Привіт всім. Підкажіть хтось скільки можна проїздити без генератора??? Річ у тім, що маю нерідний генератор, можливо поставив його зле, можливо шків десь пошкоджений, але один раз на два місяці мусить тріснути ремінь.Тепер я завбачливо вожу з собою запасний ремінь, але все ж таки цікаво знати бо ходять різні легенди. Звісно, що простий дизель, ненапічканий електронікою може протягнути набагато довше ніж бензиновий. Радий почути чиюсь думку.Наперед дякую. Polo 1.3 моноінжектор
акум, то фігня, але якщо той ремінь, ще помпу крутить, так як в мому дізелі, то відповідь буде такою ----- поки мотор не закипить.
якось їздив тиждень без ремня, мотор 1.9д, акум був на 80А (був бо зараз інакший, але проїздив він після такої розрядки ще довгенько )
У мене принцип не той. На своїй бриці проїжав 40 км без ремня, потім пробував глушити і знов заводив. На диво стартер крутив норм! І ще одне забув сказати, - у мене гелевий акум., боюся його вбити, вони вроді дуже бояться повної розрядки.
А яка різниця? Може варто просто шукати проблему чому рве ремінь? Пофіксити її і не завдавати таких дурних запитань? Це щось з розряду скільки можна їздити на 5ти літрах бензини...
В мене таке питання було виникло, коли вперше обірвало ремінь на старому генераторі і прийшлося довго пиляти до Львова по трасі без генератора. Приїхав вже в ніч. А ще була тоді, пам'ятаю, неділя. Правда повезло, що працювало чергове СТО тоді. А так би також думав, чи довго я зможу їздити без генератора І як зранку завестися. Тому питання нормальне, до того воно мене ніколи чомусь не хвилювало. Але в дорозі таке знати необхідно. Звісно, генератор тоді замінив, але питання залишилось невияснене. Ризикувати і виясняти на власному досвіді не дуже хочеться.
Причину я назвав (можливо трішки зміщений генератар відносно осі (генератор нерідний і кріплення зроблене "кустарним методом), або ж можливо шків покоцаний),купляти генератор - нема бабосів! Вигідніше мені купити ремінь раз в два місяця за 15 грн і поміняти його за 5 хв. Тому мене цікавить тільки одне питання, іншими словами спортивний інтерес: скільки можна проїхати припустим на акум 55А: 100, 200 чи 300 км???
Коли в мене помер генератор я був в дорозі до Києва за покупкою нового авто. Це була Джетта 1,8 бензин, акум стояв 62. Довелося їхати, повна ніч. 20 хв їхав на фарах, потім на підфарниках. Застала мене ця не приємність між Рівне та Житомиром. Доїхав до Києва, по Києву до авторинку. Думав якийсь автосервіс возьметься за це, та фіг там, субота скорочений день. Довелося на акумі їхати до Львова, дотягнув тільки до Рівного. Ітого приблизно 500-600 км проїхав до повної розрядки.
Потім дорожче буде купляти акб і сума ремнів переважить суму генератора, який на розборках коштує, відносно, дешево. Ну і за 15грн ремінь це щось дивне мабуть. Я тут не помічник жодному з вас. Яка різниця скіки проїдеш. Дивлячись як часто заводитись, скільки споживати навантаження.... я з власного досвіду їхдив до 300км. На новому практично акумуляторі. Але такі питання треба вирішувати відразу! Ато якийсь електробензомобіль виходить.... Sent from my MB855 using Tapatalk 2
+ Кіндер їхав на підфарниках (шо немало зжерає). колись цікавився цим питанням, дійшов до висновку шо возити в багажнику нема сенсу, бо ремінь - не дефіцит і мінімум 200 км проїхати можна (без мафона і пічки, але доїхати). до автора теми - погоджуюсь з Шегом, нема чого задавати такі запитання (не тому, що воно дурнувате, питання цікаве і загально розвиваюче), а треба вирішувати проблему. прослідкувати, як руйнується ремінь і усунути неполадку.
Так в тебе ж помпа від ремня. Я на жигулику завжди возив, но ні разу не скористався Так і продав з ремньом в багажнику.
додам. Це було літо, їхав без пічки. Їхав спочатку на фарах (повна ніч), лампи 100 ватні стояли, потім годину на підфарниках, щоб мене в сумерках розгледіли. Поім без фар і підфарників.
Не розумію, ти от цікавився, а чому людині забороняєш поцікавитися? На то воно і форум, щоб запитувати тут і ділитися досвідом, чи як?
я цікавився з іншою метою. у мене, при цьому, не було глупих думок в голові. несправність має бути ліквідована. курча, та цю машину на дорогу випускати не можна - це ж банальна відсутність ТО. нагадаю, я цікавився, для того щоб знати : возити ремінь в багажнику, чи ні.
Нещодавно мав нагоду перевірити також скільки можна проїхати на акумуляторі без зарядки - при повністю вимкнених споживачах приблизно 4 години + година при фарах (правда акум був заряджений повністю). Теоретично мабуть можна й ще більше.