Маленький екскурс в історію: Несколько особняком стоит модель Golf Country - практически самостоятельная модель, в которой кузов и агрегаты Golf Syncro установлены на раме, благодаря чему автомобиль имеет внушительный дорожный просвет, при этом, как и Syncro, располагает вискомуфтой в приводе задней оси, что обеспечивает автоматическое подключение задних колес при пробуксовке передних. Данная модификация собиралась на заводе фирмы Steyr в городе Грац (Австрия), там же производили Mercedes-Benz G-класс. Из-за высокой цены модель не нашла широкого спроса, выпущено всего чуть более 7000 шт. Chrome Edition выпущено 558 штук. Ітак погнали. Блог машини я розпочав рік назад на ВІДАБі. Тут не хотів щоб не... не кажи гоп поки не перескочиш. А зараз спокійно викладаю: Машину було знайдено в Тернополі. Стан не з кращих але до Львова доїхала без проблем не зважаючи на те що гаряча заводигася лише з толкача Окрема подяка попередньому власнику який не розводив калхозу по машині і лишив все що міг в оригіналі... нажаль "залишити в оригіналі" не значить "в доброму стані". В нього не було часу і можливості вкладатися в цю машину тому слава Богу він її продав За цей рік було зроблено/замінено/приклеєно/відреставровано добра частина машини не зважаючи на урізаний бюджет. "Заліз під капот - виліз з вихлопної". На машині немає жодної частини до якої я б не брався крім даху. Не зважаючи на це досі не все так радужно, і частенько мене можна знайти в гаражі. Опустити руки? Не даждьотесь Єдина проблема яку поки що не уявляю як вирішити - хромовані частини. Колеса, кенгурин, тримач запаски... це все хромована сталь. В місцях де хром тріснув/сколовся лізе ржавчина. Поліровка цих місць помагає не на довго. Але це окрема тема Завдяки тому що машина на рамі завод зробив здоровенну діру в криші і візав туди мякий люк що займає 80% даху. ЧаПи: Чи зимою не холодно? Ні. Пічку врубив і тішишся Чи вода не затікає? Ні. Система водостоків працює на 5 Запчастини? Основна масса Г2 та Г2 синкро Унікальні? Достатньо. Наприклад ось що вам знадобиться щоб зі звичайного сінкро зробити кантрі І то це насправді груба прикидка бо я там не бачу ні люка ні задніх катафотів а може і чогось ще нема Ця машина не для рибалки, не для трофі рейдів, не для орання полів, не для... і т.п. вона для душі! Це був лише другий раз коли вона зі мною зїхала з дороги, виключно для фотосессії Для бездоріжжя їй бракує пониженої передачі Як веде себе на трассі... дороги тримається чудово завдяки 205им колесам, двом стабілізаторам... хоча не можна забувати що вона все таки не занижена, а завищена... Зараз машина все ще на стадіїі відновлення. Грубо - все.
Продовжим Били по морді... можливо навіть і ногами... будем ламати лонжерон. раніше під бампер була підкладена півсантиметрова шайба Санруф Новий (б/у) люк який не тече, не продувається... вобщем ляля. Старий люк отдам незадорого. якось так Цій дверці настільки херово що нова встановлена замість неї дверка тупо не закривається... впирається в передню стойку продаю на металолом кому тре
Не єсть валнаватса! Так він виглядав коли приїхав сюди І відповідно так тиждень назад. Так що наклейки це вже пройдений етап... 4 місяці назад виготовив 2 комплекти. В гаражі другий комплект лежить. Але дякую за питання Цитата: Написав(ла) Volodumur Саша,ти якось дах шукав,я думав що ти будеш його міняти? Володя, на фото номер 3 на задньому плані справа сперся на стіну новий(б.у.) ідеальний дашок. Крім того новий люк трошки довший і трошечки вужчий, так що станий потрісканий дах з вагоном шпакльовки - нафік! ПиСи. На фото гараж не мій, а рихтовщика... хоча мій гараж теж нічогенький
Купа мєлочної роботи. На данний момент Лонжерон на свому місці. Зазори капота нарешті збіглись. Стара потріскана криша нарешті вирізана. Підсилюється оригінальний каркас Щоб вирізати стару треба висверлити сто мільонів дир а потім їх ще й заварити. 3 сверла поламались
Цитата: Написав(ла) Volodumur Саша то не то,в моїй темі на 15-й сторінці подивись)))) Дякую Вова. Девайс прикупив за двадцяточку в Володі на зеленій. Цитата: Написав(ла) Solaris ніколи не розумів що людям побобається в каунтрі настільки що вони готові за них стільки платити Сам в шоці Цитата: Написав(ла) Solaris щось незрозумів з дахом ти його мамінюєш на інший? Машина була на даху який був вистуканий і пошпакльований. Короче попа йому. Я його міняю повністю. Цитата: Написав(ла) Borman Саша, з люком то ти чьотко - молодець Люк маст бі.
