Дроти з ШВП

Discussion in 'Електрика і сигналізації' started by vasq3d, Dec 4, 2012.

  1. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    В мене Гольф 2. Брав з рук, а там з електрикою під капотом.:wacko1::wacko1: І сталась проблема - пропав позетивний контакт від ручки переключення ближн/дальнє до самих фар. Причому пропав контакт саме на ліву фару, а права живилась від лівої дротиком (справа окремого видать давно нема:D). Скористався підручними засобами - кинув окрему лінію у вигляді 2-х жильного ШВВП з діаметром жил 0,5, скрутивши кінці і так само примотався до виву з ручки і контакту фари. Влітку буде машина робитись - заміниться, а чи безпечно зараз так їздити???
     
  2. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    діаметром чи поперечним 5 мм2 перерізом?? допустимий струм для проводу ШВВП 2х1.0 становить 10 ампер, а якшо врахувати шо в тебе на цьому проводі висить дві фари то той провід може порядно нагріватися, я б не ризикував.

    замалий переріз провода+підключення напряму(без запобіжників) + непонятна проводка в цілому під капотом..про яку безпеку йде мова??? ліпше до електрика хай рішить всі проблеми ато всяке буває...
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Без запобіжника небезпечно! На рахунок січення проподу то його достатньо, та й ізоляція получається двойна (сам дріт + оплетка ШВВП) та всетаки розберись якомога швидше, знайди де виходить дріт з блоку запобіжників і заміни його.
     
  4. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    У мене вже довший час в машині використовуються ШВВП провода. Цілком нормально, тільки головне правильно вирахувати площу поперечного перерізу проводів.
    Для інформації 1 мм мідного провода витримує 8А * 12 В = 96 Вт.
     
  5. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    То є повне гі...но і переріз там не відповідає дійсності, вже як і кидати окремо, то краще візьми "Одескабель", оце дійсно гідний кабель, там і переріз як треба і сама серцевина дійсно з міді, а не з непонятно яких сплавів, як у шввп.
    Як маєш трохи в тому поняття, то докупи реле з вмонтованим запобіжником(25 грн.), бо як на пряму, то спалиш контакти на підрульовому.
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    взагаліто шввп це модель кабелю а не виробник.

    з виробників є ще Тумен - якість покруче одесакабелю(хоча він також якісний)
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
  8. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    ШВВП це також виробник такий є, як і Одескабель. Якщо мова про тип ШВП або ШВВП, то сподіваюсь автор не пожалів пару лишніх грн. і взяв якісного виробника. А от реле варто б поставити.
     
  9. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    За "ТЮМЕНЬКАБЕЛЬ" також чув, що якісний, але справи з ним ще не мав.
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Не тюменькабель, а "Тумен". я мав справу з ним, можу навіть підігнати. власники - з директорів одесакабелю, але основна ставка в них на якість. ціна найвища з того що виготовляється в Україні, якість поза конкуренцією, краще тільки європейські виробники з цінами в 4-ро вищими ніж в тумена.
     
  11. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ну значить це не Тюменський, про який я подумав)))
    Трьохжильний перерізом 2.5 квадрат в яку ціну буде?
     
  12. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Якщо вже брати нормальний провід для проводки то треба шукати спеціалізовані проводи для автопроводки.. ШВВП провід для квартирної проводки в нього робоча температура від -40 до +40, а під капотом 70-80 чи навіть більше градусів, ізоляція від таких температур буде швидко старіти як мінімум срок служби буде в 2 рази менше ніж встановлений виробником(6 років).
     
  13. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    А де ж такий взяти можна?
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    завтра дам інфу
     
  15. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    полазив по форумах, пишуть шо нормальний провід ПВАМ і FLRY, але напевно є ше якісь виробники шо роблять ті провода.. трохи інфи по ПВАМ http://eh-electro-house.ua/katalog-produktsii/kabel-provod/p/pvam/

    По ідеї мають бути в автомагазинах, може на радіобазарі.
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    є інфа.
    кабель шввп 3*2,5 8,5грн\метр
    ввп2 3*2,5 10,2грн\метр

    і тепер найголовніше, кабель марки SIF січення 2.5, ціна 7,50грн\метр
    типу такого http://strumok.com/catalog/details/...mostoykiy-sif/kabel-termostoykiy-sif-2-5.html
    ізоляція - силікон, температурний діапазон -50 - +180
    але його треба попередньо замовляти
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    є інфа.
    кабель шввп 3*2,5 8,5грн\метр
    ввп2 3*2,5 10,2грн\метр

    і тепер найголовніше, кабель марки SIF січення 2.5, ціна 7,50грн\метр
    типу такого http://strumok.com/catalog/details/...mostoykiy-sif/kabel-termostoykiy-sif-2-5.html
    ізоляція - силікон, температурний діапазон -50 - +180
    але його треба попередньо замовляти
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    спасибі за інфу, буду мати на увазі
     
  19. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Запобіжник стоїть раніше, і після перемикача напряму йшов до контакту ближнього світла, бо до дальнього йде інший і він залишався робочим. Але за поради спс.
     
  20. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF

Share This Page

а де твій аватар? :)