в знайомого пежо партнер, але ще 2003 р. двигун такий як і в мого джампі 1.9 простий дизель. По буквах він DW8B. Динаміка не дуже, але дуже таговитий, дуже. Тягне при повному завантаженні дуже добре. Витрата палива до 7 траса, і до 10 місто. Не дуже економічний. Як на мене найкращий там 1.6 HDI мотори. І друг казав, що якби зараз купував то з таким мотором. 2.0 HDI DW10 маркування, потужність здається до 110 коняк, але там проблема блок управління двигуном. І витрата палива більша Друг навпаки каже, що ходова там найбільший плюс. Спереді звичайна, ззаді торсіони. З останніх поломок, передня пружина тріснула. Б/в 400 грн. Блок регулювання свічками розжарювання від 300 грн б/в. Була проблема із клапаном що регулює рецеркуляцію вихлопних газів, заклинив в одному положенні. Найбільший мінус - коли переобладнувати на пасажир і встановлювати задній ряд сидінь дуже мало місця лишається для ніг заднім пасажирам. Ця проблема там і в оригінальних пасажирах. Не дуже зручні передні сидіння. Пасажирське взагалі ніяк не регуюється. Особисто моя думка: в самого сітроєн джампі 2004 р. той самий мотор, враження від машини на 4+. Найбільше подобається коробка.
Порівняно з гольфон 25 літнім це так, а порівнюючи в ремонті ті самі кадді, чи т5 різниця не дуже суттєва напевно. Так що це все відносно дуже.
я говорив не в порівнянні з гольфом 20-ти років, а в порівнянні з такими ж аналогами, наприклад опелем, хоча він мені взагалі не подобається, ну зовсім... а таож іншими аналогами, я ж кажу, сам добре не шарю, бо не юзав, а чув тільки по словах власників і колишніх власників.
У нас на фирме были два Цитрамон Берлинго 98, 01, 1.9д. Тот что старше, он без электроники и его постоянно убивали торговые по селам. Приходилось пару раз менять фильтра и стартер(менял ради собственного интереса, из любопытства). Мне нравилась эта машина, водительским местом. Широкое лобовое, большой руль с хорошим ГУРом, вместителен, сидения складываются так, что можно на них кушать. Но в Динамике и ремонте они оба проигрывали моему Кадди. Выше постом писали про торсионы! Да они действительно проблемные. Еще мне говорили про Берлинго после 2006 годов 1.9 HDTI (вроде так). У этих моторов керамические гидрокомпинсаторы, стоят недешево.
з практичної точки зору дешевше в ремонті і обслуговуванні буде аналог Опеля+ їх паливні системи стійкіші до нашої бадяги аніж франси, а взагалі все відносно:в яких цілях використовуватимеш,і наскільки доцільним буде тобі таке вто , воно має + але і -, опши критерії і поговоримо
Всі проти. За - нема. Всьо шо закінчується на о - г....о! А ше .... набери в гуглі "сітроен берлінго форум"
з клапаном ARG проблеми в багатьох,а повязано це з тим що після тривалої ізди при запущеній турбіні її слід охолодити холостими обектами тоді і колектор охолоджується плавно ,а не різко з закоксовуванням усіх продуктів викиду в колекторі від чого і страдає клапан
для прикладу фільтр повітряний пежо партнер оригінал 140 евро і зроблений так шо туди може поліетиленовий кульок попасти і будь що інше, кадді цілком обходиться фільтром за 200 грн. так для прикладу по кадді тяги рульової з наконечниками 290 грн, шарові 180 грн, заміна ремня грм з розхідниками в районі 1200 грн (це помпа ремінь і два роліки), аморти в районі 600 грн, втулки заднього стабілізатора 40 грн, подушка двигуна 400-800 грн (залежно яка). гальмівні колодки від 160 грн(найдорожчі що були то 420) фільтр масляний 220 грн, повітряний 150 грн, салону 110 грн. (це з того що сам міняв). З дорогого це заміна зчеплення до 3500, рульвої б/у 250 у.о., ремонт чи заміна турбіни від 2500 грн. Це з того що питав. Думаю гольф не дуже дешевше, враховуючи те що розхід до 7,2 по місту до 6 по трасі(при 120 км/год) при 90-100 5,5 або і менше
брєд рчбой кобили і пережитки СРСР)) ціни ідентичні як на серденьостатичну машину тих років і того ж класу. А запчастини на сітроен вроді навіть визнали одні з найдешевших, можна прогуглити. на пижик 308 також все недороге. І коли вже ці байки пройжуть про дорогих французів? ))) реально смішно читати) а ще забув))) французи дуже ненадійні))) постійно ламаються)))
На мой Кадик 9К9, эти детали еще дешевле. И расход у меня по трассе 5.8, с минимальной компрессией. По паспорту 4.3л
літом їздив на Говерлу так розхід середній 5,2 по компу. Дорога там не дуже тож не поганяєш, а в середньому 6 зимою 5,8 літом це при моїй їзді.
в нас на роботі бензиновий кадік 1.6 на ~100коней. стиль їзди - як на службовій. витрата траса 6,5-7, місто 9-10. змісту тоді в дизелі з його 5 літрами на сотню по трасі не бачу
По перше тяговитість незрівняєш, розгін на будь - якій передачі нормальний, і оскільки 90 % їзда містом, то між 9-10 і 6,5-7 помоєму відчутна різниця. коли їздити як пенсіонер то і по місту 6 виходить, а по трасі 4,5 (без різкого розгону з максималкою 90)