якщо я не помиляюсь, то там колір має значення! якщо був коричневий, то коричневий і треба ставити назад! в себе теж міняв один із тих датчиків і мені Юра (kym) наголошував, що потрібно по кольору такий самий!
Синій і коричневий різні! http://techik.com.ua/index.php?route=product/category&path=64_100 ще правда не можу знайти інфу чи вони обидва нормальнозамкнуті чи ні.
можливо і так!)) але перед заміною датчика, міряв тиск мехінчним манометром. майстер сказав, що тиск файний......
Я вже неодноразово писав що міряння тиску на "теплій" машині дає тільки орієнтацію в тому чи качає маслонасос. Щоб помачити реальні цифри потрібно міряти на гарячому двигуні безпосередньо під час їзди. Ну але вже поміняв - то поміняв. Хай наступний власник мастить голову з кольорами
Я думаю що ті всі кольори то все не важливо, важливо тиски які зазначені на давачах от і все дивишся тиск який має бути береш датчик а який він синій чи чорний не принципово.
додатковий пристрій. Датчик з опором в масляний колодязь, від нього дріт в салон, а в салоні стрілочка підключена до + і -. Тільки так.
Може в когось такий пристрій є? а то вже декілька років їзджу із періодичним включенням зумеру. В Kymа міряв тиск на прогрітій але не в русі машіні - тиск добрий - грішив на все підряд, хотілося б дізнатись основну причину.
в мене є прибор від УАЗа з перехідником під гольф. Правда перехідник десь підтікає, для нього треба мабуть мідне кільце абощо. Короче для тестів мало б підійти.
Може не в тему, хто масло в мех. коробці (FYK) для Golf4 у львові поміняти може і скільки таке задоволення (сама робота, без вартості масла) може коштувати?