не завжди,якщо в тебе генератор гарно заряджає то непотрібно,хоча є система по якій регулярно повністю розряжають акум,а потім заряжають,щоб підтримувати його роботу на довший час,я і сам так при ПОТРЕБІ роблю,коли бачу що акум треба підсилити ,а так то ні
Минулого четверга на Ланосі вклинив не старий акумулятор і довелося тупо поміняти. Розкинув по цінах, подорожчали. Друзі вкотре рекомендували ЮРК на Зеленій де є Рено сало. До них я відносився скептично стосовно цін, але побачив, що у них не є дорого. В магазині рекомендую запитати Олега Сорочинського і він з люблв*ю все порадить (а не впарить). Він єдиний з продавців усіх магазинів потратив на мене 30 хвилин часу і пояснив усі випадки з акумуляторами і надав усі вичерпні відповіді які я тільки задавав!!! Я взяв 60А. Здав старий акум за 80 грн, новий вийшов мені за 370 грн. 450-80=370 грн. Я брав з дешевих та оптимальних. Він рекомендував дорожчий за 550-660 грн, але мені без потреби. Рекомендую!!!
Пройшло 3міс як купив новий акум, сьогодні вирішив заїхати на зелену перевірити чи все в нормі, бо останнім часом холості якісь підвищені коли включаються вентилятори або голосно музон зробити. Так от заміри показали в системі 13.7в, майстер каже то погано має бути 14в щось з генератором Перевірив акум, каже заряджений десь на 70% треба лишати в нас на зарядку, але спочатку знайти причину недозаряду. Що робити де копати, чи можна так їздити? Знімати перебирати генератор
Я думаю що все нормально. Залежно скільки ти їздиш. 13,7В цього достатньо для нормальної зарядки АКБ. В мене постійно 13,8-13,9. А як включаю ближнє то 13,7. Ну ти включаєш музику, або вмикаються вентилятори на радіаторі то там спад напруги сильний іде, думаю до порядку 13,4В. Цього вже малувато Якщо так завжди. При такій напрузі і їзді помісту АКБ звісно не буде дозаряджатися. Я взагалі їжжу не багато, в місті машина гріється, вентилятор маслає. То якожних 2-3 місяці знімаю акум і несу додому заряджаю. Напругу він тримає, але ємності ні. Зараз жарко, запуск легкий, так шо ти не відчуєш проблем як зимою. А от то що в тебе холості підвищені то не знаю в чому причина.
Ясно, спробую з простого, переберу завтра силові проводи всі. ПС а можна генератор на машині промити WD-шкою?
Я думаю недозаряд в міському циклі є в ТЕбе як і в мене і це нормально. я б не парився! А що саме в генераторі ти промиватимеш? ти ж не думаєш, що одразу промиттям збільшиш кількість обертів і силу струму.
Спробуй з простого, візьми вольтметр, заміряй нормально напругу на ХХ, при всьому виключеному, при вклю.ченому ближньому, коли маслають вентилятори і коли все разом. І кондиціонер якщо ти ним користуєшся. Тоді маючи реальні цифри можна рбити висновки. Думаю при кондюку, фарах і музиці 13,4В десь буде. А це тоді треба по трасі і дофіга їздити шоб АКБ нормально заряджався. Я собі для цього взяв АБК 52Ah. Але думаю, що взагалі треба було 45 брати, він довже живе в такому циклі їзди. Він посітйно тоді заряджений і його ресурс великий. Пам"ятаю коли машину купили в 98му то стояла Varta на якій писало 94й рік виготовлення. Ми від"їздили на ній до 2005го))) Отак 11 років акум жив. Але тоді багато їздив батя і він був постійно заряджений. Та й яксть краща була.
В мене зараз 64ah максимально допустимий, можливо з моєю їздою він недоотримує заряду... ПС а може поміняти його на 55ah?
Вже перебрав силові дроти, зачистив, змазав, зібрав, завів і побачив одразу 14.1 Прогрів, вкл. вентилятори, а обороти як вкопані! Тепер обороти реагують тільки на включення кліми. Їду знову на зелену, на заміри і можливо лишу їм акум на зарядку...
Акум на гарантії? Та навіть якщо і так, навіщо возити на зарядку кожного разу? якщо не маєш зарядного, то можу позичити, ти вроді недалеко живеш? за одно познайомимось 0667681397 Володя.
Акум на гарантії, сьогодні залишив в них до суботи на прогонку, майстер казав можна самому зарядити, але в них якесь краще обладнання, хай проженуть розрядять зарядять, а потім буду сам зараджати час від часу. А виявляється обслуговування батареї в них платне, а я думав що поки на гарантії то безкоштовно...
Допоможіть в виборі аккумулятора на Caddy бо нинішній вже дуже часто підводить Якої фірми зараз рулять акуми в плані ціна/якість ? Чи є сенс брати 90 мА\Г (зараз стоїть 75-ка) ? На що треба звертати увагу при виборі сабжу?
слід уважно дізнатись на що здатен штатний генератор. почитати в книжці рекомендації. і не казати в магазині, що ти хочеш акум на 90мА/г - бо то менше ніж у пальчикової батарейки
Брав на свого Гольфа 1,6D, ще перед зимою 2010 (грудень 2009р.) аккум. у Львові на базарі на Зеленій марка Topla, казали, що словацький. Але скоро зима 2013р. і я ним задоволений на 100%, на той час дав за нього десь 750-800 грн. Було й таке, що на вихідні зимою забув в мороз виключити магнітофон, коли виявив, думав всьо, шукай буксіра, але ні - брик та завів.
В мене на ренохі стоїть 60ка аккум а генератор 90 амперний, двічі на рік перевіряю плотність електроліту та рівень заряду генератора. То аккум працює вже шостий рік. Як приїджаю до батьків авто майже не їздить, а мафон працює цілий день (як правило в батьків відпочиваю за дрібним ремонтом автівок чи своєї чи батьківської) то через пару суток роботи мафона завести буває "важко", та маючи потужний генератор заряд відбувається навіть при їзді на короткі дистанції (до 15 км). Тому моя рекомендація якщо ви часто іздите на короткі дистанції то купуйте уккум який має 80% від потужності генератора тобто 60ти амперний генератор- 45 аккум, якщо ні то купуйте зарядне і раз в місяць два ставте наніч на підзарядку цим Ви продовжете в двоє його строк експлуатації. Ну й звісно контроль генератора і системи запалення. А нарахунок чий вибрати то однозначно Український вони й дешевші і замінять по гарантії якщо щось трапилось.
саме так. мав минулого року проблеми з заміною Боша по гарантії. так того і не дочекався. все придумували поки вкінці не сказали ваш автомобіль вже не першої свіжості це щось у Вас. бери якусь істу(сам взяв в Каматоза)