Маю косметичну проблему, вирішення якої зайшло в глибокий кут. На Golf II є такий ущільнювач між дверями і корпусом авто. Він кріпиться до того резинового молдінгу який прикріплений до країв даху( по ньому вода стікає). Так от, він(ущільнювач) в мене перетворився на дерево і кусками відламується. А це приводить до того що під час руху в тих щілинах свистить повітря і ДУУУЖЖЖЕ МЕНЕ НЕРВУЄ!!!!! (+ в мене на додачу КПП верещить). Я щось пробував взнати скільки така штука коштує, мені загнули ціну в магазинах 140 доларів за штуку(а треба 2, і то при тому що я не впевнений що то шо продавці мені нарили саме те що мені потрібне). Сам резиновий молдінг в нормальному стані, а ущільнювачу повний і незворотній капець. На форумі я не знайшов щоб у когось була така проблема. Значить, або на мою машину падали кислотні дощі, або, мої дорогі форумчани, Ви вже цю гидоту поміняли на нові ущільнювачі. Прошу домогт в цій ситуації (де і за скільки поміняти) Додано через 7 хвилин А ще через старі резинові ущільнювачі на вікнах дверок мені попри скло постійно протікає вода і замочує на дверках внутрішню обшивку внизу (обшивка світло сіра, була, а тепер стала брудно-ржавого кольору). Через задні бокові дверки, вода навіть в салон потрапляє. Десь рік тому прийшов на стоянку після сильного дощу, а в мене в машині можна рибок розводити. Де можна ті ущільнювачі на дверках поміняти або відновити властивості?
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! Останнім часом ці резини трохи дефіцит. Звони по шротах і питай. Я купляв по 50 грн. одну на 4-х дверку. Коли будеш брати кажи нехай тобі знімуть пару кліпс якими вони кріпляться, бо коли будеш знімати стару резину деякі можуть тріснути.
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! А ти коли встановлював ту резину не приклеював її? Вона тільки на закльопках пластикових тримається? Я просто колись читав інструкцію по встановленні цього молдінгу, то там писали шо треба підігрівати молдінг і ліпити його на якусь клейку основу.
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! Пробував клеїти одну з них на двохсторонній скотч, вийшло фігово. А гріти я недодумався
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! Шукай по шротах. Я свого часу знайшов на шроті на Липинського , купив по 50 грн, там же мені їх і поміняли.
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! Щоб нестворювати нової теми то в мене подібна проблема з ущільнювачами але в багажнику і вони замягкі або стовчені ... Коли їду по нерівностях то багажник весь трясеться і підскакує 0.5см приблизно (той звук аж нервує) . В мене є чотири ідеї щоб зробити це : 1)В ощільнювач в середину напустити селікону (оскільки він складається із резинової трупки і є можливість напустити туда силікону , він застигне і ощільнювач стане твердішим і буде менше прогинатися ). 2)Купити простий (резиновий) ощільнювач (на базарі 1м по 1.5грн) і дати другий шар по тому. 3)Поїхати на шрот купити з вітам такий самий ощільнювач за 100грн 4)Купити оригінальний новий за 100$ хача за таку ціну я потерплю цей звук ! Що скажете може в когось є ще якісь ідеї :?: Наперед дякою :smile:
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! ZET, ущільнювач до твоїх проблем не має жодного стосунку. На дверці багажника є такі дві резинових пімпочки, які коли закриваєш багажник впираються в кузов. От вони якраз разом із замком і фіксують положення дверки. Ці пімпочки шляхом крутіння туди-сюди можуть настроюватися на потрібну висоту. А завдання ущільнювача не тримати дверку, а робити багажник герметичним, не пропускати вологу і пилюку. Він, до речі, і має бути досить еластичний, а не жорсткий.
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! Я колись купляв на садовій на шроті, 50 грн штука... Запитай, думаю є...
Відповідь: Задерев'янів ущільнювач! 2 ZET: Незнаю за те що Мартіні писав, тими пімпочками не регулював (навіть незнав що вони крутяться), але коли у мене стук був то причиною було неправильне положення штока за який вже безпосередньо защолкується замок дверки. Цей шток тріпиться до кузова 2-ма болтами толі під хрестову викрутку, толі під внутрішній шестигранник(6). Відкрутивши сліганца цей шток побачиш що він гуляє (там овальні отвори кріплення). Постав в потрібне роложення (в твому випадку треба трохи змістити в сторону салону), зажми болти і пробуй. Якщо змістиш забагато то дверка перестане закриватись, а якщо замало то буде тарабанити. Удачі.