Як виглядає оригінальне крило під серпи в Кантрі: І відповідно сам серп з двома защолками Чесно кажучи цьому факту був здивований бо думав що крила звичайні. Ну і нарешті криша на місці: По боках будуть оригінальні рейлінги для чого зроблені відповідні "бонки" Криша підсилена максимально. Для цього зпереду і ззаду вварені поперечени На стойках наварені косинки і по боках для жорсткості підтримка Ну і конєчно сам люк який прилягає плотно а не те що було На скільки я зрозумів це люк Webasto і ставився він на багатьох машинах різних виробників На фоні періодично маячить дядя Володя який власне це все втілює в життя. З того що я бачу як він робить то руки в нього ростуть з правильного місця. Поки його роботою я задоволений. Спойлерок для люка оригінальний не дуже підходить бо йде півколом а форма нового люку ближча до квадрату. Так що якщо у когось є ідеї де взяти спойлерок чи в кого його зліпити я був би вдячний. Відяшка яка показує роботу люка: www.youtube.com/watch?v=uL_iiH5qIxY На сьогодні все.
Горловина бензобака підкачала. Хвороба, що поробиш Тримач горловини Поварка невеликих дефектів дна і т.д. В загальному стан добрий. Задуваєм дно, лонжерони і пороги. Двері і інші пустоти що вище дна будуть задуватися після малярки. Сьогодні/завтра буду дивитися викраски. Фарба буде Du-Pont металік або ксералік під лаком. Якщо в когось будуть якісь ремарки на цей рахунок - прошу висловлюватись. Дякую
Купа часу пройшла. Був в відпустці. Змінилося мало що. Зараз почали машину перетирати Цитата: Написав(ла) Volodumur Саша,може варто познімати всі навісні елементи,вивести А хто казав що так не буде? Обробили все рідкою шпаклівкою яка буде зтиратися до грунту щоб затягнулися дрібні царапини ямки і сколи. З тими святами робота йде не дуже швидко нажаль. Але потихеньку рухаємся.
Ітого. Прикупив собі мяку панель в ідеалі... навіть підсвітка бардачка в комплекті (перший раз доречі бачу хоча знав про штатне місце). Нарешті справив підігрів водійської сідухи. Як буде гріти поки не знаю - після установки побачим. Почистив новий люк. Його нижня частина (стеля) була з білого дермантину. Пофарбував в чорний. Нічо так доречі вийшло. Дядько Каматоз мені нарешті привіз лобовуху нову. Ну і нарешті машина ПОКРАШЕНА Колір як на мене - бомба! Віддав на обезшумку. Скоро буду забирати і збирати салон. Фотки пізже. З оригінальною чорною стелею не склалося. Ніде нема. Довелося робити самому. Чорний велюр і півбанки 88 клею... вийшло наатлічно, правда фотки недавшіся трохи. Сам велюр чорний-чорний але від спалаху відблискує і виглядає сіруватим. Від форми оригінального руля я ваще торчу. Діма автоінтерєр обдянув мені руль. Шкіра вроді чорна а на загальному воні получилась якась сіра... це недолік. Поїжджу побачу чи зможу з цим жити. Взагалі поробив кучу всього. Проводку, фіксатор на дверях, заїдающий трос газу і тд. Наразі залишилось попилососити, постелити кавролін, помити сідухи і поставити в салон. Далі машина поїде мабуть в городок до ходовика. Після чого поліровка і новий комплект наклейок
На днях катався по гаражам... В салоні тиша і сспокій... Мимоволі згадалися меоседес і ауді))) Так як колонки стоять тільки в штатних місцях (карманах панілі і задні полочки) то звук наразі залишає бажати кращого, але це мене поки що не смущає. Лінзований біксенон це прекрасно... але ну не влазить в Г2 фару жодна лінза. Доводиться різати. Ітак прикупив я собі комплектик ламп Н1 з блоками розжигу і лінзи G5 з габаритом-ободком а-ля ангельських очей Дістав я фари недорого з прозорим склом і рефленим рефлектором... панэслась Досить легко зняв скло нагрівши фари в духовці Щоб лінза влізла зробив 8 надрізів з тилу фари і розкрив її як тюльпан. На фото фара по суті висить на лінзі яка вперта на стіл. Ахтунк. Лінзу треба ставити так щоб шторка була знизу! Лінза перевертає зображення! Помаленьку відгинаючи і підрізаючи прикладав скло. В кінці кінців коли скло перестало торкатися лінзи прийшов час ховати той тюльпан і герметизувати то безобразіє. Для цього пригодолися 2 половинки банки з-під великого нескафе Висота по 5 см. Банку відрізав по висоті 5.5 см а потім гострі краї позагинав всередину Для чого дирка поцентру - для того щоб просунути туди задню частину корпуса лінзи і притягнути лінзу до рефлектора. Доречі на бонку наклеїв ущільнювач для вікон щоб вона щільно прилягла до рефлектора. Оскільки хром з рефлектора відлущувався поки я гнув свою лінію пласкогубцями то краї відлущеного покриття я позаливав суперклеєм щоб воно мені потім все не висипалось в фару. Надіваєм її і притягуєм гайкою що йде в комплекті з лінзою Так як кольорові цацки під капотом не каміфльо, та ще й поржавіти може.... чорна ізолєнта рулить! Лишилася непонятка що робити з отвором для габарита, тим більше що через нього виходять проводи шторки і ангельського глаза. Та й чорна пляма в фарі якось не шарман. Рішення просте - фольга і скотч. На малюнку 2 фари. А ну спробуй знайти на лівій бувшу дирку від габарита Прямо по центру прозорого скла були буквочки "Н4". Прям в них і світитиме лінза, а це мені нідочого. Шліфуєм, поліруєм: Знав би я що це мені обернеться 3-ма вечорами з дреллю в руках і підбирання шкурки/пасти - ХЕР би я за то взявся!!! Ну але раз вже взявся то назад дороги не було. Вийшло не ідеал але краще ніж було. Ну а далі все просто. Приклеюєм скло на герметик і трошки герметика даєм в район виходу проводів з отвору габарита. Після висихання ставим фару Підключив. Працює. Є правда поки 1 мененгіт, блоку розжигу треба нормальний струм для включення фари. Потрібно щоб проводка була хороша до ближнього, інакше буде включатись по 1 фарі.
