Відповідь: Бортовий комп.MFA 2 Markell незгоден з тобою. дивись тиск в системі палива однаковий, прпускна здатність форсунки за одиницю часу стала. то чому не можна слідкувати за часом відкривання форсунки?
Стаття з журналу «Мотор», №37/2012. Переклад спеціально для Львівського VW Клюбу. Комп’ютер для кожного? Твій автомобіль не має бортового комп’ютера? Це можна змінити, причому недорого. На ринку доступні так звані універсальні бортові комп’ютери. Вони співпрацюють з багатьма моделями автомобілів, а їхні ціни знаходяться в районі 200 зол. Власники смартфонів, у свою чергу, можуть інсталювати спеціальну програму з подібними до бортового комп’ютера функціями. Деякі програмки є безкоштовні, а деякі коштують кільканадцять золотих. Майже до кожного автомобіля Універсальний бортовий комп’ютер можна встановити майже в кожному автомобілі. Для обслуговування основних функцій (висвітлення дати, години чи напруги акумулятора) достатньо живлення, наприклад, від гнізда радіо. Однак, бортовий комп’ютер, щоби виконати своє завдання, повинен постачати водієві також інформацію про використання палива чи про те, яку ще відстань автомобіль може проїхати без дозаправки. Універсальні пристрої мають такі функції, але вони доступні не у всіх автомобілях. Щоби могти використовувати їх, авто повинно мати електронне впорскування палива. До пристрою треба підвести різні сигнали з електричної системи авта, наприклад, щодо часу впорскування чи швидкости руху. Саме на підставі цих даних комп’ютер вирахує використання палива чи відстань. Важливим є також вибір місця встановлення екрану бортового комп’ютера, на якому висвітлюватиметься інформація. Це може бути, наприклад, у панелі приладів або на місці фабричного годинника, або ж там, де знаходяться заглушки для встановлення додаткових кнопок на торпеді. Наступне питання – це відповідне калібрування пристрою. Перший етап відбувається при допомозі комп’ютера – традиційного ПК або ноутбука. Остаточне налаштування можливе вже після встановлення пристрою, при проїханій певній кількості кілометрів (деталі в інструкції до бортового комп’ютера). Дешевша альтернатива Складне встановлення у багатьох випадках виключає самостійний монтаж універсального бортового комп’ютера. Альтернативою є програмки до смартфонів. Щоб телефон виконував роль бортового комп’ютера, необхідно встановити в апараті відповідну програмку (для оперативної системи iOS – програмки App Store, а для Android – Google Play) і купити інтерфейс Bluetooth, підключений у гніздо OBDII вашого автомобіля. Програми з’єднуються з інтерфейсом і на екрані телефону висвітлюється вибрана водієм інформація, наприклад, середнє чи одномоментне спалювання, тиск у турбіні чи пропорція паливної суміші. Такий розв’язок має, однак, свої вади. Головним обмеженням є вік автомобіля – лише авта, випущені після 2000 р., мають можливість пересилання даних через OBDII. Наступними проблемами є швидше виснаження акумулятора телефону при пересиланні даних через Bluetooth, а також стабільність кріплення телефону – обов’язково треба купити автомобільний зарядний пристрій і відповідне кріплення. Непоганий універсальний бортовий комп’ютер можна в Польщі придбати вже за 199 зол., трохи кращий коштуватиме 249 зол., послуги електрика з встановлення пристрою – ще 100 зол.
В мене раніше небуло того MFA, якщо куплю приборку з ним то в мене він буде працювати? і нетреба буде нічого доробляти по проводці і датчиках? Поясніть як то має бути...
В мене аналогічне питання - є можливість взяти панель приладів та перемикач від Б4 з МФА. В мене двигун 1Z, а в донора був AFN. Чи буде воно в мене коректно працювати, і що треба, щоб працювали всі функції? Наперед дякую за кваліфіковані відповіді!
Можливо я помиляюся, але на 100% він не буде точно працювати. Концерн ФВ виготовляв багато моделей двигунів і КПП. А панелі з МФА виготовлялися і підстроювалися тільки під певні моделі. Тому погрішність у вимірах і показах буде, але не думаю що критична. Більша проблема може бути з показами спідометра, тому після встановлення бажано було б перевірити наскільки відхиляються дані покази від еталону(наприклад GPS).
в спідометрі я сильно сумніваюсь що будуть проблеми тому що шестерні спідометра зазвичай однакові в межах модельного ряду. а от щоб витрата правильно показувала, треба прошити приборку прошивкою під твій мотор. я коли вивчав то питання, то головне щоб привід спідометра був того ж типу(електронний\трос) і макс швидкість на спідометрі співпадала ну і тип пального само собою
Зі швидкістю проблем не повинно бути, бо коробка така сама, як і в мене. Не знаю, звідки МФА бере дані про температуру, витрату повітря/палива і т.д. Хочу вияснити, чи треба для цього додаткові датчики + проводка.
Поміняв панель. Все підійшло без проблем, працює коректно, але є нюанс - покази витрати палива завищені на 15%.З того часу проїхав десь 10 тис. км. і заміряв в різних режимах - завжди була приблизно така похибка. Воно "на швидкість не впливає", але цікаво, чи це похибка МФА, чи наслідок того що форсунки на 1Z і AFN (з якого панель), різні. Якщо останнє - чи можливо перепрошити панель приладів?
Підкажіть чи є різниця між бензиновими панелями приладів? Наприклад в мене двигун 1.8 ABS, чи підійде мені панель приладів від 16-клапанного GTI чи від VR6? Чи показники будуть правильними? Хочу поставити собі МФА.
На панельці від VR6 найбільша проблема з тахометром. буде чи то завищувати чи занижувати оберти рівно в 1.5 рази
Хто пiдключав мфа панель, цiкавить датчик темп. масла, пiдключив його а вiн нiчого не показуе на панелькi. в воск проблема?
Всім привіт. Може хто підкаже: не реагує бортовий комп'ютер на кнопки - тобто увесь час на ньому годинник і надпис MFA. Пробую переключати кнопками - не реагує. На ресет також не реагує. В чому може бути проблема. Passat B5 1.9 TDI 1997 рік.