У мене в машині така проблема. Заводжу мотор все нормально заводиться як тільки мотор трішки прогріється починають плавати обороти. мотор глохне приходиться весь час підгазовувати щоб прогріти зранку. У чім може бути проблема? Мені казали що це може бути звязане із лямбдою або термодатчиком охолоджуючої рідини. Єдине що неможу ніде найти тип термодатчика і його назви.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Описані симптоми кажуть, що у тебе не все у порядку с прогрівочним режимом. Якщо точніше, то з описаним нижче у темі датчиком Пулл-Даун. Відповідає той датчик за відкриття примусове ДЗ при прогріві. Коштує він бяля 100-120 грн.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне можна простішою мовою про той датчик.Яка його маркіровка як правильно він називається
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Датчик мені простіше показати. http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=1819632&Main=258947#Post1819632 предостанній допис.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Тоді я тебе "поздоровляю" і шукай пошуком тему з цим карбом.(2ЕЕ - то карб з "мозгом" і лямдою, його правопріємник - моноінжектор) ЗІ Завжди думав, що 2ЕЕ ставили на більш молодших машинах, ніж 1987 р.в.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Маю ще одну проблему коли сира погода на вулиці, туман, дощ або мряка машина на трасі себе почуває прекрасно таке враження що під капотом не 1,6 а 2 куба при зупинках на перехресті любить глохнути. Що робити?
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне попробуй заправитись на іншійзаправці.. в мене таке було після заправки на ОККО але тільки глохнути а не прибавка потужності )))
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Scirocco GTi, мені здається, що у людини проблеми не на прогіві а після нього, тобто коли датчик вже нє прі дєлах. Як на мене виглядає на те, що в людини суттєво перебагачена суміш, яка є нормальною для прогріву але надто багатою для теплого двигуна. Я не впевнений, але здається, що проблема має те ж саме походження - коли в камеру згоряння потрапляє волога, вона погіршує запалюавння бензину, відповідно нівелюється перебагачена пропорція пального відносно повітря. Тому M&K рекомендую навчитися регулювати суміш на своєму карбі та зробити її біднішою. Це також дозволить зменшити споживання пального.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне ні разу не погоджуюсь. В сиру/холодну погоду збільшується щільність повітря (загальновідомий факт з області термодинаміки), шо сприяє кращому наповненню камер згорання і відповідно повнішому і якіснішому згоранню пального. А коли в камеру згорання попадає волога-настає гідроудар і привіт шатунам.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Ну от, ти підтвердив мою версію, якщо щільність повітря більша і при тому краще їде машина (а ! пропорція суміші не змінюється, тобто кількість бензину залишається такою ж), значить при більшій пропорції повітря до бензину суміш стає біднішою, і в даному випадку якіснішою, тобто треба регулювати суміш в бік збіднення. А тут я не згоден - куди по твоєму зливається вода при відносній атмосферній вологості 90-100 процентів?
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Вона випаровується при попаданні в нагріту камеру згорання і горінні бензину, і процентне співвідношення її з бензином та обємом камери згорання настільки незначне, шо вона не може впливати на процес горіння суміші. Кількість води, яка б впливала на процес запалювання в циліндрі була критичною для гідроудару, оскільки вода є рідиною яка не стискається.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне однозначно переливає. з орестом згоден. моя думка така тобі потрібно прочистити воздушні жикльорчики. 100%
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Переливає 100 пудово! В мене було так само. Коли після газування перед світлофорі кидаєш газ то глохне бо поки газував то налив стільки що двигло захлинулось. Коли потепліє - все пройде (в мене так). Прочистити повітряні канали треба однозначно. Коли роздуплиш проблему - відпиши!!! До речі вважай щоб не було так що як перелиє то заглохнеш і не зможеш завестись. В мене таке було. Треба чекати хвилин 10. До речі що зі свічками? Давно міняв? В мануалі пишуть що треба кожних 20 тис/км
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне Дякую за інформацію. КАрб непереливає томущо заводися без проблем і поїхали далі. Проблем із заводкою у мене немає навіть у сильні морози вона завелася без проблем. У мене є думка що це проблема із високовольтними проводами. Вони в сиру погоду намокають і спричиняють глохнення. Ситуація глохнення під час їзди виявляється коли мряка і дощ. Може навіть на ходу заглохнути. Треба буде колись у вечері завести і подивитися під капот чи там провода часом не світяться. Збираюся карб зняти для профілактики тільки руки недоходять.
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне А хто сказав що ти будеш погано заводитись якщо карб переливає? То ж не інжектор в якому коли форси лиють то фіг заведешся. Здається мну що все-таки перелив. Anyway, коли вирішиш проблему відпиши обовязково!
Відповідь: з прогрівом двигуна глохне При заведенні нахолодну, ДЗ у карба постійно відкрита(наприклад на карбі 2Е2) і воздуху багато поступає у карб, хватаючи на те, щоб спалити багату кількість бензину. По мірі прогріву двигуна ДЗ перикривається і воздух починає дозувати сам карб. І ось тут починається баг. Воздуху двигуну починає нехватати, щоб спалити багату на бензин суміщ і мотор захлинається і глохне. Відкрути після того, як мотор заглох свічки і перевір їх стан. Якщо мокрі - то й є перелив. І дорога тобі на сервіс до карбюраторника.
В мене була така сама фігня, поїхав до майстра почистив всього-навсього повітряний жикльор і добре. Переливає!!!