VW jetta(1.3) 1987 жре по місту 10 л. Всі кажуть що це нормально.Я вважаю що забагато. Порадьте щось,щоб зменшити розхід:shok:
Привіт Розхід може залежати і від свічок запалювання . Ще впливає запалення. Підсос повітря через вакуумники або трубки . Вихлопна система. Ще почисть карб (очисник карбюратора , аерозоль ).
В мене стиль економний - то по місту бере приблизно 8 л./100. Якщо їхати трохи швидше ніж всі то 10 л і більше легко. Хоча думаю Франківськ менш завантажене місто ніж Львів і влізти в ті ж 8л там реально.
Та шось ви гоните. 10л то забагато. Пасік 1,8 жере у Львові до 9л 92го Аудюха 12-13л 95го. По трасі пассат жере 6,5-7 при 100-120км/год. Авдя 8,5-9л в такому ж режимі. 1,3 маэ на трасі до 6л брати. В місті думаю 8 норма. В знайомого джета так і бере. Sent from my Motorola Atrix HD
Абсолютна норма Це і є проблема малооб"ємних (слабих) двигунів, потрібно постійно крутити двигун. В мене на Г2 з 1,3 карбом по місту брав близько 10л а за містом 7, на вприску по місту близько 9л за містом 6,5. Якщо у автора за містом бере 7 і більше то хай їде до карбюраторщика якщо менше то хай незабиває голову дурницями. Друг на Г2 поставив 1,9ТДІ то в нього середній розхід за містом 3,6л/100км, не кожне сучасне авто може похизуватися таким розходом, а все тому що є запас потужності а значить немає необхідності постійно тримати праву ногу вдавлену в підлогу
Таке питання - знайомий давніше підбивав на заміну рідного карба на солекс від 08, і казав що реально по місту розхід буде 8 літрів, а за містом 6. Питання: чи дійсно так буде? Може в когось стоїть?
Сьогодні зранку завів, рушив - машина працювала на "прогрівочних" обертах, а коли прогрілась і мало б зменшитись до 800 обертів - різбо оберти зросли (прогазовування нічого не давало, педаль газу вела себе як завжди) але через 100 метрів повернулось до прогрівочних обертів. Так проїхав 8 км, прогрівся до режиму вентилятора в заторі. Доїхав до місця призначення, заглушив двигун...позаглядував під капот - нічого не побачив, але коли завівся - все ОК. Де шукати, бо нехочу рецидиву. Під капотом не сподобалось - тріснута гофра підігріву (алюмінієва) і не рівномірно працює холостий (ледь-ледь підтроює, або це я вже придирався). Останній раз десь 1 рік назад повністю чистив і регулював карб і тиждень назад лазив до датчиків тиску масла (знімав повітряний фільтр, і майже не їздив, щоб відчути проблему).
Тут варіантів як на мене 2 - або щось сталося з тросиком газу (чи педаллю) або з повітряною заслонкою на карбюраторі. Ти відкривав кришку повітряного фільтра - дивився як стоїть ця повітряна заслонка?
Ні, я її рухав коли датчики міняв тиску масла, тоді нормально ще проїхав 40 км, потім на НР залишив машину і завів аж вчора.
Тепер сталась халепа: їхав їхав і не доїхав((( Під час їзди, прогрівся, все працювало нормально і раптом заглох двигун на ходу. Спробував включити передачу, але не завівся. Зупинився, покрутив стартером, не заводиться і не робить спроб. Почало чути трошки бензином. У фільтрі повно бензину, де тросик мокро бензином. Через 15 хвилин почало схвачувати, але при натисканні на газ - реакції ноль і глохне. Зняв кришку повітряного фільтру - вона захляпана бензином, все мокре. Що пробував: 1. Знімав центральний кабель з трамблера - є іскра на кузов 2. Знімав кожух трамблера - почистив бігунок і контакти. Нічого не допомогло. Між діями пробував заводити, двічі завів з інтервалом 20 хвилин і проїзджав максимум 30 секунд і тоді починав помаленько глохнути, на педаль газу реакції ноль. Допхав достоянки. Дайте пораду де шукати, що робити. Бензин вроді нормальний, проїхав на ньому 50 км.
Думаю треба до хорошого карбюраторщика, так буде простіше-швидше-дешевше, ніж самому все по черзі перебирати...
scrap, подзвони до Андрія (карбюраторщик) 067-88-38-140 і поговори з ним, розкажи шо і як... на скільки я знаю, то він і до клієнта може виїхати, якщо уже така ситуація; а навіть якщо треба буде тебе дотягнути до нього, то кажи - поможемо)
DomInIc, якщо це Андрій з Боткіна - говорив з ним, не швидше понеділка, і то попередньо ще дзвонити. Наскільки зрозумів карбюраторщикам захолодно, до двох дзвонив - перенесли на понеділок (один сказав, може потепліє))) Сьогодні спробував завести - завелась з пів оберта, попрацювала 10 сек і заглохла. Залив карб якоюсь хімією для чистки і забрав вкум на зарядку, буду пробувати хочаб доїхати додому. По телефону карбюраторщики казали, що зараз я не один такий - поганий бензин, і скоріш за все десь попав мусор біля голки