так, це Андрій з Боткіна; в нього людей багато, знаю, бо сам нещодавно заїжджав - другий раз звертаюсь (проводилась заміна мого старого карбюратора) роботою дуже задоволений! + дає місяць гарантії! а щодо цієї ситуації, скажу, що мав подібне - постійно забивався старий карб... так Андрій порадив поставити додатковий паливний фільтр прямо перед самим карбютарором, після чого проблема забитого карба пропала;
А на рахунок фільтра, що краще, ті паперові поплавки по 5 грн, чи як їх там називають, чи може за 25 грн фільтр від інжектора, який теж хвалять і радять на карби? Хоча мені один майстер радив поставити простий паперовий фільтр а після нього фільтр від дизеля, свого роду відстойник, така собі баночка десь на 700 грам, в якій по ідеї мала б осідати вода яку легко з нього спускати, а в крайньому випадку, коли десь часом бенза закінчиться, то його можна перевернути і ще сміло їхати шукати заправку))
це любий підійде, чи не всі? І не буде він перешкоджати/чинити більший супротив закачуванні бензину (в мене механічний насос)?
А вони хіба не всі однакові? В мене від коли машину купив, то вже був такий фільтр і ніби не перешкоджає нічого. Але я чув 2 думки, одні казали поставити простий і після нього дизельний, а інші, що інжекторний.
в мене два г-2 ,один 1.3 карб другий 1.3 повний інжектор,так різниця велика!!!карб по місту жре до 10,траса 7-8,інжектор по трасі до 100км/год 5,по місту на 10 літрах наїжджаю 160 км!!!!целише а-95.на рахунок фільтрів тут тоже по різному - механічний насос від карба не дає такого тиску як електричний в інжекторі ,тобто на мою думку буде завжди замала подача бензину)))я так собі подумав)))))))
в мене джетта 2 1.3 карб 2е3 мучить та сама проблема 10-12 літрів місто 6траса при швидкості 80-90 км в знайомого 1.3 вісімка і в нього місто 7-8 при тому шо вона в нього валить я теж задумуюсь над 8-рочним карбом солекс порадьте народ шось
Невидумуйте велисопед!!! Пієрбург гарний карб з ним менше мороки ніж з солексом. В мене поки стояв карб автівка теж брала в районі 10л по місту, траса 7-8л(приблизно). Поставив вприск то по місту жре до 10л а траса 6,6л. Зараз юзаю рено то по місту і в 10 інколи не вкладаюсь, траса близько 6л. Все залежить від стиля водіння, в мене друг на 1,6дизель невкладається по місту в 7л зато траса 4,5л.
В мене траса 6-6.7, місто 10. Грішу трохи на колеса. Стоять 185\65\14, по мануалу повинно бути 165(155)\70\13. Хтось має досвід експлуатації Г2 1.3 з такими колесами?
baks, я на зиму поставив Р13 155/80 (Барум) - незнаю, враження, що на льоді краще тормозять ширші (була Росава), напевно за рахунок більшої площі, а по глибокому снігу ті кращі б мали бути - швидше продавляться до основи, але якщо лід - ну незнаю. Спеціально не вибирав, просто такі віддали на халяву нові. Стосовно карбюраторщиків, може хтось знає є десь на Сихові в районі вул. Антонича, Трильовського, Вернадського (там багато гаражів, є сервіс Бендікс) а то в п’ятницю 1,5 км ледь проїхав - глохне і все. Бо найближче Пасічна, але туди або їхати після 21:00 або до 07:30 бо в інший час великий рух, а мені любе приторможування не бажане.
Літо в мене 195/50 Р15 то особливої різниці не замітив в порівнянні з 185/55Р15 розхід в межах необхідного (6,6 траса 20л/300км., близько 10л по місту).
В мене 185х65х14 на 1.8 зараз бере 12 на 100, на 400грн. (11.19 за літр) проїжджаю 300км. Хз, але кажуть що то нормально на зиму.
Накінець попав до карбюраторщика - проблема була в голці, все виправили. Але одне НО: майстер заїкнувся, що скоріш за все бензин попав в масло(переливало, попадало в 2 камеру). На питання як то перевірити відповів нічого не потрібно перевіряти, я і так бачу по диму. Масло змінив недавно (і 1 тис. не наїздив) і хотів би впевнетись чи бензин попав. В неті бачив інфу, що бензин попадає в масло тільки через несправний насос. Потрібно пораду! П.С. при прогазовуванні з вихлопної на сніг попадали чорні каплі.
Міняй такого майстра "заіку" бо наступного разу він скаже що треба двигун капіталити бо тиск в колесах 2,2 а в циліндрах має бути 10 чи 12. Карб з масляною магістраллю ніяк не зв"язаний, невелика кількість може потрапити через кільця (10грам - 50грам) та це абсолютно ні на що не впливає, а от через порвану діафрагму бензонасоса може закачати 1л-2л і розбавити 3,5л мастила це критично. По вихлопу можливо оприділити стан двигуна і то при плюсовій температурі навколишнього середовища (+25...+30), а не чи є в мастилі бензин (понюхавши мастило можна). Так і має бути адже при згорянні пального утворюється вода + ще велика кількість сполук як газоподібних так і твердих що і вилітають з глушника.
Недавно міняв масло - запаху бензину не чути, насос виконує свою функцію добре. А як його тоді перевірити? Він специфічний дядько якого звати Славік, хто був в нього той знає.
Якщо то той Славік що на Пасічній то від того дяді точно треба тікати. Звертався до нього з таким же карбом - марно витрачені і гроші й час. Дуже задоволений карбюраторщиком Андрієм на Боткіна, правда проблематично до нього попасти - черга до людини весь час.