Може тема не нова, але я перший раз на форумі. Гольф 2 1989 року 1,6 моноінжектор, при заводі під 2000 оборотів коли добре прогрітий (проїхався з Сихова на Топольну зранку в робочий день) то майже глохне на нейтралці, хлопці поможіть знаннями і досвідом. Шо то може бути і до кого звертатись?
Відповідь: Високі обороти при холодному і низькі при прогрітому інжекторі в мене подібне було - поїхав на сервіс чистили дросельну заслонку
Відповідь: Високі обороти при холодному і низькі при прогрітому інжекторі у мене також ідентичні проблеми і ідентичне вирішення.
Відповідь: Високі обороти при холодному і низькі при прогрітому інжекторі Дуже дякую, в четвер поїду на сервіс і напишу шо до чого!:-D
Відповідь: Високі обороти при холодному і низькі при прогрітому інжекторі купляєш на базарі банку спрею для чишення впускного тракту знімаєш дросельну і чистиш її сам. (35-40грн)
Відповідь: Високі обороти при холодному і низькі при прогрітому інжекторі Це моя перша машина, купив в вересні, я ще дуже зелений в світі моторів. Під капот заглядав тільки щоб долити тосол і поміняти масло, так шо на перший раз прийдеться поїхати на сервіс, подивитись шо до чого а далі постараюсь сам розбиратись. Дякую.:smile: