Але так тільки можна провірити що качає насос при ввімкненні запалення . Я думаю провірити так, а потім ще поставити трійник і перевірити на заведеному двигуні . Щоб подивитися наскільки падає тиск при різних обертах.
Тиск буде падати бо частина бензини піде на форсунку, а частина після редукції в обратку. Шег я все згадую твій насос на першій Ауді - коли тиск був ноль а машина працювала))))))))
Ну логічно. Але простим манометром і трійником тоді тиск не поміряти буде так як хоче @vovik07 бо тиск розділиться. Тада! І їхала притому добре дуже на любих обертах!!! тіки проблема з заводкою була.
Або я нешарю про що ви говорите, або ми говоримо не про моноінжектор, або є якась його модифікація, з якою я не стикався? Можна детально розписати шлях палива з баку до впускного колектора і принцип регулювання сумішоутвореня на цій машині про яку ця тема(я так розумію 3 пасат).
Я міряв тиск в себе . подача 1,8 атм зворотка 0,5 атм. Лямбда відключена . Коли холодна то з труби йде чорний дим як з дизеля . Не знаю чи варто лямбду міняти . Їжджу на газу .
доброго вам вечора!! підкажіть будь-ласка чому не крутить стартер і бензонасос не перестає качати і машина не заводиться??? приїхав під гараж заглушив заїжджати в гараж незаводиться!!
А втягуюче реле на стартері клацає? Як простий варіант можна постукати по корпусі стартера і спробувати ще раз.
Десь замкнуло на масу. Витягни реле насосу і подивись чи дальше качає насос, Якщо не качає то встав перемичку замість реле і подивись що буде
дякую!! то якраз реле було,але незнаю яке з них відповідає за насос. я повитягував кожне реле і позапихав назад і машина завелась!! машиною користуюсь 4 день. може хтось підкаже або скине схему де буде показано де яке реле і за що воно відповідає. дякую!!
ще одне питання! вичитав в інтернеті що в пасаті нема реле на ближнє і на дальне світло,це так!! бо в мене ще проблема з світлом габарити є,а ближнього і дальнього вже нема,кудись пропали!!! підкажіть що робити і з чого починати????
Можливо до Вас поставили додаткові реле на фари . Подивіться під капотом. Як правило живлення до них підєднюють на пряму дл аакумулятора чи генератора. Можливо нема контакту. Якщо проблема не там , то попорядку від блоку запобіжників , перемикач , фари.
Та по ідеї там тільки один варіант шляху палива від баку до впускного колектора. Бензонасос, паливні трубки, форсунка, регулятор тиску і обратка. Думаю правильно міряти тиск бензи включивши манометр через трійник в розріз шланга того що йде на вхід в монік. Так по ідеї побачимо тиск з яким бенз впирається в форсунку(якраз той який нам і треба, як вже тут писали- ~1.2бар). І дивимось на заведеному двигуні чи тиск в межах норми якщо так то насос нормальний. Я думаю що це і є основний параметр насоса, а тиск в стінку що нам взагалі може показати??