Чистим форсунки. Вони були підзабиті, але на роботі двигуна не відобразилось. Після довгого задовбування майстра - висновок: Лямбда від Вольво/Ніссана грає мозг. Тре купляти нову. Якщо в кого є на підхваті рідна лямбда - з задоволенням позичу/куплю. { додано через 1 хвилину } А ТЫ К ФЕСТУ ГОТОВ!?
Фест пройшов на ура хоча приза мені не дали )) Фотіка з собою не мав отож пару фоток з феста зроблені невідомим авторами і найдені на просторах Інтернету
Не дивно що у мене зіжрало купу бензи поки ми їхали на фест і з фесту... Назад валили майже постійні 120... і вот трошки паспортних даних: Двигатель 1,8-литровый четырех-цилиндровый двигатель с 98 л.с. (72 кВт), катализатор, 5-ступенчатая механическая коробка передач Код двигателя 1P Привод постоянный полный привод с вязкостной муфтой Размеры Длина 4255 мм Ширина 1705 мм Высота 1555 мм Колесная база 2480 мм Колея передняя / задняя 1435/1443 мм Дорожный просвет 180 мм Диаметр разворота 10,5 м Объем багажного отделения 280/1230 л Размер колес 6 J х 15 (стандартный и всестороннего версия) 7 J х 15 (хром Special Edition) Размер шин 195/60 R 15 (нормальный и всестороннего версия) 205/60 R 15 (Chrome Special Edition) Вес Снаряженная масса 1245 кг Полный Общий вес 1640 кг Развесовка по осям, передние / задние 870/810 кг Максимальная скорость 155 км / ч ускорение 0-80 / 0-100 км / ч 8,2 / 12,3 с Топлива обычный бензин, неэтилированный при постоянном темпе 90 км / ч 8,5 л при постоянном темпе 120 км / ч 11,4 л в городском цикле 11,9 л
Ріспектую Я просто в тіхам аху-є від всього побаченого! Ріспектую ужасно!!! (не заздрю, а ріспектую)! А кошторис виставити + вартість робіт це комерційна таємниця? Цікаво було б оцінити. Візьмешся за мій Б4 як координатор робіт? Пиво і пів метра ковбаси вже чекають в багажнику для проговорення :gamer:
Це ж яким фанатом треба бути, щоб перебрати машинку вздовж і в поперек до дрібниць... і зробити з неї таку "лялю"!!!! А скільки праці і терпіння... Да, це заслуговає на похвалу Ріспек і уважуха!!!! Пі.сі. Sasa, після фотосесії твого Кантріка, тепер я точно знаю що бачила тебе і не один раз.... Але ти "шифруєшся"...
Юрко, мене чуть жінка з хати не вигнала з тим всім так що наступні проекти мабуть будуть не скоро ... а кошторис викладати не буду, а то як жінка прочитає то вже точно вижене ))). Якось при зустрічі. Тут в темі не додав порошкових покрасок всяких дрібниць типу захиста мотору, решіточок і тд. Також окремим пунктом була кришка на запаску (чорна) яку руками мені вигнув Стьопа (Тор) і обтягнули плівкою в Нашій Справі. Миття шкіри хімією теж зайняло купу годин. Перешиття і освіження всяких шкіряних і дермонтинових чохольчиків в салоні... заміна і пошуки унікальної синкровської полуосі... все це було і не безплатно. Але дякую всім хто мені в цьому допомагав.
Sasa , до речі, я уточню за те, що ти писав про хром. Можливо за таке візьмуться (є один такий завод у Львові)