З чого почати VW golf MK1 gti 1.6

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nazar, 22 бер 2010.

  1. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
    Привіт всім маю машинку напевно мало кому відому VW golf 1 gti MK1
    мотор 1,6 8V 110 л.с
    карб solex 34 pict 5
    4 ступечита КПП


    зараз мене найбільше цікавить так сказати тюнінг підкапотний двіжка
    незнаю з чого почати думав міняти колектор на гольфовський 2 під двохкамерний карб але незнаю чи підійде і який тоді карбіратор ставити вот і хочу щоб ви мені помогли хто брався за такі машини шо на то чудо ставити цікавить всьо починаючи від воздушного фільтра=) до вихлопної системи!
     
    Останнє редагування: 22 бер 2010
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Яка причина підкапотного тюнінгу. Щось не працює чи хоббі
     
  3. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    шось ти путаеш, ГТІ мотор шо 1.6 шо 1.8 на них вже стояв вприск палива, а не карб, та ще й який, якшо не зраджуе пам"ять, то такі карби на 1.1 , 1.3 моторах стояли(однокамерний)...

    може в тебе від ГТІ написи тільки лишились ? а мотор вже стоїть інший ....

    якщо в тебе дійсно стоїть 1.6, і хочеш ставити 2 карбюратора, то є такий колектор, навіть десь продавали, бачив на днях.Карби вереби теж можна знайти, але дійсно, чому тобі хочется таке робити ? мк1 ГТІ навіть на рідному стоковому моторі іду дуже і дуже круто!!!!
     
    Останнє редагування: 23 бер 2010
  4. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
    попередній господар машини казав шо нічого неміняли крім масла і фільтрів =) а от як точно взнати чи мотор ГТІ чи ні в паспорті пише шо 1,6 панель всьо від ГТІ навіть руль і сідушки від ГТІ , а вот за мотор сказати нічого неможу так як покащо мало знаю про цю машину а карбіратор стоіть однокамерний солекс я якшо чесно сам здивувався але попередній господа міг ше шось сам нахімічити хотя наврять! це скорше перша версія ГТІ 1 бо я десь читав що є 4 версії ГТІ з мотором 1,6 2 машини з однокамерним карб солекс і вебр якщо память непідводить і 2 версії з двокамерним карб солекс і ...:scratch_one-s_head:
    машина довго стояла довго це приблизно років з 10 і незаводилася я її притянув до себе потім я якось нашаманив тай він завівся проблема була в диво карбюраторі розібрав почистив і завелася дальше друга історія...

    Робить на холостих непогано відрегулював проблема в тому що на холодну підкачав з 10-15 раз акселератором і завелася хотя в нормальних таких гольфах має хватати 3-5 раз нажаття педалі газу ну завелася прогрілясь робить непогано температура двіжка приблизно 40цельсія починаю їхати їде але недуже як на мотор 1,6 (компресія нормальна в сер.9,3) коли прогрівся начинаються чудеса глохне на ходу незаводиться чекати треба із 2хв. і качати педалью газа тоді є шанс що заведется але і то незнати як повезе якшо завівся то тяги нема на холостих глохне обороти більше 3500 ненабирає=(
    і шо це може бути бензо насос??? чи щось інакше? рву вже на собі волосся незнаю шо то за бліни тут такі
    зараз в планах міняти колектор ше незнаю на який а точніше від чого і ставити карб солекс 2камерний від жигуля 4 що скажете на це???

    Знетерпінням чекаю відповідей =)
     
    Останнє редагування: 23 бер 2010
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    для початку подивися код мотора (букви на блоку), тоді в інтернеті подивишся що то за мотор і на які машини його ставили. Я також маю підозру, що в тебе там ацкій колхоз під капотом бо на гті мав би бути вприск. GTI власне і означає Grand Tourismo Injection. Тобто тут варіантів кілька

    1. викинули інжектор і мотор переробили під карб
    2. поміняли мотор з інжекторного на карбюраторний
    3. насправді від ГТІ тільки шильдик :)

    ще ти можеш по VIN пробити комплектацію з якою твоя машина виїхала із заводу
     
  6. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    ГТІ були 1.6 та 1.8, але вони були без карбюраторів, інжекторні мотори.
    Тошо він у тебе чудеса витворяє, то скоріше за все карбюратор, дивись там, прогладки і т.д.....
    чому колектор так хочешь міняти, нашо ?
     
  7. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
    може той попередній вланик точно поставив не той карбіратор на гольфа ГГгггг=))))
     
  8. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    зроби фото підкапотного свого, бо чуйка така що там наколхожено огого :)
     
  9. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
    добре завтра пороблю фотки закину дякую за выдповіді=)
     
  10. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
    колектор тому що радили мені поставити на нього двокаменрний жигульовській карбюратор солекс від четвьоркі або 8 ну це радили а я хочу взнати думку багатьох=) покащо неспішуся
     
  11. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
  12. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    та ну карбюраторних так, я про ГТІ казав, що був 1.6 EG та 1.8 DX
     
  13. FOX.msc

    FOX.msc Початківець

    Авто:
    VW Golf I 1.8 1979
    читай нижче
    "Автомобили 1976-1981 модельных годов с впрыском топлива"
    ось там і перераховані GTI :yes:
     
  14. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    класна машина можу запропонувати варянт як його до оригіналу дешево довести чесно сам би на такі проїхався
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)