Вставлю свої 5 копійок. Двигун 1.9 TDi AHH 2000року, в книжці по екплуатації знайшов такі дані розходу 7,1/5,4/4,3(місто/змішаний/траса). Так ось за 11тис експлуатації можу сказать що це правда, можна і меньше , але це треба вже в стилі черепахи їздить...
Ну по перше отой 2.5 пятигоршковий ауді турбо - унікальний двигун...до нього не було подібних і після нього він був зроблений на базі знаменитого ADU в 316 конів. що порш розробляв для Ауді... такий самий був простий бензин ААР.... динаміка там супер. Але потім німці обрізали один баняк і зробили 1.8 турбо .... їх масово ставили на А4 і Б5, але то вже не то. Якщо виключити той двигун то всі решта дізелі все таки відстають від бензину. Ще в дізелях вбиває заводка взимку...чуть слабша АКБ чи компресія на грані все ...кожний день проблема з заводкою.... а кожна нова машина колись стає стара.
Так дизель-економний! Я, Вам реально скажу, на море і назад (приблизно 2500км.), вже дві поїздки, їхав динамічно - не повз, місто - 80км., поза містом 140-180, місцями 220, більше 7.2 не виходило!!!!
не, ну у мене на газу більше 8.5 літрів невиходило на двигуні 1.6, але цє додаткове обладнання, не скрізь є заправки ітд ітп
Сам цікавився таким питанням то от що почув про бензинові двигуни від "ганял": ( запитуав про Октавії та В5) 1,6 заслабий, а звідси постійно давиш значить жре, 1,8Т потужний, економний але ресурс турбіни в районі 100тис, 2,0 потужності вистачає але великий розхід, жре масло. Всі авто були до 100тис. пробігу. Колись у друга була А6(100) з двигуном 1,8Т то нехватки динаміки і потужності в неї небуло. А на рахунок дизеля то в нього більший крутний момент, тому і динаміка на рівні і розхід приємний, але якість соляри в нас дуже ху... погана тому багато автовиробників не пускають на наш ринок сучасні дизеля.
не слухай нікого!! бери 2.0 ідобре буде!! сам катаюсь вже 4 роки без проблем!!! м асло не бере.. брехня!! може підганяти біля сапун!! мотор відмінний!! 1.8 Т фігня!! турбіна летить так що не свтигаєш міняти! сам знаєш я ка у нас на Україні бензина.... витрати як у 1.8 так і у 2.0 однакові. я в цьому переконався!! просто менше клопоту з 2.0!!!!! дизель не бери буш мати біду!!!!!!
Нажаль покищо катаюсь на рено 1.4, 16v, 98к.с. бо гольф потребує рихтувально зварювальних робіт. Розхід реальний 7л/100км, покищо на октавію не назбирав, а тому висказав лише відгуки людей яких запитував про авто, тому скільки людей стільки і вражень.
От з таких дописів і починається срач на форумах Перед купівлею потрібно знати саме ДЛЯ ЧОГО і тоді буде ясно який КРАЩИЙ. Просто так кращого не буває. Для кожних умов свій. Якщо для економії, то таки економніший ТДІ, якщо для жвавої їзди - звичайно, що 1,8Т. Якщо возити причеп - то дизель, якщо швидко їздити - бензин. Таких порівнянь можна наводити купу. От чому у нас прийнято обгаджувати все, на чому не їздиш? Ну а як ще назвати такі дописи? P.S. Моя особиста думка, що при стандартному використанні (будні - хата-робота, на вихідних супермаркет-дача, влітку гори-море) для українських умов більше аргументів таки в користь 1,8Т. Так, турбіни летять, але не у всіх. Буває і по 300 тисяч наїжджають. Та і що за траур з турбіною? Звичайний замінник, поміняв і катаєшся далі, як на новому моторі. Головне, що механіка дуже вдала, вона розрахована надовго. Щодо дизелів - мені здається, що на економії все закінчується. Тупий розгон, вібрації в салоні, шум, вимоги до пального, складний ремонт, проблеми взимку (маю на увазі не тільки довгу заводку але і те, що на низьких обертах в салоні холодно, стрілка температури на нуль падає) ітд роблять його тут неконкурентноздатним. Я би брав ТДІ лише якщо би жив би наприклад, в Польщі, де взагалі не можна розганятися більше 80, де всі їдуть з однаковою швидкістю, де машина є просто засобом, що возить тебе на роботу. Причому засіб міняється раз на 3-6 років.
Ти сам собі протирічеш!!! Звідки такі знання??? не буду конкретизувати, але це неправда. Кожен вибирає те що йому подобається... а дескусія бензин & дизель вічна наразі! P.S. Може ти не тих "тракторах" їздив?
В чому? З досвіду. Краще конкретизуй, бо не зрозуміло, що саме тут неправда. А хто перечить? Тут просять порадити а не сказати "вибирай собі те, що тобі подобається"...
на атмо нормальний розгін лише десь на 80-100км/год, на тді нормальний розгін, якщо правильно їхати(але куди спішить?. ) а в якої машини такого немає? а в яка нормальна машина поїде на помиях?. чим новіша машина тим складніше вона сконстуйована Де таке взагалі бачив? можливо я теж не на тих їздив, але поки я виїжаю з гаражу, швиденько повбираю бруд після колес, в машині майже 22градуси P.S. Більшість німецьких машин все-таки призначені для Бундесу, бо тільки в нас можуть списать 70см асфальту, якого і в понині небуло на дорогах...
Ти дійсно мало бачив... думаю через два роки або ще 50-70тис км і тобі твій В5 покаже що таке заводка зимою. як би то був В4 я б такого не сказав. Чим новіша машина то не складніша, а делікатніша в сенсі експлуатації і надійності.
Слухай кума! це правда, з новим дизельним двигуном будуть прблеми, форсунки невитримують на нашій солярі довго, а їх заміна то добра копійка.
Солярка проти бензину Прийшла справжня зима, отже хочу підняти цю тему, цей давній спір - солярка проти бензину. Без будь-якого злого умислу, просто цікаво враження людей, в яких авто на бензині, а також враження тих, хто за солярку кістьми лягав і в цій темі, і у інших. Зокрема, мені особисто цікаво: солярка на наших заправках достатньо хороша в справжню зиму чи потрібно постійно при заправці додавати самому ще якісь домішки? І як зранку із заведенням, якщо машина стояла ніч не в теплому гаражі. Якщо це більше стосується теми "Морози. Проблеми, наслідки, та їх вирішення", то можна перенести допис туди. Але мені здається, що тут він більше в тему.
В мене два дизеля заводяться з пів оберта при -20, сьогодні при -26 крутануло к/валом від сили 4 оберти. А все тому що : 1. Перед морозами перевірив АКБ (підзарядив,) 2. В двигунах масло повна синтетика. 3. В КПП - синтетика. 4.Перевірено свічки розжарювання. 5. Заправляв на ВОГ одну, на АНП -другу. Що на 1-й шо на 2-й заправках продавці запевняли що солярка зимова, але для свого внутрішнього спокою використовую антигель Кастол ТДА в пропорції збільшеній у 2 рази). П.с. на стоянці половину авто не заводяться, шо бензин шо дизель - Треба було готуватись!!!
Не заправляйтесь на GFC - пятеро знайомих замерзли, і зранку на зеленій - дністровській дизель вже не продавали, (напевно не вони одні)