Я не писав що все так легко і просто! Ти сказа що "треба купу специфічних умов" я з цим не погодився тому і написав що умова лише одна це великий ел.струм. А так я стобою повністю згоден що стаціонарна установка по перетворенню води на водень та кисень встановлена на авто має низький ККД, але технології не стоять на місці і з"являються нові матеріали для втілення цих ідей. Та й взагалі є величезна купа альтернативних методик: колись тестували с-му коли пальне наповнювали повітрям (робили газіровку), ККД двигуна на такому пальному набагато вищий але установка складна і не надійна, той самий роторний двигун має ефективне ККД і гарне співвідношення потужності до об"єму але має порівняно невеликий ресурс та велику вартість. Люди будуть шукати альтернативу нафтовому пальному і в цій ситуації найкращий варіант це воднева установка, та проблема в тому що скраплюється газ при дуже великому тиску, процес заправки складний і небезпечний, а стаціонарно мати водневу установку на авто це ідея непогана (покищо не доколихана).
ідея беззмістовна(при отриманні водню з води на борту авто), бо будь ккд кожного з етапів чисто теоретично 100%(на практиці на кожному етапі втрата як мінімум 10, на виході ми отримаєм ту ж кількість енергії що і на вході. так як водень в природі у вільному вигляді не зустрічається у великих кількостях, то зміст його використання тільки як альтернатива класичним електро акамуляторам , бо навіть виготовивши в стаціонарних умовах водень ми затратим енергії значно більше ніж вивільниться при використанні того водню(внаслідок ккд<100. але зато це дає змогу в компактному вигляді зберігати енергію на борту авто у вигляді водню. будь акамулятори в 10 раз ємнішими і довговічнішими і щоб заряджались скажімо за 10хв, то ті всі водневі розробки і двз як клас б зникли на авто