Тільки при ЗАКРИТІЙ кришці заливної горловини розширюючого бачка, тобто візуально через напів прозорі стінки бачка. Якщо відкрутиш кришку то в кращому випадку 2-3л тосолу втече через "вихлюпування" в гіршому ще можеш і ошпаритись. Я схиляюся до думки що проблема в електриці: або вийшов з ладу якийсь з датчиків (температури ох.рідини) або приборка адже лампочка починає мигати "знімаючи" зависокі покази з приборки (окремого датчика не має), доречі судячи з допису що "глюк" буває і на непрогрітому двигуні то проблема електрики якраз підходить. Або ще як варіант некоректно працює або двох-швидкісний вентилятор або датчик ввімкнення вентилятора (висока темп. спрацювання), або банально поганий контакт. Уточни чи двигун кипить якщо так то чи вмикається вентилятор. Ще як варіант може бути погана маса на приборці: зверни увагу чи міняються покази коли ти вмикаєш мафон, чи світло, чи ел.склопідіймачі і т.д. В мене на ренохі стрілка заходить в "червону" зону при умові ввімкнення ксенону, закриття-відкриття ел. стекол і обов"язково двигун нагрітий до температури ввімкнення вентилятора (близько 100град), то банальна чистка "маси" допомогла.
Можливий варіант поганої помпи. У мене теж коли стоїш в заторі і повільно котишся то машина починає нагріватися і стрілка рухається вправо, а вентилятор не включається і ця проблема продовжується доти доки не виїдеш на вільну дорогу і не розженешся, тоді помпа прокачує більше ОР і машина охолоджується. При яких умовах починає мигати лампочка? Мається на увазі швидкість і темп руху і оберти двигуна.
Ну у всих термостатах плавиться виск и в наслидок розширення давить на поршень видкриваючихід рідині ,а при застиганні закривається пружиною.при температури 100 градусів закритись неможе.От тому і думаю що це не термостат.Хіба що він поломаній,але у такому випадку він тупо не відкривався.
Технології давно пішли вперед і віск зара мабудь залишився в тойотах А у нас в термостатах використовується пружина з спец матеріалів, яка при певній температурі змінює свої пружні властивості і відповідно відкриває чи закриває прохід ОР підпружинюючи мембрану. Тому термостат не може працювати періодично - він або працює, або ні.
Не зовсім погоджуюсь адже біметал дорожче, та й інтервал заміни термостата 60-80тис, тому використовувати "вічні" матеріали немає сенсу. Причому конструкція термостата зроблена таким чином що при виході його з ладу він залишається в відкритому положенні (рідина йде по великому колу) тобто авто дуже довго гріється. Судячі з дописів автора то двигун не кипить просто інколи(зненацька) стрілка показчика температури заходить в "червону" зону, що більше схоже на глюк ніж на реальні покази, якби була погана помпа то двигун періодично б закіпав (в пробці, на ХХ, в тянучці) а так просто сигналізуе стрілка про підвищення температури без її підвищення (судячі зі слів автора).
Bass правий термостат в помпі тільки на біметалічній пружині... теимостати на воску ставили на патрубках в старих моделях.