незнаю наскільки доцільно,але в знайомого було авто на газу і комп регулював подачу води в систему, реально газу хавало на 43% потрібного то ми вираховували після 14000км , а щодо потужності то він на свому пассаті спокійно рушав з 3 передачі чим я був шалено здивований
Можеш роз"яснити свій допис? Вода вприскувалась? "газу хавало на 43%" від чого? просто заплутався в словах
вода та газ подавались в камеру згорання,і газу автомобіль споживав не 12 птрібних йому літрів на сотню, а трошки більше 5
курю,цигарки мальборо щоб ти Олеже не прикалувався,знайшов подібну установку,почитай http://atwenergy.com/index.php?productID=21
Ти не правий! Паровий двигун працює по якому принципу? Є котел в якому воду нагрівають до пару і під тиском подають в циліндр в якому є поршень,шатун, КВ, які іприврдять в рух якийсь механізм. Що до двигуна внутрішнього згоряння то таке можливо бо при згрорянні паливо повітряної суміші ми використовуємо лише зміну об"єма газа (різке розширення під час горіння), а теплова енергія яка виділяється є побічним продуктом (відводимо через ох. с-му). В даному випадку "капнувши" краплину води на розпечений поршень отримуємо пар, який і штовхає поршень, звісно потрібно і пальне (нагріти ж потрібно ЦПГ). Навчаючись в Політехі на кафедрі "Двигунів внутрішнього згоряння" нам розказували про бензиновий двигун в який впорскувалася вода і бачив на власні очі працюючий танковий двигун на заводі ім. Малишева з таким самим принципом. От тільки я не погоджуюсь з твердженням що система економить 65% пального, на той час я чув цифри 10-15%. Від її розробки відмовилися бо КПД парової машини низький, та й сама с-ма досить складна (маю на увазі бензиновий двигун), а переробляти(розділяти) воду на водень і кисень і подавати ці гази в циліндр більш економічно доцільніше (саме ця с-ма і має розвиток). Колись твердили що використовувати відпрацьовані гази для приводу якогось механізму це "брєд", а виявилося що можна поставити турбіну яка буде крутити компресор!
може та система і дає якигось 5-10% економії, але ви не врахували які побічні дії. наприклад в пальному є сірка, в сполученні з водою і високою температурою, отримуєм сірчану кислоту прямо в циліндрах. була б та система хоть трохи перспективною, давно б були прототипи і серійні зразки автівок. і не треба тут про змову нафтовласників - автовиробники ж вводять всякі FSI TFSI, гібриди які реально економлять. цікавим було б використання надлишкового тепла, яке виділяється з двз, але ті ж термоелектричні елементи дуже дорогі і фіг зна чи окупляться.
несперичатимусь,але є ще один факт,що таку установку ставили і на Таксі правда на ВАЗ 4 серії в м Городок,таксі вояж, і я тому свідок,так їхало гарно,так скрутили подачу газу до мінімуму,але дійсно серйозно у виробництво за це невзявся жоден виробник ,тому і невнушає довіри така річ + вибухи видню в ДВЗ здається ненайкраще
quote=MrWolf777;160683]може та система і дає якигось 5-10% економії, але ви не врахували які побічні дії. наприклад в пальному є сірка, в сполученні з водою і високою температурою, отримуєм сірчану кислоту прямо в циліндрах.[/quote] + вода має в собі вся примышки, буш мати ефект чайника знакипом. байка то все. так само як магнітики, іонізатори і каталізатори горіння. 1. двигун коли холодний як їздити? 2. коли зима як їздити. все водою студиш з середини, згорає 2 рази менше газу відповідно менше нагрівається двіжок. 3. Ресурс двіжка 0. 4. каталізатору торба так само як і всій решта вихлопній системі. 5.і ше 100 варіантів якщо добре пошорупати мізками.
я несперечаюсь а лише констатую факт,а стосовно першого пункту система запускалась коли ОР двигуна піднімалась до 50градусів і нераніше, а стосовно проблем я завсім несперечатимусь,логічно шо автовиробники якби це було настільки ефективно збільшували б таким методом потужність двигуна
вибухів водню там і близько небуде. щоб розкласти воду на кисень і водень треба купу специфічних умов і дофіга енергії
бл* а якич чином та річ тоді працює поясніть мені дурному,коли реально і потужність + і скрутили жиклери і газу ішло мало як так?
нарив інфу ближчу до істини, а не рекламну:. На P-47D-5-RE был установлен ...... Впрыск воды в цилиндры предуп*реждал возможную детонацию смеси и улучшал охлаждение головок цилиндров. Бак для воды емкостью 57 л монтировался в отсеке агрегатов двигателя, в воду добавлялись антикоррози*онные присадки и метиловый спирт, предотвращавший замерзание воды. Насос для подачи воды имел привод от двигателя. Впервые массовый американский самолет получил систему впрыска воды в цилиндры двигателя. Более глубоко, чем на P-47D-2-RE модернизировали топливную и кислородную системы. Боевые самолеты перегонялись из США в Великобританию через Гренландию и Исландию. по суті на виході два плюса - зменшення перегріву і детонації все банально за рахунок втрат тепла на випаровування води. та й на літаках та фіча постійно не юзалась а тільки на форсованих режимах, видно на ресурс впливало серьозно. а ще я тут подумав - в нашій тіпа бєнзі також багато води вже із заправки - відповідно та система непотрібна, все ітак покращено турботливими заправщиками))
Умова одна: подати сильний електричний струм, такі с-ми вже є і широко рекламуються в інеті та й вартість досить адекватна. Та чи потрібна така "доробка"? я на своє авто навіть пропанову установку не ставлю бо відбиватися буде тисяч 80-150.
ага, тільки забуваєш про закон збереженняі енергії. дивись. для того щоб розкласти ту воду на кисень і водень треба затратити певну кількість енергії A. притому процес розкладу має ккд явно набагато менше 100% відповідно в водні і кисні буде закладено потенційної хімічної енергії B яка менша за A(A<B). при горінні того всього енергії вивільниться також не 100% від B, а якась величина С<B<A, яка перетвориться в механічну роботу з якої треба знову отримати електричну енергію на розкладення на кисень і водень(A), але в реальності ККД генератора також вносить корективи і він виробить з кисню тільки D енергії D<C<B<A. тобто на виході маєм тільки електроенергії значно(на порядок) менше ніж її затратилось для її генерації, про корисну роботу взагалі мови не йде