Зарядка заводська. По мірі заряду сама зменшує струм. Вручну можна виставити від 1 до 10А максимум. Але на акумулятор 60А більше 5А не хоче давати навіть на максимумі регулятора. І якщо акумулятор зарядився до кінця, то коли поставити навіть на максимум заряду, ток не піднімається більше 0,5А. Інструкція пише, що так і має бути, це означає завершення зарядки. Хоч ніякого кипіння у банках немає. Десь читав, що треба ставити максимум до 10% струму на заряд від ємності акумулятора. Тобто на 60А акумулятор - до 6А. Інші кажуть, що заряджати потрібно током не більше 1-1,5А. Не знаю, що правильно. Але факт, що зарядка дає 16,5В.
і правильно кажуть. якшо поставиш дохлу акуму на зарядку - вона таки візьме з зарядки 10А (як поставиш регулятор у те положення) + існує декілька методів зарядки акуми. в залежності від поставленої задачі і конкретної ситуації. Наприклад, є таке поняття "імпульсна зарядка" коли струм надходить імпульсами. така зарядка необхідна коли треба реанімувати акуму що присмерті. практично заряджений акумулятор потрібно доводити до максимуму найменшим струмом, так як ти і написав. п.с. минулої зими лишав акуму в гаражі на автоматичній зарядці. практично 5-6 місяців акума жила в гаражі на зарядці. температура була близько нуля - акума википіла. тож будьте уважні. п.п.с. ІМХО
Моя проблема вирішилась заміною діодного моста. І в загальному я заплатив 330 грн., робота діодний міст. Минулого року 300 грн шококадка і заміна підшипників. Моя думка знав би поміняв би на новий 65А 900 грн., хто може сказати скільки воно походить, а так був би новий 5 років думаю точно б відходив.
Сьогодні спілкувався з продавцем акумуляторів і сказав мені таке, якщо хоч одна банка не робоча це погано для генератора може вклякнути їздити з таким акумум небезпечно. Як думаєте розвод, хотів щоб я вже і негайно взяв у нього акум?
якщо вона дійсно не робоча (обрив, замкнула) авто не заведеться! хіба постійно прикурювати від когось. скоріше незручно. генератору нічого не буде! так любий продавець АКБ таке хоче
а хіба не в послідовності банок смисл акуми ? акшо одна накривається - акума взагалі не дихає. від так це практично КЗ. Чомусь мені здається, що нема ніц хорошого в закорочуванні плюсової клеми на мінусову..
В мене в першій банці біля плюса лід, не знаю чи вся банка але зверху точно досить грубий. Заводжусь тільки прикурюванням, потім продовж дня сам, але на другий день не вистарчає...
ну саме правельне - це таки відігріти акуму і заміряти щільність в кожній банці аерометром. Бо якшо замерзає тільки в одній, то здається що там щільність дуже низенька.
Я вже міряв 1.10 в кожній а в тій шо зараз лід взагалі 0 і пару раз зараяджав, до повного не хоче ніяк, всетаки буду міняти, акуму 7-й рік пішов
Да ......1.10 то і на літо слабо, а що вже говорити про зиму. А акумулятор то взагалі вже пішов до 2 класу:D:D:D. Купляй новий і буде тобі щастя
Якщо замерзло - лід механічно міг деформувати пластини - в тій банці. Такий акум необхідно замінити як на мене - та й 7 років це вже нормальний вік.
всім привіт ану порадьте таке новий акум Bosch 74a генератор працює гуд,а по ранках туго заводиться,сьогодні мотор крутить а незавадить, я його в вересні на шипшині купив, ще є гарантія,чи варт заряжати чи нехай міняють всетаки новий і вже пипець
думаю варто міняти. правда мені не поміняли. такий самий рік відїздив і вкляк. а ти як заводишся? в мене товариш просто дизель відрязу заводив без прогріву тому в нього акумулятор і не тянув. я наприклад прогріваю свічки накала 3 рази потім заводжу з півоборота. спробуй так якщо не робиш
Так мороз на вулиці. Масло чучуть застигає і тому зранку трошка тяжко стартеру крутити. Почекай трошки. Хочаб до нульової температури якщо буде теж саме тоді міняй.
непробував, але думаю тут проблема в іншому,мороз і ДП підгусло,реально вчора цілий день їздив і проблем немав,взяв акум інший нестягує,думаю що треба взяти солярку ПУЛЬС в пляшчину і пробувати так заводитись,проблема в тому що мотор після кап рем і непритеотий тому і погана заводка на холоді, але дивно їнше чому саме тепер а не вчора чи раніше,всі умови були тіж. Може хтось поможе з теплим сервісом чи гаражем щоб прогрітись, буду вдясний і нелише на словах
тобто, чому там так тертись, щоб важко було завести машину, навіть в мороз - це раз. при прогріві машини поршень розширюється (ледь-ледь, але ж) - чому ж компресію міряють на прогрітій машині - це два. не відхиляємось від теми. повертаємось до акумуляторів