Народ, хто знає код термостата на Г2, 1,3 КАТ, карб, 2G, 1989 рік. Я на екзісті майже всі перелистав, там тільки до 1,6 Д та різних 1,6-2,0 двигунів. Може хто хнає, які з них на 1,3 підходять.
http://www.exist.ua/cat/cat/parts.aspx?i=E3800005&id=4FD00049#0 незнаю як ти шукав,я відразу знайшов! А ось і ціни на них http://www.exist.ua/price.aspx?pcode=4264.84D
всім доброї ночі в мене наступна проблема: пасат Б3 1.8 RP, літом було все добре, але з настанням холодів почав з'являтись лишній тиск в системі охолодження і пропадати антифриз. з антифризом розібрався, витікає через отвір в бачку розширення, а от з тиском халепа, верхній патрубок твердий, відкриваєш кришку бачка пре ОР через верх рік назад міняв термостат, літом радіатор, кришка теж справна, ЩО може бути? допоможіть будь ласка. P.S. пічка гріє добре і постійно ввімкнена на 1 швидкості
на скільки мені відомо має бути пшик... і все та питання не в цьому, а в чому ж проблема? патрубки не повинні бути такими твердими, хоче перегріву не має
щоб не створювати нової теми!)) сьогодні поміняв термостат. коли зливав рідину, то вона якась не такого кольору як заливав. як кажете, міняти повністю рідину чи заливати ту шо злив??? (скоро зима) і саме головне, як ПРАВИЛЬНО РОЗВОЗДУШИТИ СИСТЕМУ?????????
менять полностью и на ту, что рекомендована заводом-изготовителем... для дв. ABS, ОЖ G11 сине-зелёная... движки я смотрю одинаковые, поэтому посмотри - http://www.passat3.ru/zamena-antifriza-tosola-na-folksvagen-passat-v3/
лично я бы, не испытывал свой движок, всякими разработками UA, тем более ООО... прочитал я про этот "вамп", не где нет допуска от VW Group, и не написано, что это какой либо G11 или G12, только куча не чем не подтверждённой рекламы, и ВСЁ... ну, не могут чисто технически выпускать ОЖ на наших просторах... не потому что я не патриот свой страны, а потому, что потом, куча проблем с системой охлаждения, и это всё ложится на плечи собственника автомобиля... я лично заливаю немецкий антифриз и меняю его раз в три года....
минулого року перед зимою міняв тосол сам!) залив також "ВАМП" відбув морози, тобто не замерзав. в співробітника на роболі "Деуво ланос".... він тож міняв тосол перед зимою, взяв якийсь дорогий, аля модний...... який замерз йому в морози!!))))
Що таке ох.рідина це суміш води з еталенгліколем (чи метилен гліколем) + всякі присадки (антивспінюванні, антикорозійні і т.д.) Так от саме присадками вони і різняться (доречі на Г2 теж на "ВАМПі" їздив). Перевірити антифриз досить легко: 15-20 грн вартує ареометр (спиртомір), надібрали - перевірили - дізналися граничні температури - прийняли рішення при заміну. Нашою головною проблемою є не ціна товару а його фальсифікація, а тому краще ВАМП ніж вода з калюжі - барвник - бутилка спирту - і напис що товар має сертифікати відомих виробників (ціна відповідно).
совершенно согласен, что это присадки, так вот лично я считаю, что заливать нужно именно то, что рекомендовано заводом-изготовителем, только потому, что часто, то что продаётся у нас, ну, совсем не отвечает требованиям... а потом бегаем с дырявыми ГБЦ и т.д. вот что я имел ввиду - усиленная коррозия системы охлаждения, а не то, что замерзает, или не замерзает зимой.... то, что ТОСОЛ, нежелательно заливать в VW, все знают, а вот, то, что наши антифризы не чем практически не отличаются от ТОСОЛА, это почему то не кто признать не хочет....
А де впевненість в тому що ємність з звідомою етикеткою не містить ту ж саму рідину що й дешевий "аналог". Який смисл в 20-30річне авто заливати "оригінал", коли таж система ох. немає жодного оригінального патрубка, чи пластикового фланця, та ті ж радіатори стоять вже замінники. Я згоден на 100% що в свіжі авто потрібно лити лише те що рекомендує виробник бо є можливість купувати саме оригінальні запчастини, гарної якості і псувати їх дешевими рідинами це абсурд.
а у меня, всё стоит оригинал (кроме самопальных фланцев) и лью аналог Liqui Moly... в системе чисто, меняю раз в три года, сливаю практически чистую ОЖ...
Всім ку!Питаннячко....є мотор 1Y вже капіталений,як давно незнаю,але не димить,тяга є і добра,але мотор гріється.Гріється хитро починає мигати лампа і стрілка на очах повзе до 110.,потім все пропадає і знову норма.Так може бути і раз на день і ніразу ,а може заі...ти за цілий день.Одного разу піймав цей глюк при прогріві зранку,при цьому патрубки малого круга гарячі,нижній патрубок радіатора льодяний...Глюк термостата?Але ж він завмерає в одному положенні і мозги парить інакше,а тут на гарячій машині то туда то сюда.Думки про це такі...можливо пробой прокладки ,або трішина в голові.Або я чогось не враховую?Ваша думка?
Подібно він.... то працює то ні.... але то треба провіряти.... ще може бути варіант поганого антифризу чи тосолу, закипає в голові - завуздушує а потім розвоздушується в процесі роботи.... Варіант пробитої прокладки теж може бути але тре починати з термостату..... їздити при такому довго не варто може покрутити ГБЦ
Термостат як би відкрився то вже би не закривався на гарячому моторі...Думаю...Про тосол незнаю треба глянути.Думаю як би подивитися в розширюючий бачок на предмет виходу бульбашок.Получиться?
я б міняв термостат з рідиною вкупі. а далі дивився б. 2 нью, чому термостат не може закритись на гарячу ?