Терміново шукаю випускний коллектор Т5, Таурег 2,5 дизель

Тема у розділі 'Флеш', створена користувачем RaZoR, 21 лип 2014.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Терміново шукаю випускний коллектор Т5, Таурег 2,5 дизель, Мотор AXD.
    Номер колектора 070 253 017 А.
    Може хтось знає куда звернутись, шроти, і т.д. буду вдячний.
    Новий не пропонувати! Шукаю Б/У.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Може в Шега є номер того "класного парня", що має шрот за Роковцем. Шег туди їздив, а я знаю, що там дорогі авта розбирають.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Варив такі і шліфував - до тепер їздить...
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тріснуло в такому місці, шо вже третій раз варим і тріскає далі.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Викинув і забув... Там адекватним людям нічого не купити... Треба бути таким самим як воно...
     
  6. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Спробуй зателефонувати сюди:
    097 244 3435 (здається Володя)
    Це шрот в с. Годовиця, вул.Наливайка 6 (біля Глина Наварії)
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є таке з випускними. То чугуняка - треба вміти варити......спочатку нагрівають потім поступово охолоджують..... Варив декілька випускних - до тепер тримають. Варив мені один бувший прапорщик у Винниках. До того у інших сварщиків все тріскало з часом.
    Але обовязково після сварки шліфувати - не пошліфований при затяжці крутить і створює внутрішню напругу і потім тріскає
     
    Останнє редагування: 22 лип 2014

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)