Поміняй вприск. Для прикладу два двигуни: АВТ і ААД - однакові по обєму..... на одному моно вприск на другому повний інжектор.... АБТ - 90 конів ААД -115 кс. Тільки за рахунок вприску добавили 25 коняк. присобачити турбіну - ще 25-30 коняк.. поставити 16 клапанів ще 20 коняк.... Всі ті переробки впускних випускних --- то від сили 5-10 коняк - хоча в спорті вони відіграють роль а нормально то не варта возитися. Щоб зробити то нормально і якісно щоб був ефект буде дорого бо то ручна робота...
В мене по книжці 0 градусів УОЗ. Але при дослідженні найкраще їде і 1,5 сек. детонації при повному дроселі на 16 градусів УОЗ. Вся справа в тому що розподільчий вал стоїть не оригінальний, підібраний від якогось іншого VW. Шукаю майстра з спеціальним кутоміром для вимірювання кутів валіків, не знайшов нажаль. Рекомендували звернутись ще до спортсменів, котрів запалювання виставляють на слух, на межі детонації. Але таких також не знаю. Коли був в Латвії місяць мав змогу потрапити до суперового майстра, але той майстер поїхав на місяць в наш сонячний Крим.
Саме так: бак, проводка і все що входить в ел.систему, паливопроводи, бензонасоси, вихлопна система, ну й звісно двигун з усим навісним та коробкою. А там можливо і ступиці, привода, якщо 256 гальма(або більші) то й диски з гумою. Якщо почнеш таку справу то моя рекомендація знайди повністю робочого донора, з якого ще нічого не зняли і обдивись чим він відрізняється від твоєї машинки, складай список і забирай все гамузом, бо потім багато часу втрачається на пошук якогось "болтика". Принаймі я так зробив, то за часом я затратив чотири дні на зняття та перекидку на свого вище описаних змін(крім ходової).
Не обовязково цілого донора. Треба тілько визначитись що хочеш... Фактично самі блоки двигунів розроблені 20-30 років тому і скажем блок 1.8 випуску 1990р один до одного співпадає з деякими блоками 1.8 випущеними 2000р. Міняються тільки ГБЦ і система вприску. В деяких моделях щоб перейти з карбюратора на моно вприск взагалі нічого на двигуні не треба міняти, а тільки зняти карбюратор і поставити насос, моноголовку, контроллер і добавити пару датчиків. Щоб перейти на повний інжектор треба вже іншу ГБЦ бо треба дзюри на форсунки і так далі. Спочатку тре визначитись потім попрацювати з документацією, а потім робити. Доречі фольковські інженери так і роблять...мають базові комплектації, а потім маніпулюють ними.