Вибір кулера для CPU

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем scrap, 17 вер 2012.

  1. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Потрібна порада у виборі кулера для процесора: зараз стоїть стандартний боксовий Е4500(LGA775), але своє відпрацював і при навантаженні починає завивати. Хочу купити новий тихий, а якщо є - то пасивний (90% фільми, інтернет). Бюджет 250 грн. Пасивних не знайшов. Розглядаю такі варіанти:
    http://www.arctic.ac/en/p/cooling/cp...-2.html?c=2181 - 240 грн
    http://www.arctic.ac/en/p/cooling/cp...co.html?c=2181 - 240 грн.
    http://www.scythe-eu.com/ru/produkci...tana-3-ru.html - 250 грн.
    П.С. mATX

    А якщо на тих кулерах відключити вентилятор?
     
    Останнє редагування: 17 вер 2012
  2. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    бери кулер 4пін

    з масивним радіатором а так як у тебе 775 відключати вентилятор не раджу вони і так гріються без нагрузки біля 50 градусів

    якщо нехоч міняти залізо просто постав куллер на сілент моде в біосі якщо мамка асус
     
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    У спокої температура 40 гр. при моїх навантаженнях 51. А на що впливає 4 піновий роз’єм?
    мамка Gigabyte GA-73PVM-S2
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    пасивного охолодження в ту ціну не вийде.
    бери Cooler Master Hyper 212 EVO, але дивись щоб вліз в корпус.
    як варіант кулер підключи на шину +5в(будуть сталі невеликі оберти, але під навантаженням може грітись)
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    дехто у відгуках напишав про шум навіть при малих обертах (560). І ціна 300 грн
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в мене була на старому компі його старіша версія Cooler Master Hyper 212 з простішим кулером, було доволі тихо. проц був доволі холодний intel e2180 але розігнаний з 2 до 3 ггц. в таку ціну нічого ідеально тихого не буває.
    дивись ще в сторону
    Scythe Mugen 3 Rev.B PCGH SCMG-3PCGH
    Noctua NH-C12P SE14
    Noctua NH-C14
    але ціни 500-650грн
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    я би на твому місці купив оригінальний Інтеловський кулер за грн. 40-50 і не парив собі моск. можливо навіть із мідним сердечником. пропозицій в інеті навалом.

    з.і. 4-пін має можливість регулювання обертів вітряка в залежності від температури проца. а 3-пін завжди дує з однаковою швидкістю.
     
    Останнє редагування: 21 вер 2012
  8. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Підтримую. Орігінального від інтела цілком достатньо, але у випадку, якщо на материнській платі реалізовано інтерфейс керування обертами в залежності від температури проца.
    І є программа, яка дозволяє виставляти цю залежність.
    В мене стоїть боксованний інтелівський, процессор E7200. До 1000 Об/Хв його не чути практично, хіба вночі, коли прикладати вухо до системника ).
    Виставив: щоб більше 1000 Об. кулер видавав, коли температура піднімається поза 55 градуси.
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Питання вирішив - купив Zalman CNPS10X Performa - помістився із 2 мм зазорами))) Ним задоволений...але шум надалі є, грішу на БЖ. Чи в ньому міняються кулери?
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Міняється не кулер, а цілтй БЖ. Ставиться новий з великим горизонтальним вентилятором і буде тобі щастя.
    Звичайно це у випадку, якщо у тебе досі БЖ з малим вкртикальним вентилятором...
     
  11. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    В тому то і справа - БЖ міняв менше року назад на нормальний (Sirtec High Power ) з 120 мм вентилятором, горизонтальний.
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а ти розбери корпус, і на пару секунд на ходу видьорни розєм цпу кулера і порівняй зміну шуму і прислухайся що саме шумить. може і відяха.якщо вона нвідіа, попробуй прогу від мсі. там можна виставити залежність між темп і обертами. кулер на бж також можна поміняти, але то вже треба трохи паяти
     
  13. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Джерела шуму в системному блоці:
    Кулери: Блока живлення, відеокарти, процесора, додаткового охолодження;
    Жорсткі диски.

    В неті багато рішень як боротися з цим:
    Підбір тихих комплектуючих,
    звукопохлинаючі матераіли,
    аеродинаміка повітряних потоків охолодження.

    Для початку: http://ru.wikipedia.org/wiki/Бесшумный_персональный_компьютер
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Мо це вже параноя? Кулер проца поміняв, кулер БЖ не старий і великий (навряд чи шумить), залишилось перевірити відяху(де, як првило, найбільш шумний кулер).
    Я б ше порадив губчастий термоізолятор під материнку поставити, щоб не вібрувала, тоді зовсім буде все по феньшую ;) Звлишиться втихомтрити вінт (Seagate жужать як той трактор ;) ) - поставити SSD :ROFL:
     
  15. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Моє рішення:
    1. Хороший блок живлення - zalman 460w zm460b-aps.
    2. Відеокарта з пасивним охолодженнм - особливих вимог до відеопідсистеми не маю
    3. Кулер процесора, як описано в пості вище. Правда процесор E7200 споживає тіко 65 ватт і слабо гріється.
    4. Відносно тихий вінчестер.
    5. Просторий корпус .

    Результат: Я не чую системника вже 4 роки ), тіко вночі - легенке поскрипування головки вінчестера. Можна добитися плавнішої(тихішої) посадки головки - жертвуючи швидкістю доступу.
     
    Останнє редагування: 24 вер 2012
  16. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вчора зняв кулер з радіатора процесора - температура вище 42 гр. не піднялась, але харди (2 шт.) працюють на такій самій (є 120 яку підклю на нижчу напругу і її не чути). Відеокарту витягнув, підключив на інтегрованій. Залишився 1 кулер в БЖ - щось з ним робиться, він передає вібрацію на стіл! і корпус попадає в резонанс. Він не шумить а гул створює. Поклав стопку книжок на корпус щоб не дзеленчав. Проблема в БЖ. Сьогодні буду розбирати і чистити і назад ставити через якісь підкладки(незнаю які). Що порадите підкласти, бо думав взяти або стару камеру відколеса і порізати або у магазині фурнітури силіконові ленточки для одягу)))
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ти дай навантаження і температура одразу попре. тому лишай кулер на місці але сильно занизь його оберти, що хоч якась циркуляція була
     
  18. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    то після оценки производительности і перегляду фільму 2 години, а так при запуску і простої 30
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    круто. літом температура поповзе вверх. я б всерівно лишив кулер хоча б на 3-4в. його взагалі не буде чути , але ефект буде
     
  20. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Накінець поборов шум: розібрав БЖ, почистив кулер, в місцях кріплення кулера на двосторонній скотч поприклеював прокладки з камери, аналогічно в місцях кріплення БЖ до корпусу та в місцях дотику до інших сторін. Встановлено 120 на вдув спереді на 7 вольт (при 5 не запускається, тільки з толчка))). Досяг цілі - практично не чути!
    П.С. наразі кулер на радіатор ЦП не ставлю, бо при тесті ЦП LinX температура вище 53 гр. не піднялась, а після тесту впала до 29.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)