В мене Гольф 2. Брав з рук, а там з електрикою під капотом.:wacko1::wacko1: І сталась проблема - пропав позетивний контакт від ручки переключення ближн/дальнє до самих фар. Причому пропав контакт саме на ліву фару, а права живилась від лівої дротиком (справа окремого видать давно нема:D). Скористався підручними засобами - кинув окрему лінію у вигляді 2-х жильного ШВВП з діаметром жил 0,5, скрутивши кінці і так само примотався до виву з ручки і контакту фари. Влітку буде машина робитись - заміниться, а чи безпечно зараз так їздити???
діаметром чи поперечним 5 мм2 перерізом?? допустимий струм для проводу ШВВП 2х1.0 становить 10 ампер, а якшо врахувати шо в тебе на цьому проводі висить дві фари то той провід може порядно нагріватися, я б не ризикував. замалий переріз провода+підключення напряму(без запобіжників) + непонятна проводка в цілому під капотом..про яку безпеку йде мова??? ліпше до електрика хай рішить всі проблеми ато всяке буває...
Без запобіжника небезпечно! На рахунок січення проподу то його достатньо, та й ізоляція получається двойна (сам дріт + оплетка ШВВП) та всетаки розберись якомога швидше, знайди де виходить дріт з блоку запобіжників і заміни його.
У мене вже довший час в машині використовуються ШВВП провода. Цілком нормально, тільки головне правильно вирахувати площу поперечного перерізу проводів. Для інформації 1 мм мідного провода витримує 8А * 12 В = 96 Вт.
То є повне гі...но і переріз там не відповідає дійсності, вже як і кидати окремо, то краще візьми "Одескабель", оце дійсно гідний кабель, там і переріз як треба і сама серцевина дійсно з міді, а не з непонятно яких сплавів, як у шввп. Як маєш трохи в тому поняття, то докупи реле з вмонтованим запобіжником(25 грн.), бо як на пряму, то спалиш контакти на підрульовому.
взагаліто шввп це модель кабелю а не виробник. з виробників є ще Тумен - якість покруче одесакабелю(хоча він також якісний)
http://odeskabel.com/shn-rus/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=16 одесакабель шввп також виготовляє)))))
ШВВП це також виробник такий є, як і Одескабель. Якщо мова про тип ШВП або ШВВП, то сподіваюсь автор не пожалів пару лишніх грн. і взяв якісного виробника. А от реле варто б поставити.
Не тюменькабель, а "Тумен". я мав справу з ним, можу навіть підігнати. власники - з директорів одесакабелю, але основна ставка в них на якість. ціна найвища з того що виготовляється в Україні, якість поза конкуренцією, краще тільки європейські виробники з цінами в 4-ро вищими ніж в тумена.
Ну значить це не Тюменський, про який я подумав))) Трьохжильний перерізом 2.5 квадрат в яку ціну буде?
Якщо вже брати нормальний провід для проводки то треба шукати спеціалізовані проводи для автопроводки.. ШВВП провід для квартирної проводки в нього робоча температура від -40 до +40, а під капотом 70-80 чи навіть більше градусів, ізоляція від таких температур буде швидко старіти як мінімум срок служби буде в 2 рази менше ніж встановлений виробником(6 років).
полазив по форумах, пишуть шо нормальний провід ПВАМ і FLRY, але напевно є ше якісь виробники шо роблять ті провода.. трохи інфи по ПВАМ http://eh-electro-house.ua/katalog-produktsii/kabel-provod/p/pvam/ По ідеї мають бути в автомагазинах, може на радіобазарі.
є інфа. кабель шввп 3*2,5 8,5грн\метр ввп2 3*2,5 10,2грн\метр і тепер найголовніше, кабель марки SIF січення 2.5, ціна 7,50грн\метр типу такого http://strumok.com/catalog/details/...mostoykiy-sif/kabel-termostoykiy-sif-2-5.html ізоляція - силікон, температурний діапазон -50 - +180 але його треба попередньо замовляти
є інфа. кабель шввп 3*2,5 8,5грн\метр ввп2 3*2,5 10,2грн\метр і тепер найголовніше, кабель марки SIF січення 2.5, ціна 7,50грн\метр типу такого http://strumok.com/catalog/details/...mostoykiy-sif/kabel-termostoykiy-sif-2-5.html ізоляція - силікон, температурний діапазон -50 - +180 але його треба попередньо замовляти
Запобіжник стоїть раніше, і після перемикача напряму йшов до контакту ближнього світла, бо до дальнього йде інший і він залишався робочим. Але за поради спс.