ситуація така: 2, 3, 4 передача, давлю тапок а він ривками набира швидкість, тобто з паузами... підкажіть шо то таке є? гольф 3 1,6 моноінжектор.... наперід всім дякую за думки і консультацію
причин може бути багато. Іх можна розбити на дві групи... звязані з електрикою і звязані з бензином. я б почав з найпростішого провірив чи бензофільтр не забитий і чи насос дає потрібний тиск. і друге перевірив всі електроконтакти повязані з вприском.
в мене теж дьоргала, загнав на сервіс - сказали забита паливна система сміттям, продули паливну систему і вже пів року як нормально
перед тим як щось робити... дути чистити чи ще щось треба діагностику, а то так їзять від сервіса до сервіса, а проблема як була так і лишилась
Дуже дякую за допис. Так я прекрасно розумію що без діагностики нікуди. В мому випадку потрібно зняти паливний насос провірити на стенді і поставити назад задоволення не з дешевих на сервісі де я питався мені сказали 450 грн. Чесно кажучи трохи дорого. Тому власне і цікавлюся хто де робив такі речі і скільки це коштує. P.S. Зовсім забув в мене дизельна машина
Та сама херня , такий самий Гольф 3 1.6 монік, якщо плавно нажимати тапку то їде нормально , завтра поміняю паливний фільтр, є підозра що то він тупить.
дякую за дописи, я почав саме з паливного фільтра, замінив його... потім проїхав 500 км лише по трасі тобто на швидкості 100-140... і машина перестала дьоргатись і тупити.. P.S. До того якце все почалося я 3 тижні їздив лише містом... і ще: дьоргатись почала коли в баку було дуже мало бензину, потім залив майже до повного і прогнав її на трасі... ось така історія... подивлюсь що буде далі.
Фільтр не поміняв бо був на роботі, значить з ранку і до обіду їде прекрасно не дьоргаеться, температура в нормі, оберти стабільні короче все як завжди а потім починаеться вище описане, що замітив дьоргатись починае в пік жари на вулиці, ніч постоїть все ок їде супер до пів дня. Які мислі є на рахунок того?
Якщо б в тебе був не монік то я б сказав що насос підсів і при підвищеній температурі слабше качає... але на моніку насос дає тиск чуть більше карбюраторного... все таки дивись фільтр спочатку і дивись чи нема запаху бензину під капотом.
Два дні дьоргалась і перестала і по сей день все ок, але температура на вулиці знизилась, купив фільтр, чекаю жару.
А мене проблема почала загострюватись. Якщо плавно розганяєш машину по трасі то до 90км\год машина набирає нормально, починаєш тиснути більше машина починає дьоргатись і потужність пропадає взагалі, трошки послаблюєш педаль, потужність появляться знову. Те саме відбувається і при різкому розгоні. Раніше це проявлялось рідше, тепер все частіше і частіше. Треба їхати робити діагностику паливного насосу поки ще не пізно!!! Форсунки виключаю зразу рік тому чистив, навряд чи вони та швидко могли забитись, хоча з якістю нашого пального все може бути,паливний фільтр міняв тоді коли чистив форсунки. Думаю куди поїхати, наразі знаю 2 сервіси по ремонту дизельної паливної апаратури: 1-й в Рясне 2 за мостом (але туди зараз важко доїхати), 2-й на Високому Замку біля Лікеро-горілчаного заводу. Куди поїхати ще не знаю??? Можливо хтось там вже був і може поділитися своїми враженнями або знає ще якісь сервіси??? Пишіть буду дуже вдячний
Насос тут може бути ні причому.... тут щось з подачею палива до насосу. Друге куда дивитись або може навіть перше - кут запалення...Який дим при різкому газі....коли тупить і коли ні
Не думаю що справа в запаленні, тоді машина глохнула б на холостих. При різкому газі іде чорний дим, тупить при швидкості більше 80 км/год або при різкому розгоні. Останнім часом ситуація погіршилась тупити почала при меншій швидкості і при менш різкому розгоні. Вчора тупила навіть на холостих.
] Чорний дим - не згорає до кінця солярка - ще раз кажу їдь перевір запалювання, або нема компресії. почни з найпростішого.