Хочу брати Passat B5 (97-98р.). На що порадите звертати увагу, dear members of club? Кажуть там підвіска слабке місце як для наших доріг... А ще при купівлі хотів би зробити повну діагностику (якщо не буду замовляти "сліпий" пригон з Німеччини, до чого схиляюсь). Де краще по ціні і якісно варто таку робити?
Відповідь: Увага при купівлі! Да, а справді нафіга Б5. Чи не краще Шкоду Октаву майже нову взяти? або просто нову за ті філки.
Відповідь: Увага при купівлі! Мартіні, ну чому два, може людина написала в профілі свою майбутню машину... Gauss, там справді багаторичажна підвіска, яка є трішки проблемнішою ніж стандарний макферсон. Щоби дізнатися в деталях про вартість і витривалість кожного елементу, звернися до нашого співклубника Geremy - він експлуатує Б-5 мало не з нуля по сьогодні, причому в різних країнах. Його аська повинна бути в профілі
Відповідь: Увага при купівлі! Яка межа по грошах? Є Б5 99 р.в без пробігу по Україні-неньці в ідеальному стані синого кольору, двигун 1.9 TDI, пробіг 160000 км! Якщо цікавить звертайся!
Відповідь: Увага при купівлі! Сорі - давно сюди не заходив, і аська моя напевно не висить тута... Ну експлуатую Патять з зими минулого року, щоправда мені вважається повезло - впіймав машину 1998/він99 року, 1.9 ТДІ (110 коней) з чесним пробігом всього 75 тис.км. Нині вже маю 115 тис. Перші тисяч 10 катався виключно за кордоном. Ну - без суніву - недешева в обслузі машина. Щодо багаторичажки - після нашої зими (ну грішний, хворів, катався в -27) навесну застукало спереду, в принципі ще мабуть можна було їздити, але ж який тоді з мене газда - поїхав до офіціалів - ті мені сказали що 3 ричага вмирають. Їхня вартість звичайно (хто б сумнівався) була 2400 грн. за 3. Але за 3500 можна було взяти всі 8, з гарантією 2 роки. Вивчаючи це питання зясувалось що ці ричаги роблять багато хто (всі кому не ліньки). Різниця полягає саме у якості. Вважається, що найкраще оригінал - виходжує по 100 тисяч (коли заводський) і 50-70 коли міняний. Є замінники, найбільш достойні (та сама фірма, що оригінал випускає) - Lemferder і TRW (верхні і нижні відповідно). Вартість значно дешевша. Ще є варіант брати всі ричаги підвіски зразу (оригінал - біля 450-500 баксів) - а міняти по мірі їх здихання. Економія суттєва. Ну, подумав, попитав - купив тільки 3 ричаги, Lemferder і TRW, поїхав міняти - добрий майстер сказав, що в принципі тільки один дохлий, решту просто на підході. Ну раз взяв - то поміняв усі 3. Вже більш як пів року (20 тис) катаюсь, тьфу-тьфу-тьфу, нормально. Зимою також порвалися пильники на шрусах - весною ще покатався і дочекався хрускоту - вірячи в оригінал - в оф дилера з поверненням старого вийшло 200 євро (а-а-а-а). Зараз другий захрустів. Грошей вже стільки давати - жаба не пустила - порився - за 100 баксів "майже оригінал" можна знайти (ну ресурс буде 50 тис.). Ну ще задній сайлентблок полетів - поміняв (ціни не памятаю). Розвал-сходження 2 рази робив (після заміни ричагів тре робити, зробив на простій станції - потім поїхав переробляти + після заднього сайлента треба). Колодки на підході... Так що нормальна підвіска, нормальна машина, ну недешева в обслуговуванні, просто якщо брати турецькі запчастини (що більшість і робить перед продажем) - то вони відповідно і ходять по 10-15 тисяч - а по Львову мабуть і того менше - потім здихають. А переплати в 2 рази - і будеш мати спокій на пару літ. Зараз, з похолоданням, зявились певні проблеми з сигналкою, чи то замки дверей глючать чи блок комфорту. Сигналку ставив у Львові, сам зараз в Києві, часу розбиратись нема - відключив наф. Є ще у цих машин проблемка - крадуть їх потужно, тому якщо буш брати - відразу став дорожчу сигналку (німці чомусь її не ставлять, вірять у рідну - яку ламають за 15 сек), ну і там мультілоки чи щось таке. Вважаєтся також проблемою турбіна (яка власне і робить з мого дизелька 110-сильного монстра), але якщо знати правила есплуатації (такі як не глушити одразу двигун після того як "дав жару", масло лити тільки те що відповідає стандарту ВВ) - то проблем не буде. В колєги пасат був, правда 115 сильний, з пробігом десь під 300 тис., турбіна була ще рідна, на іншому форумі в Росії - хлопці на мому двигуні 650 тис.(невідомо чи чесні) відмотали - то мотор вже капіталки просить, а вона ще більш-менш працює. З бензинками гірше - максимум що ходить - 200 тисяч. Офіційно турбіни не ремонтуються - але є деякі сервіси - які забирають стару - дають тобі реставровану (вважається майже як нова, ну замість 100 тис, проїде 75)- виходить біля 400-500 баксів + встановлення. В офіціалів вартість точно не знаю, думаю більше 1000. По комфорту - дуже непогана машинка, мотаюсь Київ-Львів, досить спокійно, ну Львівська область - суперкляса, там ніц не виживе )) 208 витискав з нього, досить гарно стоїть на трасі. По місту машинка тоже незле, але в жару, коли кондюк працює, троха тупить... Щодо дизеля - теж боявся їх, ну зиму пережив, як бачиш нормально, на стоянці всіх дивував своїм заводом. Так що не такий страшний вовк, як його малюють.
Відповідь: Увага при купівлі! + додам, по перегону з Німеччини - вважай. Навіть глибоко сумніваюсь чи варто звязуватись. Цей рік вже буде вбита і з серйозним пробігом, а по розмитненню машина вийде дуужжжже немалі бабки. Думаю в Україні можна знайти ще більш-менш живі екземпляри за значно меншу ціну. Даю калькулятор розмитнення авто за 5000 євро (ну - щоб більш-менш жива була, але то всьо лотерея) Расчет таможенных платежей Стоимость авто за границей, 5000 EURO Объем двигателя, куб.см 1800 Тип двигателя Бензин Возраст автомобиля с момента выпуска Старше 5 лет (до 8 лет) Таможенные платежи Ввозная таможенная пошлина, EURO 1250 Акцизный сбор, EURO 3600 Таможенное оформление, EURO 15 НДС, EURO 1970 Итого, EURO 11100 * 1.3 = 14430 баксів + сертифікація 100... Хіба маєш дуже надійного і доброго перегонщика - тоді так. Інакше - як повезе. Будуть питання - питай, чим зможу...