Звернись до Адмінів, бо досить часто приходить нульова репутація, а я вважав що є лише два варіанта: додати і відняти.
Дивлячись на свою статистику репутаціїї бачу що є+1 здописом є і без допису, так само і +0 як з дописом так і без.
Засвічується лампочка охолоджуючої рідини. Глянули в розширювальний бачок - мало рідини. Відкрутили кришку бачка, стравився тиск, рідина стала на свій рівень, лампочка згасла. Але певний період їзди все повторюється. Що це може бути? Машина VW T5, 1.9TDi.
На горячо можна ошпаритись.... я писав на тепле. На холодно має бути невеликий мінусовий тиск і коли відкручується пробка можна почути "пшик". Шо показує температура приборки...в момент моргання лямпочки...? Попередньо... як одна з версій може бути погана кришка розширювального бачка...вона повинна стравлювати коли тиск ОР стає більший як 1.5 бар. Можливо вона не стравлює..... тиск стає більший ніж 1.5 бар і стискає ОР так що спрацьовує датчик рівня. Версія якась дуже невпевнена, але і ситуація якась нестандартна. А тиск може рости коли десь є завоздушка або дує ГБЦ. Можлива версія що сама ОР якась не така, а в турбованих двигунах температурна нагрузка ГБЦ дуже активна. Скажем якщо заляти просто воду то вона буде закипати в ГБЦ, потрібен антифриз з точкою кипіння 105грд. і більше.
Така проблема: завів машину (Гольф2 1,6D) стрілка температури ОР плавно і впевнено зашкалює, лампочка мигає, двигун холодний. Де і що шукати?
Знімав кпеми з обох: з правого-напевно температура ОР та з переднього (що перед патрубком на радіатор-напевно вентилятор), без змін.
Значить не з тих датчиків знімав... шукай датчик який іде на приборку... коли знімеш клеми стрілка має не рухатись а лямпочка світитись
Попередньо проблема в приборці. Запхав руку за приборку щось там помацав, все стало на місце. Треба знімати і дивитись.
не знаю как на гольфах, а вот на пассатах В3, 99,99% проблем с показаниями панели приборов, это разрушившееся пайка ног главного штекера (у нас там аж 28 ног) и стабилизатора... http://www.passat3.ru/proverka-ukazatelya-temperatury-folksvagen-passat-b3/
Зняв, подивився-нічого не знайшов. Проблема не вирішена. Не знаю точно котрий датчик за що відповідає тому бадав обидва, що біля блоку. Опір одинаковий-по 700 Ом. Напруга доходить до обидвох:-12В. Які будуть думки?
А як там масси поживають? Попробуй коротнути на корпус дріт який зняв з датчика температури-шо покаже приборка?
Коротнути не вийде бо на датчики іде мінус 12в (вище писав), але всерівно дякую. Проблема вирішена і була ні в ДТОР ні в приборці. Тупо запрацював датчик рівня ОР. Текла помпа і бачок ОР був майже завжди порожній і все було в нормі, а тут заблимало. Долив води і все стало на місце.