Ітого маєм сабж на Поло 97, автомат, двигун АЕХ. Розхід масла 10w-40 (Кастрол півсинтетика) складає порядку 400 грам / 1000 км При активному натисканні на газ - сизий(синій) дим з труби На холостих диму немає. ***************************** Які причини цього можуть бути крім сальників клапанів і маслозйомних кілець? Наприклад забитість масловідбивної сіточки і тд? Чи вирішиться проблемма частково при переході на 15w-40 (Мінералка)? Наперед вдячний.
Відповідь: Двигун їсть масло Направляючі клапанів і виробітка в циліндрах ( сальники і кільця це ше малой кровью буде). ні, якби просто зависокий тиск картерних газів був-тоді могло б бути, а при такому розході масла...вскритіє покажет. вирішится, швидше укатаєш двіжок в повний штоц, і на більший ремонт попадеш. А так, може і дійсно вирішиться кільцями і сальниками, якшо вчасно вскрити. пи.си. молібдени, хадо і подібну туфту також не раджу, бо після них може і не лишиться шо ремонтувати
Відповідь: Двигун їсть масло Ясно. Може порадите де вскривать? І приблисно яка вартість заміни кілець/сальників клапанів (робота+матеріали).
Відповідь: Двигун їсть масло Казав Шльома, що при таких роботах вийшло 200у.о. з роботою і матеріалами!
Відповідь: Двигун їсть масло при твоїх-то руцях таке питати.... А я взагалі ставлю на тріснуте або зношене з якоїсь причини кільце або пошкоджену стінку поршня (ів) - особливо це відчутно, якщо кількість диму при прогазовці більшає в пропорції до часу, в якому працював на холостих, тобто поволі збирається масло на стінках а потім при додаванні все разом згорає.
Відповідь: Двигун їсть масло сама робота біля 100 запчастини біля 200 знаю точно бо робив двигун а в мене АЕХ
Відповідь: Двигун їсть масло Дякую звичайно, але нажаль немаю відповідного інструмента й навичок Цієї фрази не втямив. Якщо можна пояснення!?
В мене двигун 2.0 бензин,масло хаває добряче.Поміняв сальники клапанів-не допомогло...Кажуть,що дволітрові на Пассатах,Борах всі беруть...В кого двігло з таким обємом поділіться інформацією щодо розходу масла.
Що значить добряче...? В мене АДД 2-ох літровий. Від заміни до заміни 10-12 тис. 500-800 грам. Починає хавати після 140 на спідометрі. Через що більше 130 не їжджу. Масло півсинтетика ХАДО.
В мене 2,0 ADY Simos 95р.в. хавав. поміняв сальники клапанів.(старі були дубові і вже кончані, 136 грн з заміною) зараз точно не скажу, бо проїхав лише 200 км. але здається рівень в нормі. масло - Лікві Моллі 10в-40 напівсинтетика
Мене більше цікавить в кого є Пассат з двигуном 2.0,бо на Октавії стоїть той самий...В книжці пише,шо при інтенсивній їзді,тобто по місту,розхід може становити до 1л на 1000км...ну десь так в мене і виходить.Але це стосується ТІЛЬКИ обєму 2.0!
Або ти не правильно прочитав, або викинь цю книжку. Інтенсивна їзда це по трасі більше 130, а тахометр в районі червоної зони. По місту не інтенсивна їзда, тяжкі умови експлуатації - це різні речі. VW двигуни (неважно де вони стоять - шкода пасат ауді чи сеат) при неінтенсивній їзді від заміни до заміни беруть не більше 500г масла. Виключенням було тільки два двигуни на ауді (не памятаю їх кодів) що мали заводську норму 1 л на 5000 км. але то були V-образні шестірки більше 2 л.
в мене вихлопу взагалі як такого не було. мається на увазі - навіть не видно з вихлопної ніякого диму. і через сапун - ніц. і свічки нормальні, а масло жрало......замінив сальники - здається перестало.
Багато. Думаю то вже не ковпчки, а поршнева. Треба до заміни кілець готовитись. Як мінімум треба розкоксовку зробити... може поможе
компресія каже: 1 -10, 2 -10, 3 - 11, 4 - 10 майстер казав, що при такій компресії, тільки сальники клапанів міняти... Компресія мірялась на гарячому двигуні. Які будуть думки?