Доброго вечора всім і дякую за підказки! Днями поміняв сайлентблок рульової, стук після цього ще посилився...Питання до знатоків-чи може щось в рульовій рейці стукати,але тільки після пробігу(прогріву) авто? Стук не залежить від прискорення-стукає і при плавній їзді і при тормозінні, старті...Повороти руля не впливають на ситуацію...
Як варіант... При тормозінні, через певний час диск стає гарячим ну і відповідно збільшується в розмірі, а ще гірше - може викривлятися...
може ще бути що відкрутився захист передніх гальмівних колодок. гримить так шо капець-з власного досвіду.
Теж було таке, також не зразу стукало, думав що підвіска розлетілась, а виявилось, що колодки. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
як правило, в Г2 (може так само і в Б3) через довгу експлуатацію приходять в непридатність направляючі суппорта, а саме ті резинові втулки..... а тоді тарабанить, як відро з болтами, або відсутні бляшки, що фіксують колодки гальмівні, в такому випадку теж ефект відра з болтами. П/С/ для розумних - це я описав по Г2, бо Б3 не розбирав. Можлива там однаково, чи типово.
На руль не віддає, трохи підшипник верхній підстукує і все...Диски з вентиляцією, не так давно міняні....
Колодки потрібно провірити буде.Дуже похоже,навіть враження що супорта відкрутились...Потрібно буде "на гарячо" порухати ними і послухати в салоні...Хоча слабо віриться,провіряли і не раз...
Тут на ефект відра не схоже-швидше на хрускіт,але поодинокий...Типу як відро підвішене знизу.Газнув-стукнуло, тормознув-стукнуло .І без прискорення погримлює...
В суботу відчув 2 удари (досить сильні) в районі рульової-коробки, а саме так було: виїхав, проїхав в норм. режимі 10 км і на розвороті зупинився, вивернув руль вліво і рушив (в міру спокійно) - відчув удар, нічого не змінилось. Проїхав 1-2 км, і почав паркуватися: руль вправо і задня передача, рушаю і знов удар. Після того акуратно їхав - нічого.Сьогодні вже нормально їхав, жодного разу не було. Уточнення: 2 тижні тому міняв рейку, тяги, гранату. Авто: Гольф 2, 1,3, рейка механічна, 4 ст. коробка. Що це могло бути?
В мене таке було на т4. Теж шукав стук, який проявлявся так само як і в scrap. Причина банально проста - розірваний як мій знайомий каже *сталінблок*. В мене з сайлентблоку вилізла внутрішня ота трубка і нижній ричаг ходив взад-вперед десь 2см і стукав до балки. Що цікаво, коли буса піднімали на підйомник другий сайлентблок який був лише трохи підірваний (їх там 2) центрував ричаг і всі майстри казали що там все ок". Побачив лише коли машина стояла гружена з вивернутими колесами вліво.(було з сторони водія). Забув уточнити: сайлентблок не розірвало а лише вилізла внутрішня втулка.
Був на СТО((( нічого не знайшли. Припущення: проблема в коробці, а точніше, схоже що палець сателіта готується на "вихід". Власне може в когось якісь думки є? Бо перспектива не найкраща, міняти коробку. Хоча по місту тільки катаю, і навіть якщо вирве сателіт і витече масло - доїду додому
Не знаю що тобі тут порадити. Може і ніколи не вирве, а може і вирве. В будь якому випадку думаю шо коробка на 2й гольф коштує ну прям дуже не дорого. Та й думаю там вже розібраних по запчастинах море. Розібрати/поміняти/зібрати до купи думаю то не проблема.
я не знаю чи Вам то поможе , але в мене теж шось стукало , одне шо стукало то не докручена стойка а друге то завіса дверей , завісу змастив салідолом а стойку докрутив , причому відкрутилася під тою бляшкою що зверху на стойку вставляється
пройшло більше 3-х місяців, стуку більше не було, але...через паро днів після діагностики знов поїхав на сервіс, бо здалось, що застукала нова рейка(( Виявилось, що не рейка, а зірвалась різьба з болта, яким прикручується передній ричаг до передньої балки. Є підозра, що ці два удари були процесом зривання різьби (моя думка)