Рекомендував би всім хто їздить на карбюраторах навчитися самим регулювати. Карбюратор в принципі неможливо тонко відрегулювати під стиль водіння кожного водія. Карбюратор можна відрегулювати по середньостатистичному. Добитися співвдношення повітря/бензин 14.7/1 на карбюраторах можна тілько методом тику. Підрегулював проїхався на різних режимах знову добавив, зменьшив бензин / повітря знову проїхався і так декілька раз. Причому для кожного водія по свому, бо стиль водіння то як відпечатки пальців у кожного свій. Звичайно коли регулюєш а воно не регулюється то вже треба до спеціаліста....значить щось поламалось. А для регуліровки треба знати просто де той гвинт регулювання подачі бензини і повітря. В інжекторних машинх інакше там роль гвинта регулюванн виконує моторний контроллер.
Коли ще стояв карб 2е3 то регулював сам, літератури по ньому досить багато, єдине куди не ліз це автоматичний пусковий механізм(біметалічна пружинка), все інше регулював сам. Промивав промивками які продаються в магазинах, купував пару пляшечок, розбирав до гвинтика карб, клав це все діло в "відро", і заливав цією рідиною(трішки залишаючі на потім), ставив все це в холодне місце типу погріб на пару годин щоб рідина швидко не випаровувалась. Обов"язково міняв всі діафрагми, перевіряв ваккумні приводи. Після відкисання перевіряв канали(звісно які можливо) за допомогою трубки чи проходить повітря, продуваючи та промиваючи залишившоюся рідиною. Все збирав до кучі(рівень пального в мене не регулювався) і на авто регулював карб по кольору свічок(по одному циліндрі). Всі зазори виставляв по літературі, а ЦО по прийомистості двигуна та запаху газів(щоб глаза не виїдали) і в перед на пів року хватало без головняків, а потім все спочатку!
І ось воно збулося,сьогодні познайомився з Андрієм (карбюраторщиком той що на Боткіна) і моя ласточка знову почала літати.Перші враження від майстра позитивні.Розкажу по роботі:Зразу знайшли причину троЇння зранку,пішов спати пулдаун (чорна пластмаова крула,чорна штукенція спереді карба 2є2) наразі він його відключив,від нашоЇ бєнзи всередині було все в чорному нагарі,друга камера не працювала,деякі мембрани були надірвані,забиті канали.Це все було гарна відмито,продуто,заміняні мембрани,виставлено поплавок,розрухали і відмили розчинником другу камеру,привели в порядок вакуумні трубки,поставив довшу голку,попіскоструЇв свічі,виставив запалення.Завели і машинка ожила,стабільно працює.На все пішло три години роботи і 220гр.,місяць гарантіЇ.Я виЇхав від нього дуже задоволенний.Побачимо як буде дальше,скільки бєнзи буде споживати.Всім дякую за поради.
Ну рік тому в мене за подібний фронт роботи здається взяв 180грн за все, так думаю і ремкомплект входить в цю вартість.
дуже хижо було в мене,заміна пару мембрам,голки,вакуумноЇ штучки (кругленькоЇ,жовто-чорноЇ),трішки переробили підключення вакуумних трубок і багато розчинника.Взагалі якщо підсумувати як брали років 8-10 назад то ця сума є нормальною (бачили б ви мій карб)
кум віриш сам знімаю і ставлю коробку (якщо потрібно),але дуже багато різних дрібничок(каналів,голок,мембрам і т.д.),а моє авто на обслуговані фірми,я не маю багато часу з тим возитись (хіба в неділю),робота на колесах.Тому потрібні спєци.
Тобі з Сихова буде ближче на Наукову і знижка є для клубу,а щоб даром не кататись у партнерах є номер тел.
На вихідних нарешті дойшли руки трохи до електрики в підкапотному (карбюратора). Найшов купу глюків і купу неправильних підключень. Насамперед глянув до датчика температури який відповідає за включення обігріву впускного колектора і нагріву пускового пристрою (біметалевої пружини) карба 2Е3. Він якимись колхозніками був закорочений двома проводами, які ховалися під карбом тому за рік і не помітив. Потім мене смутила звисаюча клема - з обігріву впускного колектора (Їжака), він виявляється в мене також не працював ніколи. Клема для нього чомусь була підключена до клапана відключення холостого ходу (хоча він мав працювати від одного з проводів яким закоротили вище описаний датчик температури). Ну думаю добре хоч шось підключене до карба і працює. Ще колись давно (рік тому) коли заїхав на регулювання до Андрія з Боткіна він довго шось бігав біля того клапана і перевіряв його, але в підсумку сказав шо працює. Але потім, можливо не одразу, зявилися глюки - коли двигун глушив, він в теплу погоду довго не хотів глушитися, я грішив по своїй зеленості на погану бензу. Зараз знову в теплу погоду почалися такі глюки. Вирішив як по книжці перевірити клапан - подав проводом напряму +12В з акумулятора на нього (можна це робити просто включенням запалювання - але під руками не було помічника) і тримав палець на ньому, ніяких ні щелчків ні звуків не відчувалося, зрозумів що проблема в глушінні саме через нього. При тому струм він зараза споживає, відключив зараз повністю. Питання - такий клапан реально дістати новий, чи тільки б/у шукати. Бо в екзісті ціна оригінального 1250грн І як його викрутити може хтось знає(він під номером 28) ? Ще побачив, що підігріву біметалевої пружини, яка керує повітряною заслонкою - також немає, бо провід з клемою хтось нагло відірвав (руки б повідривав би таким). Думав зробити хоч підігрів Їжака - приєднав клему від клапана хол. ходу і та шо болталася - стартер не працює, не хватає напруги для втягуючого бо їжак споживає біля 24-48А а чомусь цей підігрів не відключається при роботі стартера, якісь глюки вже в блоці реле, треба вже і там ритися Одним словом намаявся півдня - нічого не зробив але багато нового "хорошого" дізнався про попередніх власників і намітив фронт роботи. Може лише радувати що якщо зробити всі ці підігріви і поставити нормальний термостат (недавно по одній з тем зрозумів що він в мене глючить) то розхід стане менший. Соррі за багато літер - може комусь буде цікаво почитати про болячки і приведення карбюратора 2Е3 в нормальний стан
може хтось має таку штуку з пірбурга 2е2 термостат дросельної заслонки першої камери; або якийсь б.у. карбіратор , чи поломаний .. ? http://www.autoprospect.ru/volkswag...ulirovka-karbyuratora-pierburg-solex-2e2.html перший малюнок під номером 5 !
Маю жирний повністю робочий двохкамерный карбюратор з колектором від мого сірка - 2B5. В книжці по тюнігу гольфів МК1 та скірок вказано що додає 10 коней на високих оборотах. http://scirocco.ru/tuning/tuning-book/ - 66 сторінка Цього карба вистачає для апгрейду двигуна до 110 коней.
На розхід впливають розміри жикльорів а не камер. Сумнівний апгрейд в данному випадку. На скільки я знаю просто береш і викручуєш.
Вчора тримав інший, подарований мені карб 2Е3. Вдалося все зняти і почистити, але той електромагнітний клапан холостого ходу ну ніяк не хоче відкручуватися. Ні руками, ні плоскогубцями, навіть зажимав в лещатах, відкручував як і годиться проти часової стрілки. Які будуть варіанти?