Але прикол в тому що термостат міняли, десь рік тому а от охолоджуючу рідину незнаю. Плюс зимою тріснула та розетка де були датчики 2 вставлені, а нову зара трохи розпирає час від часу і срає на мотор. Що в такій ситуації порадите ?
Привіт Поміняй краб . Краще взяти добрий Б/У , бо нові зараз рідко бувають добрими. Нового вистарчає приблизно на рік потім його крутить. Термостат ( навіть новий ) перед встановленням перевірити на темперетуру відкривання. І буде тобі щастя !
Значить повозився сьогодні, руки свербіли і зняв (з горем пополам) і термостат і тепловий електричний вимикач. На термостаті пише 87", при нагріванні вже чуть-чуть почав відкриватися навіть при 82-83", не сильно, але я на світлі помітив. Це нормально чи треба міняти? Міряв звичайним побутовим спиртовим термометром в якого шкала до 101", не знаю на рахунок його точності. По книжках і в інеті пише шо на двигун 1,3 ішли два термостати - з 87" (МН і НК) і 92"(НК), може є смисл купити і поставити на 92" ? Як я і писав зимою стрілка рідко доходить до середини, навіть весною, осінню при увімкненні пічки або просто при русі по трасі стрілка не доходить до середини.
В принципі нормально... він спочатку чуть відкривається а потім різко повністю. Але треба було його добре оглянути. Чи він щільно сидить на своєму місці, чи часом не клинить при охолодженні. Взагалі то таким методом нагрівання в баняку часом можна вилікувати термостат. Нові термостати навіть рекомендується перед установкою прокипятити в баняку, щоб зрушити пружину. Поїздь на ньому трохи, якщо не зміниться нагрів то значить в термостаті щось не грає і треба міняти.
Нарешті знайшов де пропускає)))), це не з під зєднання між крабом і двигуном, тече з під тих 2 датчиків які з верху. Тепер питання вони мають на собі якусь резинку бо вони в мене дуже теліпаються і якщо порухати їх з під них тече тосол порадьте щось?)))))
ці резинки можна купити в любому автомагазині, тиждень тому купляв за 2 грн зеринка і 2 грн фіксатор датчику. PS. Вся процедура заміни займе не більше 5 хв.
Не треба зливати антифриз. Почекати поки двигун охолодне.... відкрити заливну кришку на бачку...(щоб стравити залишковий тиск) ... закрити кришку.... і знімати датчик... рідина майже не потече.