Відповідь: Чому бреше MFA? не!! ну так можна, і блок запобіжників назвати-мозги, і блок управління АБС-мозги. А шо тоді ЕБУ супер мозги?
Відповідь: Чому бреше MFA? Ну і тему розвели! В Мартіні все ок. В ВАГах МФА додає показник 99,9 л./100 км. до основного середнього арифметичного, взятого на основі вакуума та одометра. Тому в заторах до загального споживання він додає показник 99,9 на час зупинки. І чим більше Мартіні стоїть в пробках, тим більше завищує його МФА. Для прикладу скажу, що в опелівських компах в час зупинки споживання не враховується, там додається 00,0, тобто нічого не додається. І опелівські МФАшки занижують показники при їзді по місті. Додано через 2 хвилини Ага і ще. МФА може брехати коли неправильно виставлене запалювання - тоді (від невчасного відкривання клапанів відносно запалювання суміші)вакуум на впуску створюється меншим і МФА бреше, оскільки отримує неправильним основний показник для замірів.
Відповідь: Чому бреше MFA? В мене в Вектрі Б не було при зупинці 0.00, коли машина зупинялась, тоді показувало від 1.1 до 1.8 л/год. тобто при русі він рахував л/км, при стоянці л/год, при їзді на передачі з гори з відпущеним газом показувало 0.00, але це реально так і було. І взагалі досить точно показував розхід БК в Вектрі, не то шо наш МФА. Але там і принцип зчитування інфи і розрахунків інакший, на сучасних вагенах з електр. інжектором я думаю теж точніше рахує.
Відповідь: Чому бреше MFA? Знаю, що в старших опелях було просто 00,0 і рахувало так як і в вагах тільки л/100 км.