Усім доброго дня.. В мене тече рульова рейка (так сказали на СТО) ... В мене ГОльф 2 1991 року. Стоїть гідропідсилювач. Задовбався доливати масло для нього ... Тепер питання: Якщо я знаходжу рульову рейку б.у зараз її шукаю то мені потрібен гідрач який підходе до неї. Чи я пишу в постах ШУКАЮ РУЛЬОВУ РЕЙКУ з ГІДРОПІДСИЛЮВАЧЕМ і мій підходить до неї. Розясніть ситуацію ...
знайомий відреставрував, проїхав аж 10т, вчора потекла струмочком Зараз в пошуках нової, до того робив реставрацію два рази....
Якщо хочете щоб рейка після реставрації ходила довго то бюджет даної маніпуляції має перевищувати 50% вартості нової, бо в гарній майстерні мають замінити всі резино-металеві частини, підшипники, втулки, відполірувати рейку, замінити обойму золотника, можливо і сам золотник. Якщо це все порахувати то нетронутим залишиться лише корпус, трубки і болтики з гаєчками. Вартість моєї рейки від 4500грн а реставроція коштує 2500+ при виконанні всих вище описаних дій. А якщо якийсь дядя в гаражі замінив сальники і можливо втулки то рейка може й 10тис непробігти бо на самом валу залишилиса заусениці чи виробітка що й призведе до соплінь і підтікань. Купувати б/у як лотерея краще вже взяти турецьку або на крайній випадок китайську (доречі з амулета підходить) і спокійно відїздити 60,80,100тис(як повезе)- це моя думка!
Знайшов у Львові ... Каже що деталь (рейка) з Польщі ... Поставлю, побачу, скажу ... До речі може хто скаже заодно, в мене не працює на спідометрі рахувальник кілометражу (пробіг) як поладнати ? Чи потрібно нову панель ..
Привіт Потрібно розбирати і дивитись. В 70% можна зремонтувати . В гіршому випадку - поміняти одометр .
ОДОМЕТР - это как раз и есть "рахувальник кілометражу" (циферки которые ты видишь на спидометре)... разбираешь и смотришь, что именно сломалось и не работает...
Воно то так тільки спідометр - то коли механічних рахунок, а одометр коли електричний рахунок і сильно там не порозбираєш і не поремонтуєш..... причому з одометром простіше... як не працює то в основному десь немає контакту або розєм розбитий.
Спідометер то те, що показує швидкість (тобто стрілка в більшості випадків), а одометер то те, що показує пройдений шлях і їх є три види(основних): 1. Коли все механічне(тобто є трос і рахуються кілометри на чисто механічному приводі), поламатися там може тільки якась шестерня в середині панелі приладів чи на пририводі троса спідометра в коробці передач. 2. Коли є далі механічне табло на панелі приладів(подібне як в першому виді), але рухає ці всі кружечки вже не чисто механічна передача від коробки, а електро мотор, який працює від імпульсів з датчика швидкості з коробки передач(тобто вже не має троса). Тут якщо спідометер працює(тобто стрілка рухається і показує швидкість, то значить датчик справний і в коробку лізти не має сенсу), але не працює одометер(то те що рахує кілометри) і тут в 40% випадків не має хорошого контакту в панелі приладів, або ще 40% полетіла механчна шестерня в самому одометрі, а решта 20 ще якісь варіанти(щось перегоріло для прикладу на самій платі приводу одометра). 3. Коли і привід є електронний і замість кружечків які рухаються механічно є електронне табло, тут вже якщо не працює одометер, швидше за все щось перегоріло на самій платі, або датчик швидкості в коробці, або не має контакту хорошого, тобто ту вже майже на 100% чисто електронна проблема, а не механічна. Так що спершу треба оприділитися який саме тип стоїть і тоді вже думати куда лізти. Удачі в вирішенні проблеми!
взагаліто спідометр то є вимірювач швидкості (Speed - швидкість meter-вимірювач) і може бути хоть стрілочним хоть цифровим, а одометр (назва походить від грецьких слів hodōs — шлях, дорога та mētron — міряти) це є вимірювач відстані
Колеги, хто підкаже? Гольф 2, 88р.в., 1.3 карб. Хочу змінити рульову рейку. Є якісь особливості у виборі рейки? Знаю там є якась певна кількість шліців(чи то зубців)))). Як зорієнтуватись????
Знімаєш з машини рульовий карданчик і з ним ідеш шукати рейку, бо ВАГ випускав зовні ідентичні рейки але з трьома різними шліцами (крупний, середній і мілкий). Або як варіант якщо знаходиш ідеальну рейку наприклад з крупним шлішом (а в тебе стоїть з мілким) то шукаєш додатково карданчик з крупним шліцом. На рульовий вал посадка у всіх одинакова.
Панове, порадьте, будь ласка, майстра по ремонту/реставрації рульових у Львові. Або допоможіть у такому питанні: я мав попередню домовленість зі Святославом (Nikel), але з понеділка (03.06) у нього щось з телефоном (вхідні дзвінки заблоковано оператором) - може хтось може з ним зконтактуватись або має інші його контакти?
Не має значення не треба гідропідсилювача. Просто купляєш Рульову рейку ставиш її і там всьо підходить. У мене є рульова до гольфа 2 коштує - 500грн. Гарантія 2 тижні на установку і провірки рульової. Пересилаємо новою поштою або інтаймом. В мене просто свій автошрот по різним запчастинам б.у. Якщо зацікавило дзвони тел. 0666303323