Підкажіть по власному досвіді як краще їздити(економніше),коли їду наприклад з невеликої гірки чи розігнавшись по прямій ,включати нейтралку і котитись чи котитись на передачі?Коли купив машину вичитиав що при коченні на передачі щось там перекривається і бензи їсть менше ніж при роботі на холостому,сьогодні спробував скидати на нейтралку ,трошки поїздив і вроді так для мої "ласточки" ) економніше,я вже заплутався.....поділіться знаннями і досвідом!
Правильно! Споживання пального в такому випадку = 0, а при роботі на холостих обертах 0.6-1л. в год, як в кого!
Наскільки я чув, на обертах більше 2000, якщо не тиснути на газ, - подача палива припиняється, відповідно розхід в такому режимі мав би бути меншим. Але в мене також при їзді на нейтралці - менший розхід, можливо не все правильно працює
Так правильно. Але 0 не може бути... Бо двигло захлохне взагалі, якшо палива не буде. Ти сильно не відчуєш різницю при такій їзді і такій... Десь сильніше на газ натиснув, десь більше під горку їздив... Різниця не значна буде... Раз так, раз так...
Якби незначна, то не відчув би . Засікав, коли частенько в село їздив, дистанція 100 км в одну сторону, їздив завжди однаковою дорогою, інтенсивність руху теж однакова. Різниця виходила 1,5-2л за поїздку, тобто в районі ~1л/100км. Але, незважаючи на це, - переважно їжджу "на передачі", хоча коли починав їздити - полюбляв накатом.
Може бути 0. Двигун не заглохне бо як тільки оберти стануть 1300-1400 компютер включає ХХ. Щоб відчути економію треба виробити правильний стиль їзди. Причому в місті більш відчутно як на трасі. В місті коли побачив що світофор червоний за 50-60м то кидаєш газ і тормозиш двигуном до світофору..більше того треба так розрахувати і швидкість і час щоб не зупинятись на світофорі а при включенні зеленого шоб машина котилась і тільки додати газу. В профі такий стиль їзди ціниться як вищий пілотаж. Тоді і получається економія і то серйозна. Натрасі виходить трохи не так... бо при тормозі двигуном скорочується пробіг, а на ХХ великий накат і скажем з 120 км накатом до 30км получиться більша економія ніж на передачі з розходом 0л.... накатом проїжджаєш набагато більшу віддаль...а далі арихметика. В тій всій кухні є ще один момент техніка безпеки особливо зимою і на мокрій дорозі і спуск з гори. при виключені - виключенні передачі можуть бути всякі неприємні речі
Щоб так їздити в місті вдень - треба бути дійсно профі, або прийдеться тормозити не двигуном, а іншими машинами ))
Згоден з kymом! Колись в TopGear проводили експеримент в такому плані: іздили по овалу( приблизно 100 на30) на одній машині перший раз з розгоном і гльмуванням двигуном, а інший з накатом(від 80 до 40). То з накатом ийшло на декілька кругів більше. Я завжди намагаюся гальмувати двигуном де це необхідно, а по трасі намагаюся тримати ту швидкісь яку виробник авто називає економною(в випадку з рено це 120км/год - 5,5л/100км)
Незнаю як там розхід. а мені пояснили так Коли ти на нейтралці котишся і недай бог ДТП! Потім фіх докажеш що ти не гнав а так при включеній передачі при ударі ноги відскакують і машина глохне. ( в Італії було таке знакомий зачіпив пішохода (пішоход нагнав Дайцям що не замітив бо не були включені фари, а вони були! знакомий дав ключі дайцям і каже з моменту ДТП я нічого не рухав поверни ключ і побачиш) приклад не нату тему але висновок зробити можна)))))
Це яка машина гасить фари коли ключі витягнеш? В мене пищати буде зумер але не погасить фари (я маю на увазі габарити, ближнє світло не перевіряв.), а ж до того поки АКБ не здохне, в нових машинах в більшості випадків все таки виключає фари після певного часу... Та й що мішає мені повернути ручку включення фар після виключення запалення? Чи ту ж передачу ввімкнути?
а мають горіти габарити... До речі про вищий пілотаж, про який кум каже. Це справді і найкраще, і найкомфортніше, єдина тепер проблема з такою їздою в тому, що поки плавно до перехрестя котишся, то 10 шумахерів тебе обженуть і стануть перед тобою )))) Тому я давлю тапку майже весь час до відказу, ніхто не влізе ))) Фіг з нею, з економією ))) Поки бензин не 15 грн., якось виживу )))
Цікава тема. Про гальмування мотором вже обговорили, воно реально допомагає. Але є ще інші секрети. Серед тих, які мені відомі: - чистий повітряний фільтр може зекономити до 3л/100 км в порівнянні з забитим, навіть трішки запорошеним. - вимкнення спождивачів (музика, фари, штучний обдув ітд) суттєво зменшує навантаження на генератор, різниця може бути видимою неозброєним оком. - сильно накачані колеса суттєво збільшують накат і витрати бензину на трасі - кожна машина має свою економну швидкість по трасі. В мого Сірка це район 95 кмг, менша або більша швидкість означають більші витрати. - Їзда на холодному двигуні це дуже неекономна їзда. У місті краще прогрітися і виїзджати, на трасі під час прогріву тримати оберти не більше 2000. - Гальмувати мотором, як слушно зауважив kym, потрібно розумно, в цей час на тахометрі повинно бути 2000 або більше. Якщо менше - краще котитися, дальше закотишся. - Не возити з собою зайвого хламу - ключів, подушок ітд. Кожен кілограм робить пагубний вплив на економію. - Не чіпляти зайвий раз антен, пісялок, болотників Спарко, рейлінгів та багажників на дах - мій друг чітко засік, що 2 пари лиж на даху це +1,5 літри пального до Славська або 3 літри на поїздку на лижі. Так що аеродинаміка це інколти більше ніж здається. - слідкувати за вихлопом. Будь-які накладки на глушак, будь-який бруд у трубах впливає на споживання. - Чим твердіша підвіска тим більший накат. Вартує слідкувати за станом амортизаторів та гуми у підвісці, це може бути окупним. - Відчинені вікна влітку на трасі виконують роль гальмівного парашута. Краще користуватися обдувом з пічки. - Забитий радіатор може сприяти зайвому ввімкненню вентилятора, що у свою чергу крутить генератор, який приводиться в рух енергією спалювання бензину. - Кондиціонер навантажує двигун і збільшує розхід до 3 літрів на 100 км. Його в довгих поїздках слід вмикати лише за потреби. Мій рекорд на scirocco на відрізку Сколе-Кам'янка Бузька (150 км) - 4,5 літрів на 100 км. Чого бажаю і вам
суть прикладу полягала в тому що коли ти попав в ДТП слід нічого не рухати в авто коли включена (наприклад 2 передача) а винуватець каже що ти гнав 120 більше шансів що дайці повірять тобі
а як вилізти, якщо не можна доторкатися до ручки дверей? Після ДТП не дозволяється пересувати предмети та автомобілі і то при умові, якщо вони не загрожують іншим учасникам. Про ручку передач в ПДР не йдеться
про аргументи після ДТП, імхо, маячня на рахунок економії однозначно накатом виходить економніше, оскільки на передачі далеко не закотишся. Але взимку з міркувань безпеки накату краще уникати. ПС: ще для аеродинаміки можна скласти дзеркала і всі зазори заклеяти скотчем ППС: а взагалі така тема в нас вже була, і наскільки я пам"ятаю досить прикольна, юзайте пошук