматом... але то не велека втрата гадаю Ітогі падведьом (с) Лесь Подерев*янський один фіг грошей на нову нема а їздити хочется причом на гольфі... прийшла пора робити джету але так дістали ці седани шо підшумок хочу змінити... от і вибір... то шо люба машина не нова зі своїм приколом я знаю... не перший раз БУ беру... просто я рахую +20% від ціни мінімум тре мати бо один фіг щось робити прийдеця..
мертві - не рятують. підуставші - ще так-сяк..... і повір, досвідчений кузовщи навіть не зможе зобачити якісь ньюанси, бо навчились ліпити і бумажні крила, а звук - металу. Не буде ж він з молотком і наждачкою ходити по базару і вибирати авто тобі??? я б за таку суму зяв би Каддіка, аж слюна потекла........ я в ткий самій ситуації був, але мені не повезло тільки з двиглом. ТУТ люди вмирають і ніц не зробиш, а то якесь залізо....... дивляться.....але я б краще взяв не мальовану, і бачив би всі дирки, ніж - пороги пєнкою задуті, а крила мокрою тряпкою в шпаклівці зашпакльовані, і ще буває бетоном заливають підлогу. стукаєш - метал, підриваєш коврик - халепа
Тут я з тобою повністью згоден. Сучасна мишина довго не протягне, бо вона на це не розрахована. Вона розрахована на 5-10 років максимум, бо там вже нові технології підуть..... Бо ти в машинах вже щось тямиш. Більшість людей думають, що скажуть їх сусіти коли побать твое "нове" авто. Чи я не правий? Тут я з тобою не згоден. Якщо кузовщик "добрий", то він побачить багато. А, що тут вже казати про авто 2000 року тільки пофарбовані)))) Ні не бита, я просто краску освіжив)))))
А при чому тут Лунцер. Ланцеру 2 роки і я впевнений, що там пробіг не 150 тис, вчора тестували ходову в естримальних режимах все гуд, єдине трішки м,якувато. За 2 роки машину вбити складно, а от за 15 років не складно, вона само по собі вбиваеться. Чи я не правий?
Бери в якогось знайомого. Чи бери розвалюху за копіки та піднімай її з колін. Або бери моториста та кузовщика і на ринок.
поки на гольфі їздив то вроді такого не казав про старі авто. залежить від машини і від водія не зовсім правий як шо все вчасно миняти і дивитися за машиною і коли виробником машини є нормальний бренд тона машині можна їздити з 2 десятки років і вона може бути не в гіршому стані ніж 2 річна машина.
тут напевно не один зі мною погодиться шо невсе старе є погане. Вот наприклад Олег М. ти знаєш скільки йому став гольф і скіроко - дуже багато. але людина знає толк в автомобілях і за це йому величезний +. і от ця твоя фраза шо тебе воротить від Б/У машин особисто мені не подобається. Р.С. мене від деякий нових воротить.
Як за кузовом не слідкуй, за 15-20 років він єкзамен перед деревом складе не на відмінно. Просто мене ніхто не питав. Бо він брам машина майже і деальному стані. Олег людима "відома", минулому власнику нема сенсу приховувати мінуса машини, бо всі потім це дізнаються і пальцем тикать будуть. Я Ланцера наче добре дивився, а от про те, що там фари не рідні стоять дізнався тільки на цій неділі, а на цих нема коректору з салону(((( бо вони дешеві і не оригінальні(((((
знаєш ото читаю шо ти пишеш і згадую анекдот який закінчується "... шо шо от так от *l*бу і плАчу..." от і ти купуєш б\у і воротить тебе але всеодно купуєш б\у моє ІМХО таке шо якшо грамотно підійти до процесу то все буде гуд, а якшо невміючи то тебе і з новою на*l*буть.
Є і таке, Мітсики ремонтують і за нові в салоні видають..... Пальцен на салон тикати не буду. Таких як я взяв нових вже нема. Та і якщо нова коштувала майже 18, а я взяв за 12200, то я рухую за 2 роки і 100 ( припустимо) вона на 5800$ точно не наламалась. По ходовій при швижкості 150 по буграх жодного стуку! Двигун реально для сарая слабуватий і відповідно КПП погано підібрана. Віс даччики працюють відмінно, вчора на KTS200 діагностував.