бо 1) треба обрізати рідний провід і на його місце приштуковувати той що в комплекті 2) характеристика може не відповідати спеціальному під твій мотор
чомусь так кажуть майстри на сто спираючись на свою статистику і досвід + є підозра що ті універсальні в загальному нижчої якості через виробництво х.з. де, правда в тому не до кінця впевнений. коли купляв собі лямбду(спеціальну), то на ній і на коробці писало made in USA
З того що я зрозумів то тільки штекерами відрізняються ті лямбди. І Міксонофф мене теж в тому переконував. Коротше треба десь нарити чи реально лямбди взагалі відрізняються характеристиками.
Хіба по типах. Є цирконієві , титанові. Є звичайні і широкополосні. Є з підігрівом і без. На старші машини ідуть звичайні, цирконієві. Теоретично у них мають бути однакові характеристики, але все залежить від виробника. Найстабільнішими є Бошівські. Але Бош тепер теж різний. Є Бош німецький, чеський, російський, китайський - а тут як попадеш. Б/У лямбду не варта купляти бо це розхідна деталь. Термін служби 7-8 років і вона сама від себе сідає. Фактично лямбда це батарейка яка виробляє струм коли на неї попадають атоми кисню.... чим більше кисню у вихлопі тим більша напруга, відповідно гірше згоряє паливо. От компютер і реагує на цю напругу.
я купував в Каматоза , міняв в Кума,як виїжжав від нього то 2чі шліфував на дорозі ,настільки почало все гуд працювати після Кумових настройок, і брав універсальний, але ми з Каматозом його підбирали з поміж інших ,набери його він продає запчастини ,і він тобі в тому плані допоможе.
недавно знайомий поміняв лямбду, якусь польську брав за 200 грн, машина почала працювати добре, але розхід впав з 18 до 13-14л, а був 7-8л, це все пямбда чи ще щось? пасат В3 1.8 ще таке питання, чув, що її якось відновлюють і ще й гарантію дають, хтось щось чув про це? реально чи розвод?