Тече рульова рейка ...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем arseniy91, 29 лип 2012.

  1. arseniy91

    arseniy91 Початківець

    Авто:
    VW Golf II
    Усім доброго дня.. В мене тече рульова рейка (так сказали на СТО) ...
    В мене ГОльф 2 1991 року. Стоїть гідропідсилювач. Задовбався доливати масло для нього ... Тепер питання: Якщо я знаходжу рульову рейку б.у зараз її шукаю то мені потрібен гідрач який підходе до неї. Чи я пишу в постах ШУКАЮ РУЛЬОВУ РЕЙКУ з ГІДРОПІДСИЛЮВАЧЕМ і мій підходить до неї. Розясніть ситуацію ...
     
  2. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    А чому стару не реставрувати????
     
  3. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    знайомий відреставрував, проїхав аж 10т, вчора потекла струмочком:) Зараз в пошуках нової, до того робив реставрацію два рази....
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в цьому випадку найкращий варіант це бу з Європи. реставрація то все до одного місця
     
  5. arseniy91

    arseniy91 Початківець

    Авто:
    VW Golf II
    Теж чув що реставрація не найкращий варіант !!! Ще один доказ ...
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Якщо хочете щоб рейка після реставрації ходила довго то бюджет даної маніпуляції має перевищувати 50% вартості нової, бо в гарній майстерні мають замінити всі резино-металеві частини, підшипники, втулки, відполірувати рейку, замінити обойму золотника, можливо і сам золотник. Якщо це все порахувати то нетронутим залишиться лише корпус, трубки і болтики з гаєчками. Вартість моєї рейки від 4500грн а реставроція коштує 2500+ при виконанні всих вище описаних дій. А якщо якийсь дядя в гаражі замінив сальники і можливо втулки то рейка може й 10тис непробігти бо на самом валу залишилиса заусениці чи виробітка що й призведе до соплінь і підтікань. Купувати б/у як лотерея краще вже взяти турецьку або на крайній випадок китайську (доречі з амулета підходить) і спокійно відїздити 60,80,100тис(як повезе)- це моя думка!
     
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Купував років 5 тому здається турецьку на Гольф 2, навіть і 10 т.км не проїхав. Викинув.
     
  8. arseniy91

    arseniy91 Початківець

    Авто:
    VW Golf II
    Знайшов у Львові ...

    Каже що деталь (рейка) з Польщі ... Поставлю, побачу, скажу ...

    До речі може хто скаже заодно, в мене не працює на спідометрі рахувальник кілометражу (пробіг) як поладнати ? Чи потрібно нову панель ..
     
  9. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Потрібно розбирати і дивитись. В 70% можна зремонтувати .
    В гіршому випадку - поміняти одометр .
     
  10. arseniy91

    arseniy91 Початківець

    Авто:
    VW Golf II
    Що таке ОДОМЕТР ? І як ремонтувати ? Хоча б принцип ?
     
  11. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    ОДОМЕТР - это как раз и есть "рахувальник кілометражу" (циферки которые ты видишь на спидометре)...
    разбираешь и смотришь, что именно сломалось и не работает...
     
    Останнє редагування: 9 сер 2012
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Воно то так тільки спідометр - то коли механічних рахунок, а одометр коли електричний рахунок і сильно там не порозбираєш і не поремонтуєш..... причому з одометром простіше... як не працює то в основному десь немає контакту або розєм розбитий.
     
  13. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Спідометер то те, що показує швидкість (тобто стрілка в більшості випадків), а одометер то те, що показує пройдений шлях і їх є три види(основних):
    1. Коли все механічне(тобто є трос і рахуються кілометри на чисто механічному приводі), поламатися там може тільки якась шестерня в середині панелі приладів чи на пририводі троса спідометра в коробці передач.
    2. Коли є далі механічне табло на панелі приладів(подібне як в першому виді), але рухає ці всі кружечки вже не чисто механічна передача від коробки, а електро мотор, який працює від імпульсів з датчика швидкості з коробки передач(тобто вже не має троса). Тут якщо спідометер працює(тобто стрілка рухається і показує швидкість, то значить датчик справний і в коробку лізти не має сенсу), але не працює одометер(то те що рахує кілометри) і тут в 40% випадків не має хорошого контакту в панелі приладів, або ще 40% полетіла механчна шестерня в самому одометрі, а решта 20 ще якісь варіанти(щось перегоріло для прикладу на самій платі приводу одометра).
    3. Коли і привід є електронний і замість кружечків які рухаються механічно є електронне табло, тут вже якщо не працює одометер, швидше за все щось перегоріло на самій платі, або датчик швидкості в коробці, або не має контакту хорошого, тобто ту вже майже на 100% чисто електронна проблема, а не механічна.
    Так що спершу треба оприділитися який саме тип стоїть і тоді вже думати куда лізти. Удачі в вирішенні проблеми!
     
    Останнє редагування: 10 сер 2012
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097

    взагаліто спідометр то є вимірювач швидкості (Speed - швидкість meter-вимірювач) і може бути хоть стрілочним хоть цифровим,
    а одометр (назва походить від грецьких слів hodōs — шлях, дорога та mētron — міряти)
    це є вимірювач відстані
     
  15. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Колеги, хто підкаже? Гольф 2, 88р.в., 1.3 карб. Хочу змінити рульову рейку. Є якісь особливості у виборі рейки? Знаю там є якась певна кількість шліців(чи то зубців)))). Як зорієнтуватись????
     
  16. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Знімаєш з машини рульовий карданчик і з ним ідеш шукати рейку, бо ВАГ випускав зовні ідентичні рейки але з трьома різними шліцами (крупний, середній і мілкий). Або як варіант якщо знаходиш ідеальну рейку наприклад з крупним шлішом (а в тебе стоїть з мілким) то шукаєш додатково карданчик з крупним шліцом. На рульовий вал посадка у всіх одинакова.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. gtc

    gtc Новачок

    Авто:
    Деу
    Панове, порадьте, будь ласка, майстра по ремонту/реставрації рульових у Львові.

    Або допоможіть у такому питанні: я мав попередню домовленість зі Святославом (Nikel), але з понеділка (03.06) у нього щось з телефоном (вхідні дзвінки заблоковано оператором) - може хтось може з ним зконтактуватись або має інші його контакти?
     
  18. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Яка машина?
     
  19. gtc

    gtc Новачок

    Авто:
    Деу
    Деу Нубіра
     
  20. EvilDrim

    EvilDrim Новачок

    Авто:
    VW Golf2
    Не має значення не треба гідропідсилювача. Просто купляєш Рульову рейку ставиш її і там всьо підходить. У мене є рульова до гольфа 2 коштує - 500грн. Гарантія 2 тижні на установку і провірки рульової. Пересилаємо новою поштою або інтаймом. В мене просто свій автошрот по різним запчастинам б.у. Якщо зацікавило дзвони тел. 0666303323
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)