система вприску

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ROS, 12 тра 2008.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    В мене повний інжектор з електронним вприском 1.8. На холостих обертах (950) двигун аж вискакує з машини, але під час руху все нормально. Як встановити стабільні холості оберти? може хто порадить майстра по діагностиці електронного інжектора (авто 1990 р.в.):-:)shock:
     
  2. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    Відповідь: система вприску

    до жодного механіка не мусиш їздити зачни від обміну датчика температури того цхлодзіва в пластмасовому колекторі, так виглядає

    [​IMG]

    чіткий датчик повинен мати такий опір
    напруга живлення: 5 V (відімкнене з'єднання)
    опір: 2 000 - 3 000 обговори / 20 °C
    опір: 200 - 300 обговори / 90 °C
    зміряй йому опір на добридень як буде крен з того що тобі я подав це його обміняй(не велике косзта) з тим, з я пропоную тобі такого виробника епс,луб того хелла,ресзта китайське сміття
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)