Сьогодні їду і чую в салоні запах антифризу. зупинився відкриваю капот а бачок з антифризом кипить..патрубки ніде не повиривало... вентилятор спав, датчик показував як завжди 90 градусів Порадь шо то робити, наскіки я розумію так голову мотору можна перегріти
пробував верхній і нижній патрубок від радіатора?? може бути таке коли заклинив термостат і не відкривається.. в тебе маслає антифриз постійно по малому колі і вякийсь момент починає грітись..
шось пригадую шо один з них має бути холодним а другий теплим... якось так, поправте якшо не так написав міняв минулого літа...хм а може бути від того шо на сервісі зливали антифриз і заливали той самий?
якщо нижній холодний, значить термостат не відкривається і ОР ганяє по малому колу. По моєму мав би відкриватись при темп.82 (залежить від двігла). Гейби так
У меня тоже постоянно в салоне пахнет антифризом ,но все впорядке и температура и вентилятор работает но все равно пахнет!!! Может это тоже плохо что пахнет я незнаю??? Еше может быть небольшое подтикание в саму печьку или просто гдето небольшая дырочка и пахнет тибе в салоне!!!!
Ще може бути пробита прокладка і система завоздушується. Томуй тиск у системі, тому й перегрів двигуна.
До речі, в антифризі є етиленгліколь, пари якого є токсичними. Тому їздити з підтікаючою пічкою чи запахом в салоні я б дуже не рекомендував.
А в тосолі теж є ще токсини, кажуть що вони ще гірші ніж в антифризі. Одним словом і то зло і то зло.
сьогодні їздив трошки по трасі і дивлюсь що гріється двигун,температура 95-100,дійде до 100 і назад на 95,коли пускаю накатом то пливе до 90,коли проїхав 70 км до пункту призначення відкрив капот попробував патрубки: верхні гарячі,нижній трошки теплий,радіатор аналогічно,внизу теплий вгорі гарячий,що це може бути на вашу думку,чи зараз похолодало і це нормально????Може термостат???
На мою думку, це однозначно не відкривається або не до кінця відкривається термостат. Але нехай кажуть спеціалісти
+100.. симптоми явно вказують на заклинивший термостат. Микола ще трохи і можна ставати консультантом по ремонту..)))))) Це в тебе здається ми ліквідовували подібну проблему, якщо не помиляюсь.
маєте час поміняти термостат?? P.S. після заміни сальників клапанів був дуже задоволений вашою роботою,такщо хочу щоб ви і термостат поміняли!)
Та ну його подалі таку широку спеціалізацію. Кожен має бути спеціалістом лише у своїй сфері. Але на просторах колишнього СНД ситуація така, що треба бути спеціалістом у всіх сферах - починаючи від автослюсаря, ботаніка, водія, ..., сантехніка і т.д. і т.п., закінчуючи юристом і ядерщиком.
В мене наступна проблема: коли машина прогріта, то чомусь верхній патрубок завоздушений і при цьому погано гріє пєчка дує ледь теплим повітрям- враховуючи те що радіатор пічки новий.