нажаль мої проблеми продовжились... Гольфик захлинається і кашляє коли різко давити тапок, дьогається дуууужеее! і здається зріз розхід бензину. нагадаю шо я промив бак і поміняв фільтр... результату ніякого. симптоми пропадають коли проїжджаю 30-40 км на 4-5 передачі на високій швидкості, далі ще 200 км трасою валю без проблем, потім прихжджаю в Львів і все починається знову. вирішив що потрібно шось робити, підказуйте з чого почати, куди їхати, хто може в тому допомогти?
почати треба з того щоб подивитись свічки після того як подьоргалась трохи. Здається в тебе розстроївся вприск в якомусь з режимів.... тре діагностику робити. можеж підїхати продіагностуєм.
всім здоров)в мене то саме.скорше всього фільтр.або система засмічена.в мене листя чогось в фільтрі було)))
Всім привіт. Додам ще своїх 5 копійок. Вчора машина (пасат 1,8 моноінжектор 95р.) почала смикатись трохи, а сьогодні вже разів 7 заглох, поки доїхав на роботу. Значить, на сервісі довго копались - проблема була в тому, що дроти в фішці, яка входить в інжектор просто пообривались. Витягнули, спаяли, поставили і всьо. Їде.
Добрий вечір всім, читаю і надіюся що щось найду , в мене гольф 2 GTI 1,8 бензин механічний інжектор (павук) -ситуація та ж сама до половини газу оберти набирає а після половини починає тупити і захлинатися, фільтра міняні свічки нові, дроти також. Сьогодні знімав форсунки і виявилось що при малому газі вони розпилюють але при цьому ще й капають а одна взагалі бє струєю - поможіть )))
Ну ..мехінжектор має свої особливості і іх не можна рівняти до всіх інших. Який розхід палива і чи тримає ХХ. В тебе явний симптом нехватки бензини... провіряй насос і напругу на ньому.
Пиривіт всім! Така проблема, гольф 3 1997 двигун 1.4 AEX, в баці щось є, їде нормально, коли стрілка палива переходить до червоної зони, при розгоні починає втікати педаль газу, відпускаєш, тиснеш знову і всьо норм. Підкажіть в чому проблема може свічки??
В баці точно щось є і то щось називається бензонасосом.Будеш їздити на пустому баці будеш міняти насоси як шкарпетки.