Привіт всім маю машинку напевно мало кому відому VW golf 1 gti MK1 мотор 1,6 8V 110 л.с карб solex 34 pict 5 4 ступечита КПП зараз мене найбільше цікавить так сказати тюнінг підкапотний двіжка незнаю з чого почати думав міняти колектор на гольфовський 2 під двохкамерний карб але незнаю чи підійде і який тоді карбіратор ставити вот і хочу щоб ви мені помогли хто брався за такі машини шо на то чудо ставити цікавить всьо починаючи від воздушного фільтра=) до вихлопної системи!
шось ти путаеш, ГТІ мотор шо 1.6 шо 1.8 на них вже стояв вприск палива, а не карб, та ще й який, якшо не зраджуе пам"ять, то такі карби на 1.1 , 1.3 моторах стояли(однокамерний)... може в тебе від ГТІ написи тільки лишились ? а мотор вже стоїть інший .... якщо в тебе дійсно стоїть 1.6, і хочеш ставити 2 карбюратора, то є такий колектор, навіть десь продавали, бачив на днях.Карби вереби теж можна знайти, але дійсно, чому тобі хочется таке робити ? мк1 ГТІ навіть на рідному стоковому моторі іду дуже і дуже круто!!!!
попередній господар машини казав шо нічого неміняли крім масла і фільтрів =) а от як точно взнати чи мотор ГТІ чи ні в паспорті пише шо 1,6 панель всьо від ГТІ навіть руль і сідушки від ГТІ , а вот за мотор сказати нічого неможу так як покащо мало знаю про цю машину а карбіратор стоіть однокамерний солекс я якшо чесно сам здивувався але попередній господа міг ше шось сам нахімічити хотя наврять! це скорше перша версія ГТІ 1 бо я десь читав що є 4 версії ГТІ з мотором 1,6 2 машини з однокамерним карб солекс і вебр якщо память непідводить і 2 версії з двокамерним карб солекс і ... машина довго стояла довго це приблизно років з 10 і незаводилася я її притянув до себе потім я якось нашаманив тай він завівся проблема була в диво карбюраторі розібрав почистив і завелася дальше друга історія... Робить на холостих непогано відрегулював проблема в тому що на холодну підкачав з 10-15 раз акселератором і завелася хотя в нормальних таких гольфах має хватати 3-5 раз нажаття педалі газу ну завелася прогрілясь робить непогано температура двіжка приблизно 40цельсія починаю їхати їде але недуже як на мотор 1,6 (компресія нормальна в сер.9,3) коли прогрівся начинаються чудеса глохне на ходу незаводиться чекати треба із 2хв. і качати педалью газа тоді є шанс що заведется але і то незнати як повезе якшо завівся то тяги нема на холостих глохне обороти більше 3500 ненабирає=( і шо це може бути бензо насос??? чи щось інакше? рву вже на собі волосся незнаю шо то за бліни тут такі зараз в планах міняти колектор ше незнаю на який а точніше від чого і ставити карб солекс 2камерний від жигуля 4 що скажете на це??? Знетерпінням чекаю відповідей =)
для початку подивися код мотора (букви на блоку), тоді в інтернеті подивишся що то за мотор і на які машини його ставили. Я також маю підозру, що в тебе там ацкій колхоз під капотом бо на гті мав би бути вприск. GTI власне і означає Grand Tourismo Injection. Тобто тут варіантів кілька 1. викинули інжектор і мотор переробили під карб 2. поміняли мотор з інжекторного на карбюраторний 3. насправді від ГТІ тільки шильдик ще ти можеш по VIN пробити комплектацію з якою твоя машина виїхала із заводу
ГТІ були 1.6 та 1.8, але вони були без карбюраторів, інжекторні мотори. Тошо він у тебе чудеса витворяє, то скоріше за все карбюратор, дивись там, прогладки і т.д..... чому колектор так хочешь міняти, нашо ?
колектор тому що радили мені поставити на нього двокаменрний жигульовській карбюратор солекс від четвьоркі або 8 ну це радили а я хочу взнати думку багатьох=) покащо неспішуся
класна машина можу запропонувати варянт як його до оригіналу дешево довести чесно сам би на такі проїхався