Я собі робив в Винниках,майстра кличуть малютін,робив мені так вечером пригнав розібрав до болтіка,кинув то в сьо в відерко з новим розчинником,я думав шо то нічо недасть але коли ранком прийшов подивитися на процедуру зборки карбіратора я був в шоці розчинник став весь чорний,він поміняв прокладки.відрегулював,їжджу майже місяць без проблем,за роботу заплатив 100 грн.,дав мені гарантію на 3 місяці,вразі якоісь поломки або вимахання карбіратора робить безплатно,шоб домовитись тре їхати і домовлятись,мобільного він немає,
diver audi 80 Реєстрація: 26.10.2009 Місто: конотоп Дописів: 3 Репутація: 10 Зверніть увагу на місто реєстрації... До Винник далекувато буде перти до карбяраторщика....
В тебе сторіше всього Пітбург 2ЕЕ Подивись як він влаштований http://audi-80.5go.ru/html/2_3.htm і сам відрегулюй нічого там складного немає
Христос Воскрес! Маю мужики проблему,думаю разом ЇЇ вирішемо.Дані авто Джетта 2,1987р. перехідна,бензин,двигун RF 1.6,карбюратор 2є2.Що сталося,коли зранку завожу без проблем ,хватає з пів тика,а пізніше починає троЇти двигун,так літом приблизно до 5 хв.і поступово двигун починає нормально працювати (зимою довше треба прогрівати). П.С.електричний підсос відключений,дуже давно,зараз збільшився розхід бензи (колись по місту 6-7л.тепер приблизно 10л.),якщо по трасі шв.120-150 скидаю на нітралку авто глохне,падають обороти до 400.Раніше на баці Їздив до КиЇва і назад (і на другій передачі легенько розганяв до 120км,зараз приблизно 80-90,але відчютний напряг).Шота я думаю полетіло,у карбі (бо троЇть зранку).Чекаю на відповіді,дуже дякую.По ходу розкажу більше (можливо буде корисна інфа).Юра (кум) можливо ти стикався з таким.
Виглядає що в тебе дві причини. перша - накрився прогрівочний режим.. Точно не памятаю як на 2е2. але там має бути термореле. Друга розрегулювався карб, або забиті фільтри ...повітряний бензиновий (поганий розгін)... подивись також свічки може якась накрилась. Взагалі причин може бути багато до самих тривіальних. подивись що в тебе звязано з підігрівом і фільтри, свічки, шланги вакуумні тоже подивись може десь підсос пішов.... попробуй на ХХ понажимай тормоз три чотири рази підряд чи поміняються обороти.
Воістино воскрес! Слухай, в тебе може просто карб переливає. А глохне тому, що коли скидаєш на нейтральну свічки закидає ну і плюс запалювання збилось! Я чомусь більше схильний до запалювання!!!
я думаю йде перезбагачена суміш. якщо автопідсос відключений,це якось може вліяти.свічі дроти в нормі. що у карбі відповідає за перелив?
Перезбагачена суміш- тоді коли замало повітря на нормальну кількість бензини, або забагато бензини на нормальну кількість повітря - це наслідок, а не причина. Якщо перезбагачена суміш ... свічки мають бути чорні, або як мінімум видно що були чорні а потім пропалились.... подивись свічки.
були чорні.Вдень викручу гляну.Я думаю чому троЇть,поки не прогріється трішки колектор,йде перелив,колектор нагрівся і бензин краще розсіює.
перше потрібно розібратись чому зранку троЇть,я думаю тут собака зарита,бо почало троЇти відразу ,зненацька,значить щось гавкнуло.
Там нема електропідсоса і здається термореле теж. Хоча термоклапан якийсь є який відкритий до +15 але поки не розібрався з його ф-цією. Там по ідеї вакуумна мембрана з біметалпружиною. Тоді мав би бути чорний дим з труби Все. Жикльори в часності. Моя думка - підсос повітря! Шукай по трубках