Звук в Г-2

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем ярик, 28 чер 2008.

  1. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Хотів би поділитись тим,як я озвучував свій машин 3-4 роки тому.

    За перший рік експлуатаціі машини було замінено 6 магнітол різних виробників,поки не зрозумів,що потрібне більш сутьєве втручання для отримання кращого звуку.
    На той час літератури на цю тему було не дуже багато,отож все виготовлясь на свій розсуд і з чистого листка.Може деякі ньюанси зараз були б другі,але суть залишив би ту ж саму.
    Для початку виготовив подіуми в передні двері під динаміки 16см.Використовував дерево,ДСП,шкірозамінник.Те,що видно на фото над подіумом-середньочастотник.Але в процесі озвучки він був прослуханий і щасливо відрізаний.Єдиним плюсом форточки можна назвати те-що там знайшлось місце для
    піщалки:mrgreen:. Переглянути вкладення 901
    Переглянути вкладення 900
    Оскільки багажник використовував постійно-то про саб мови і не йшлось.Різати дирки в задній полці під овали 6*9 рахую не доцільно як з практичноі сторони так і на рахунок самоі якості звуку(динамік мусить бути закріплений досить міцно).Вирішив його втулити в бокові полки.Для цього іх зняв,і з нижньоі сторони повністю повторив профіль за допомогою фанери 18",все це було прикручено до самоі полки і загерметизовано.Полку з цим подіумом прикрутив до кузова(тільки бляшані гайки замінив на звичайні залізні),і накінець прикрутив самі динаміки.
    Переглянути вкладення 899
    Переглянути вкладення 902
    Крім цього проложив нормальну проводку акустичну і силову.
    Керує всім цим отакий апаратик: Переглянути вкладення 898
    Загалом звуком задоволений,хоча шлях до вдосконалення ще попереду.......в В-3(але то буде,коли доведу його пуття в технічному плані).
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Звук в Г-2

    Сорі за втручання в проект, але я б все-таки поставив якісний саб. Бачу, в тебе закриті верхи, серединка, але от з низькими не дуже, а вони якраз закривають гаму, так званий hi-end.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Звук в Г-2

    Згідний на рахунок саба на всі сто(є по машині лінійка і силовий),ставив,слухав,-супер ультра низькі частоти з сабом,жодні "яйця"(дин 6*9)його не замінять,але повторюсь: був потрібен повноцінний багажник!
    Як альтернатива для саба - дійсно хороші і не дешеві динаміки 6*9!!!
    Хто зі мною іхав і слухав в моій машині музон - не одноразово перепитували чи не стоіть в багажнику саб(заслуга г/у і овалів).
    г/у- мається на увазі Піонер-Премєр 580,який був створений для американського ринку,який в свою чергу відрізняється від європейського "окраскою звучання" в сторону підкреслення низьких і високих частот,типу УНЦ-УНЦ:mrgreen:
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Звук в Г-2

    Овальні динаміки не айс, бо тільки динамік правильної круглої форми може якісно відтворювати звук. Будь яка інша форма звук спотворює. Так само не айс коли в одному корпусі стоїть і середньочастотний і пищалка (стандартний коаксіальний динамік), для доброго звучання має бути компонентна акустика. Шоб динамік добре грав, він має стояти в дереві (жорстко закріплений через ньго на кузов) і під нього має бути прорахований об*єм (досягається подіумами і частковим закриванням лишніх об*ємів), всі можливі вібрації і "дрєбєжжання" мають бути усунуті.
    ІМХО.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Звук в Г-2

    На рахунок якості звуку - то овал звичайно програє правильному круглому,але басів "качне" овал всетаки більше(за рахунок більшоі площі),і коли він(овал) працює на об"єм багажника - то враховується в першу чергу його баси,а піщалки досить часто відрізаються або тупо кусачками або магнітолою(піонер 5950).
    А от фронт відповідає за правильність звуку в першу чергу,тому про коаксиальні динаміки і не йшлось а відразу ставилась компонентна акустика,яка в свою чергу поставлена в деревяні подіуми.
     
  6. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Звук в Г-2

    ану Петруха покажи пацаним свою акустику!
     
  7. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Звук в Г-2

    Забігаючи наперід хочу сказати що будував звук як з найменьшими капіталовкладеннями,тобто дешево і сердито,але спочатку воно так і звучало - дешево і сердито:mrgreen:.
    Після тестування різних соньок,панасів,кенвудів,веласів і ім подібних- зупинився на піонері(навіть піонер молодшоі серіі вже побудований на вихідних МОСФЕТ транзисторах),який мені обійшовся в 1250 гр.,фронт-PowerAcoustik 2х компонентний Вашингтон - 275гр.,овали:6/9 піонери-акселерати:-D - 425 гр.+проводка акустична -75 гр.,лінійка-150 гр.,силовий для саба -75 гр.,в сумі - 2250 гр.
    Звичайно я б не відмовився б від г/у Денона,підсилювачів Макінтошів,саба від МТХ але це переважить ціну машини в декілька раз!8)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)