Машина стоїть на вулиці, і всі останні дні (-18, -22) заводився з півоберта. Сьогодні -26 , завівся з 3-4 об, двигун нерівномірно пропрацював секунд 15 і заглох. Повторно завести не вдалось. Звинувачувати нема кого, бо антигель не лив, а но ОККО, де заправлявся,чесно писало до -20 .
Їх поділили... зараз на їх місцях строять заправки азейбаржанських власників, до речі дуже якісне пальне.
Вставлю свої 5 коп. Мав гольфа 2 1,8 GX 90 коників бенз, потім октавію 2.0 APK бенз 116 коників, тепер суперб 1,9 TDI AWX 130 коників Гольф, розхід по трасі - 7,1, октавія 7,5-8 (двигун неймовірно тупий для такої машини після гольфа було стрьомно їздити), суперб - 6-6,2 по трасі 100-110, якщо на круїзі 130 то 7 л... Пхне добре, не до порівняння з октавією, їджу по 80 км в день, на роботу витрати на паливо зменшились десь на 500 грн / місяць, заводиться на морозі трошки тугенько, але завжди заводиться... коли трошки прогрітий то з півтику... Солярку лию тільки на окко, останній раз лив пульс, не замершла... Наступна машинка буде тільки дизель )))
Є, по ідеї має бути литовська, плюс температура не фільтрації гарантована -32... Думаю там ше до того всього булькнули бензи, бо скоро двигун прогріватися почав... Але при такій температурі без варіантів ) Це малий недолік дизеля в нас... часто бува шо замерзає... Правда про окко чув тільки раз, шо замерз
окко звичайний батька залив і замерз, а точніше фільтр запарафінило, в мороз, поміняли в дорозі фільтр, долили в рознахунку 1:10 перше бензи пом хе чуть соляри пїхали по переферїї бак змішали і погнали, НО замерзли і фільтр міняли
ну в мене він при -22 не замерз, а от далі я вже не ризикнув... і долив пів бака пульсу, -28, політ нормальний...